Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

    Så siger jeg navnet. Nicolai Poulsen.
    Ja så fordobler antallet af kort til os sig da.
    Stærk bryder ikke imponerende teknisk.

    Comment


      Jeg ville elske at få Poulsen ind. En teknisk bedre Martin Spellmann. Han er en bedre fodboldspiller end folk gør ham til. Han er et møgsvin. Vi har manglet nogle møgsvin, der var vores møgsvin i lang tid.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
        Jeg ved til gengæld noget om en konkret spiller som vil dele vandende hvis det sker. Der er konkrete forhandlinger og har været det noget tid. Det ligner indtil videre at OB vil spilleren mere end spilleren vil OB og økonomien er derfor altafgørende. Tror BW skal strække sig lidt længere end han ønsker. Blev en del mere sandsynligt da gigoloen valgte gylle frem for brunner hvilket frigjorde en stor sum lønkroner. Kan ikke sige mere i dag. Ved godt det er ren narrefisse lige nu.
        Jeg tror simpelthen ikke på der bliver talt om Nicolai Poulsen. Hvorfor skulle Bjørn være interreseret i ham? Hvad skulle vi bruge ham til. Det vil godt nok være et overraskende skifte. Hold da op

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Jeg tror simpelthen ikke på der bliver talt om Nicolai Poulsen. Hvorfor skulle Bjørn være interreseret i ham? Hvad skulle vi bruge ham til. Det vil godt nok være et overraskende skifte. Hold da op
          Nogle spillere der hentes ind skal bare bringe værdi på banen. Ikke på kontoen.
          Så kan man diskutere om man gider at have den usympatiske Poulsen ind. Jeg håber det ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

            Nu efter sidst kan jeg ikke melde noget sikkert ud og kalde det viden
            Det her er udelukkende baseret på udtalelser fra Bjørnefar og holdt op mod mine tidligere oplysninger.
            En stadionpils på Otto Rosengren tilknyttes på en 3-årig!
            Jeg har intet mod at du rammer forkert, men kan sagtens forstå dig. Jeg elsker bare rygter! Alle slags rygter!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

              Så siger jeg navnet. Nicolai Poulsen.
              Ej for helvede...ALDRIG......piver lige så meget uden for banen som han er et kæmpe P..hovede at høre og se på

              Comment


                Enrico på Instagram (i dag) "tilgangen til vinduet er at vi skal styrke os.. vent og se"
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Enrico på Instagram (i dag) "tilgangen til vinduet er at vi skal styrke os.. vent og se"
                  det burde tilgangen altid være.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Enrico på Instagram (i dag) "tilgangen til vinduet er at vi skal styrke os.. vent og se"
                    Ja den så jeg godt. Det er nok altid et vurderings spørgsmål. Jeg tror det bliver svært. Rigtig rigtig svært efter afgang af Gigo og Jebali

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja den så jeg godt. Det er nok altid et vurderings spørgsmål. Jeg tror det bliver svært. Rigtig rigtig svært efter afgang af Gigo og Jebali
                      De kan måske ikke erstates 1 til 1, men der kan komme andet godt ind der ændre, og styrke, dynamikken på holdet.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                        De kan måske ikke erstates 1 til 1, men der kan komme andet godt ind der ændre, og styrke, dynamikken på holdet.
                        Helt sikkert. Syntes bare ofte det er en billig floskel de kommer med i en sportslig ledelse

                        Comment


                          Den store udfordring, som jeg ser det, er faktisk ikke at erstatte Jebali og Gigovic. Det er at evt. nye spillere skal spilles ind på holdet i de afgørende fem kampe om at komme i top-seks. Det kan godt koste os pladsen deroppe. Det ville være en økonomisk bet, lidt mindre en sportslig.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg ville elske at få Poulsen ind. En teknisk bedre Martin Spellmann. Han er en bedre fodboldspiller end folk gør ham til. Han er et møgsvin. Vi har manglet nogle møgsvin, der var vores møgsvin i lang tid.
                            Han passer fint i kategorien uden udviklings eller salgspotentiale, desuden er han den mest usympatiske spiller i superligaen. Et rungende nej tak herfra. Den kan jeg ikke se BW have nogen som helst interesse i.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Den store udfordring, som jeg ser det, er faktisk ikke at erstatte Jebali og Gigovic. Det er at evt. nye spillere skal spilles ind på holdet i de afgørende fem kampe om at komme i top-seks. Det kan godt koste os pladsen deroppe. Det ville være en økonomisk bet, lidt mindre en sportslig.
                              Lige der er der store problem: fem afgørende kampe og vi skal erstatte to spiller med central betydning. For Gigovic har vi ha til mindst Manneh som er allerede med men med Jebali har vi tabt vores offensiv omdrejningspunkt som hidtil var absolut afgørende for vores spil. Vi får vel næppe en 1:1 erstatning hvad betyder at der skal komne en ny offensiv set up. Og det skal fungere fra første kamp. Med det restprogram vi har er det afgørende at vi starter med en sejr mod Randers. Det skal fungere fra første fløjt og der bliver ikke tid at udvikle eller kompensere noget.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg ville elske at få Poulsen ind. En teknisk bedre Martin Spellmann. Han er en bedre fodboldspiller end folk gør ham til. Han er et møgsvin. Vi har manglet nogle møgsvin, der var vores møgsvin i lang tid.
                                Tja, en meget usympatisk spiller. Men hvis vi skulle møde FCM i slutspillet så ville det være en fornøjelse at se ham "agere" mod Gigovic. Der her giver mig virkelig onde ønsker og fantasier:
                                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ldrig-i-tvivl/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X