Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Vi skal sikkert opgraderes på midtbanen når nu svenskeren har truffet sit valg. Her er 5 bud fra TipsBladet på hvem der måske kan være i kikkerten

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...C9lmgxQol45u9M
    Den eneste der kunne være interessant er urealistisk på den liste.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Den eneste der kunne være interessant er urealistisk på den liste.
      Jeg kender ingen af navnene ud over Lasse Vigen, og han er vel ingen klassisk 6'er

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Clint leemans fra den liste der kunne være rigtig spændende, hvor realistisk det er ved jeg ikke. Fossum er en god press piller jeg mangler bare noget mere fra ham end det.

        Lasse vigen er altid spændende og har et højt topniveau.

        De to andre kender jeg ikke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Den eneste der kunne være interessant er urealistisk på den liste.
          Hvorfor ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

            Den eneste der kunne være interessant er urealistisk på den liste.
            Du tænker Hussein?

            Ellers uenig. Kender ikke de to svenskere, så dem har jeg ikke en holdning til. Fossum synes jeg er god. Kunne sagtens se ideen i at forsøge at hente ham.

            Leemans og Vigen er ikke mine drømmesignings, men begge ville i mine øjne være en forstærkning på den korte bane.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              Den eneste der kunne være interessant er urealistisk på den liste.
              Helt uenig!
              4/5 er bestemt realistisk. Jeg håber på en kontrakt med Vigen og transfer af Otto Rosengren som jeg tidligere har nævnt

              Comment


                Jeg tror ikke BW er interesseret i at hente en spiller på 27 år, som godt nok er set i ligaen før, men som efter en 2-3 årlig aftale absolut ingen videresalgsværdi har. Det er en fejl vi har begået i en årrække, at hente rutinerede spillere ind, som har toppet og derefter indleder nedturen hos os. Jeg ser meget gerne at BW fortsætter linjen og køber noget ungt, vi har i Tverskov, Paulsen, Hansen og Kadri en rutineret stamme i truppen, vi skal derfor efter min mening prioritere dynamik, fart, ambition og talent. Hvis vi skal kunne betale for alt det er det nødvendigvis ungt og relativt ukendt for den almindelige fan, det er her BW kommer ind i billedet. Det bliver spændende at se hvor vi står om bare 14 dage.

                Comment


                  Jeg tror ikke vi skriver kontrakt med Vigen, men synes det kunne være spændende.
                  Den næste uge sker der ting og sager

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                    Jeg tror ikke vi skriver kontrakt med Vigen, men synes det kunne være spændende.
                    Den næste uge sker der ting og sager
                    Viden eller gæt om næste uges begivenheder?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                      Jeg tror ikke BW er interesseret i at hente en spiller på 27 år, som godt nok er set i ligaen før, men som efter en 2-3 årlig aftale absolut ingen videresalgsværdi har. Det er en fejl vi har begået i en årrække, at hente rutinerede spillere ind, som har toppet og derefter indleder nedturen hos os. Jeg ser meget gerne at BW fortsætter linjen og køber noget ungt, vi har i Tverskov, Paulsen, Hansen og Kadri en rutineret stamme i truppen, vi skal derfor efter min mening prioritere dynamik, fart, ambition og talent. Hvis vi skal kunne betale for alt det er det nødvendigvis ungt og relativt ukendt for den almindelige fan, det er her BW kommer ind i billedet. Det bliver spændende at se hvor vi står om bare 14 dage.
                      Helt enig. Det er sådan nogle handler vi skal væk fra.

                      Og kan ikke forestille mig at Bjørn hopper på den.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Viden eller gæt om næste uges begivenheder?
                        Tænker ikke det er viden.
                        Men vi nærmer os jo snart en tid i vinduet hvor der snart skal ske noget når man vil hente 3-5 mand og der er godt 2 uger tilbage.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Tænker ikke det er viden.
                          Men vi nærmer os jo snart en tid i vinduet hvor der snart skal ske noget når man vil hente 3-5 mand og der er godt 2 uger tilbage.
                          Jep - og Bjørn har jo udtalt det er dårligt arbejde hvis man først handler sidst i vinduet. Der er pres på

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Viden eller gæt om næste uges begivenheder?
                            Nu efter sidst kan jeg ikke melde noget sikkert ud og kalde det viden
                            Det her er udelukkende baseret på udtalelser fra Bjørnefar og holdt op mod mine tidligere oplysninger.
                            En stadionpils på Otto Rosengren tilknyttes på en 3-årig!

                            Comment


                              Jeg ved til gengæld noget om en konkret spiller som vil dele vandende hvis det sker. Der er konkrete forhandlinger og har været det noget tid. Det ligner indtil videre at OB vil spilleren mere end spilleren vil OB og økonomien er derfor altafgørende. Tror BW skal strække sig lidt længere end han ønsker. Blev en del mere sandsynligt da gigoloen valgte gylle frem for brunner hvilket frigjorde en stor sum lønkroner. Kan ikke sige mere i dag. Ved godt det er ren narrefisse lige nu.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                                Jeg ved til gengæld noget om en konkret spiller som vil dele vandende hvis det sker. Der er konkrete forhandlinger og har været det noget tid. Det ligner indtil videre at OB vil spilleren mere end spilleren vil OB og økonomien er derfor altafgørende. Tror BW skal strække sig lidt længere end han ønsker. Blev en del mere sandsynligt da gigoloen valgte gylle frem for brunner hvilket frigjorde en stor sum lønkroner. Kan ikke sige mere i dag. Ved godt det er ren narrefisse lige nu.
                                Så siger jeg navnet. Nicolai Poulsen.

                                Comment

                                Working...
                                X