Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der har vi 10’er interessant om det er præcist

    Comment


      https://www.transfermarkt.de/seung-w...spieler/280239
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Sydkoreas Messi.
        Måske han kender Manneh fra Barcas u-hold.

        Comment


          Her er et link til den oprindelige kilde, oversat til dansk: https://www-xportsnews-com.translate..._x_tr_pto=wapp

          Comment


            Godt spottet! Umiddelbart interessant med et forholdsvist pænt CV fra Serie B og nogle kampe i Serie A også. Tiden i Belgien virker ikke til at have været synderligt vellykket, men det ser til gengæld ud til at han har været en profil i K-league, der vel er på et ret pænt niveau. Helt ung er han ikke, men bliver han en profil kan han vel stadig godt sælges videre om et par år.

            Comment


              Er også ramt tipsbladet.dk

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rcelona-talent

              Comment


                BW lader til at sige: Er du en udenlandsk spiller der er scoutet ungt til en sydeuropæisk liga uden at slå igennem? = kom da til OB.

                Jeg kan lide det. International profil uden at blive helt Vejle-skørt.
                OB – Ingen hader os

                Comment


                  Uslebne diamater og uforløste talenter givergod mening, når vi ikke har leveret mere i de sidste 10 år. Så vi har begrænset udvalg.

                  Så kan vi finde spillere som Minteh der kan forløses eller tidligere talenter som Manneh, så synes jeg det lyder som noget, der kunne være en god forretning.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Godt spottet! Umiddelbart interessant med et forholdsvist pænt CV fra Serie B og nogle kampe i Serie A også. Tiden i Belgien virker ikke til at have været synderligt vellykket, men det ser til gengæld ud til at han har været en profil i K-league, der vel er på et ret pænt niveau. Helt ung er han ikke, men bliver han en profil kan han vel stadig godt sælges videre om et par år.
                    Som 25 årig er der da kæmpe videresalgs potentiale, hvis bare han laver en smule mål. De fleste klubber sukker efter angribere med mål i støvlerne.

                    Vi er godt nok blevet internationale, og det er fedt. Bare vi ikke glemmer det danske islæt.

                    Comment


                      Efter lidt youtube-research virker han hurtig, driblestærk og med noget af en højreskøjte. Atletisk, men ikke ret høj og tung.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Okay, her kommer en ordentlig skefuld.

                        Jeg hører i dag at der er et bud på Okosun med leje indtil sommer og derefter købsoption af en unavngiven dansk klub.
                        Hører også at gymnastikforeningen er lune på Thrandar som fri transfer.
                        Min kilde har ikke hørt noget om et salg af Tverskov.
                        Den anden transfer ind i klubben jeg nævnte forleden er der heller intet nyt om fra kilden.

                        Comment


                          Nu har jeg ikke set ham spille, men synes ud fra beskrivelser, det lyder mere som en kantspiller end en 10'er, så måske vi har set det sidste til Minteh.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Som 25 årig er der da kæmpe videresalgs potentiale, hvis bare han laver en smule mål. De fleste klubber sukker efter angribere med mål i støvlerne.

                            Vi er godt nok blevet internationale, og det er fedt. Bare vi ikke glemmer det danske islæt.
                            Fynske talenter krydret med udenlandske profiler (og et par danske ala. tverskov osv) er vel det optimale

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                              Okay, her kommer en ordentlig skefuld.

                              Jeg hører i dag at der er et bud på Okosun med leje indtil sommer og derefter købsoption af en unavngiven dansk klub.
                              Hører også at gymnastikforeningen er lune på Thrandar som fri transfer.
                              Min kilde har ikke hørt noget om et salg af Tverskov.
                              Den anden transfer ind i klubben jeg nævnte forleden er der heller intet nyt om fra kilden.
                              Håber virkelig at Okosun kommer afsted. Fin fyr. Han har brug for at få karrieren igang igen og får det nok ikke i OB

                              Jeg kan sagtens forstå at mange danske klubber incl AGF er interesseret i Aron. Håber dog at han bliver til sommer mm vi henter 2 midtbanespillere med kvalitet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Nu har jeg ikke set ham spille, men synes ud fra beskrivelser, det lyder mere som en kantspiller end en 10'er, så måske vi har set det sidste til Minteh.
                                Ifølge Transfermarkt gør han sig primært på venstrekanten, så der behøver ikke være en direkte forbindelse til interessen for Minteh. Til gengæld synes jeg det bør betyde en udlejning til enten Charly eller Breum...

                                Comment

                                Working...
                                X