Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Den eneste der kunne være interessant er urealistisk på den liste.
Ellers uenig. Kender ikke de to svenskere, så dem har jeg ikke en holdning til. Fossum synes jeg er god. Kunne sagtens se ideen i at forsøge at hente ham.
Leemans og Vigen er ikke mine drømmesignings, men begge ville i mine øjne være en forstærkning på den korte bane.
Comment
-
Jeg tror ikke BW er interesseret i at hente en spiller på 27 år, som godt nok er set i ligaen før, men som efter en 2-3 årlig aftale absolut ingen videresalgsværdi har. Det er en fejl vi har begået i en årrække, at hente rutinerede spillere ind, som har toppet og derefter indleder nedturen hos os. Jeg ser meget gerne at BW fortsætter linjen og køber noget ungt, vi har i Tverskov, Paulsen, Hansen og Kadri en rutineret stamme i truppen, vi skal derfor efter min mening prioritere dynamik, fart, ambition og talent. Hvis vi skal kunne betale for alt det er det nødvendigvis ungt og relativt ukendt for den almindelige fan, det er her BW kommer ind i billedet. Det bliver spændende at se hvor vi står om bare 14 dage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægJeg tror ikke BW er interesseret i at hente en spiller på 27 år, som godt nok er set i ligaen før, men som efter en 2-3 årlig aftale absolut ingen videresalgsværdi har. Det er en fejl vi har begået i en årrække, at hente rutinerede spillere ind, som har toppet og derefter indleder nedturen hos os. Jeg ser meget gerne at BW fortsætter linjen og køber noget ungt, vi har i Tverskov, Paulsen, Hansen og Kadri en rutineret stamme i truppen, vi skal derfor efter min mening prioritere dynamik, fart, ambition og talent. Hvis vi skal kunne betale for alt det er det nødvendigvis ungt og relativt ukendt for den almindelige fan, det er her BW kommer ind i billedet. Det bliver spændende at se hvor vi står om bare 14 dage.
Og kan ikke forestille mig at Bjørn hopper på den.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tænker ikke det er viden.
Men vi nærmer os jo snart en tid i vinduet hvor der snart skal ske noget når man vil hente 3-5 mand og der er godt 2 uger tilbage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Viden eller gæt om næste uges begivenheder?
Det her er udelukkende baseret på udtalelser fra Bjørnefar og holdt op mod mine tidligere oplysninger.
En stadionpils på Otto Rosengren tilknyttes på en 3-årig!
Comment
-
Jeg ved til gengæld noget om en konkret spiller som vil dele vandende hvis det sker. Der er konkrete forhandlinger og har været det noget tid. Det ligner indtil videre at OB vil spilleren mere end spilleren vil OB og økonomien er derfor altafgørende. Tror BW skal strække sig lidt længere end han ønsker. Blev en del mere sandsynligt da gigoloen valgte gylle frem for brunner hvilket frigjorde en stor sum lønkroner. Kan ikke sige mere i dag. Ved godt det er ren narrefisse lige nu.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægJeg ved til gengæld noget om en konkret spiller som vil dele vandende hvis det sker. Der er konkrete forhandlinger og har været det noget tid. Det ligner indtil videre at OB vil spilleren mere end spilleren vil OB og økonomien er derfor altafgørende. Tror BW skal strække sig lidt længere end han ønsker. Blev en del mere sandsynligt da gigoloen valgte gylle frem for brunner hvilket frigjorde en stor sum lønkroner. Kan ikke sige mere i dag. Ved godt det er ren narrefisse lige nu.
- Likes 1
Comment
Comment