Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    En betændt svensk bums, som jeg intet godt ønsker for.
    Må den ulidelige bastard klub han skifter til ende uden for top 6, og må Gigoloen forblive en klam prostitueret.
    Præcis Gigolo

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

      Dit sprog lader altid meget tilbage at ønske, og selvom du er sur og frustreret, burde du omtale og tiltale andre med respekt.
      Og ja, jeg er forberedt på, at du igen og igen farer ud med vredesudbrud om mig og andre, der ikke lige pleaser dig
      Han var da ikke blandt dem der omtalte Kasper Larsen respektløst

      Comment


        Videre.. Der er mange juveler og andre gode spillere der gerne vil projekt OB.
        Manneh kommer til at blomstre på den midtbane nu.

        Det bedste der kan ske, er at vi ender over FCM i tabellen. Må han få en fantastisk oplevelse i.... Herning..

        Comment


          Gigoloen som smutter, må være endnu en kæmpe streg i regningen for den sportslige ledelse, eller dem som stadig er i klubben, men som har haft ansvaret for 10-11 år i glemmebogen.
          At en spiller simplethen vælger, at bytte en halvår lejeaftale ud istedet for den han allerede er i, med en anden lille bitte by, skriger til himlen.
          Produktet FCM kan tilbyde, eller helhedspakken må være af en helt anden støbning end den der er i Ådalen, hvis en spiller med en halvt års kendskab til ligaen, flytter til en klub som ligger under os i tabellen og med en ligegyldig lille fanbase.

          Selvfølgelig er der løn aspektet, men har omvendt svært ved at se, at BW/ Thorborg ikke har givet den fuld skrald for, at være sikker på at beholde ham (og top 6) og at sikre sig en anden konkurrence klub i ligaen ikke kan overbyde, da OB og ham selv, har markedsført ham rigtigt godt det seneste halvår.

          Vi er stadig lysår bagud og det er næsten tragisk..
          FCK, den er svær… men til nøds forståelig. Men FCM….
          det aldrig ske, udover Jonas Boring.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

            Han var da ikke blandt dem der omtalte Kasper Larsen respektløst
            Kunne jeg ikke finde på. Kasper var et af de flinkeste mennesker i Ådalen da han var der. Hilste altid og var en ægte leder. Aldrig for stor til at tage en god snak med os dødelige og er 100% igennem en fantastisk fyr.

            Selvom jeg var en af dem der syntes at han ikke længere var god nok til OB kan man jo godt have fuld respekt for en med striwet blod. Han er en ægte OB dreng

            Comment


              Det er derfor jeg hader lejeaftaler og grunden til at jeg ærligt aldrig har været helt oppe at ringe over Gigo. Lejeaftalen var fin fordi han leverede så godt, men selv hvis vi havde forlænget til sommer ville vi stå med en lejesvend uden perspektiver og så vil jeg egentligt hellere satse på Manneh/Tverskov og med Aron som back-up.

              AGF prøvede det på den grumme måde med Diks og polakken, nu har vi smagt den - men fuck det og fuck ham, vi er videre. Nyd Herning din bums.

              Comment


                3 ude af døren indtil videre. Mon ikke der ryger en enkelt eller 2 mere. King og muligvis Aron eller Okosun.

                Så 4-5 ud. Hvis der skal flere ind end ud får BW godt nok travlt de næste 14 dage

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Kunne jeg ikke finde på. Kasper var et af de flinkeste mennesker i Ådalen da han var der. Hilste altid og var en ægte leder. Aldrig for stor til at tage en god snak med os dødelige og er 100% igennem en fantastisk fyr.

                  Selvom jeg var en af dem der syntes at han ikke længere var god nok til OB kan man jo godt have fuld respekt for en med striwet blod. Han er en ægte OB dreng
                  Præcis det var kun for at forsvare dig mod Superiors opstød

                  Comment


                    Trist men som jeg jo forventede at Gigo skred. Men at hans agent fik overtalt ham til FCM, må betyde godt med penge og måske lidt Brentford-snak. Ellers fatter jeg det ikke. FCM er da ret sikre på at skulle spille internationalt, men sikre er de da ikke. Det må Gigo og hans agent mene.
                    Han måtte gerne have fundet en anden klub end en dansk og især end FCM. På den anden side er det vel fedt nok at kunne forstå sproget og få forskerbeskatning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                      Trist men som jeg jo forventede at Gigo skred. Men at hans agent fik overtalt ham til FCM, må betyde godt med penge og måske lidt Brentford-snak. Ellers fatter jeg det ikke. FCM er da ret sikre på at skulle spille internationalt, men sikre er de da ikke. Det må Gigo og hans agent mene.
                      Han måtte gerne have fundet en anden klub end en dansk og især end FCM. På den anden side er det vel fedt nok at kunne forstå sproget og få forskerbeskatning.
                      De skal da snart spille europæisk

                      Har dog svært ved at se ham slå Martinez eller Olsson af holdet.
                      Last edited by Online; 15-01-2023, 10:27.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        De skal da snart spille europæisk

                        Har dog svært ved at se ham slå Martinez eller Olsson af holdet.
                        Det er jo rigtigt, men en syvendeplads kvalificerer næppe til de spændende turneringer næste sæson

                        Comment


                          Nu er jeg endnu mere spændt på resten af transfervinduet. Bjørn skal trylle

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Det er jo rigtigt, men en syvendeplads kvalificerer næppe til de spændende turneringer næste sæson
                            Men han er der vel også kun indtil sommer. Lidt samme ordning som da han var her. Så næste sæson er egentlig uden betydning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Nu er jeg endnu mere spændt på resten af transfervinduet. Bjørn skal trylle
                              enig det bliver spændende.

                              Men bjørn har vel hele tiden haft en del han skulle se til. At jebali skulle afsted kom jo ikke som en overraskelse og at Gigo ikke ville blive længere har vel været en kalkuleret risiko hele tiden. Det holdt op imod Tverskovs kontrakt situation og Thrandason og okosun som man nok også gerne vil af med. Manglende angriber og vel også noget bredde til midtforsvaret.

                              Jo der har hele tiden været nok for BW at se til.

                              At gigo så smutter til fcm frem for udlandet er jævnt træls men jo reelt ligegyldigt i den sammenhæng, der skulle findes en erstatning uanset.

                              Comment


                                Vi skal sikkert opgraderes på midtbanen når nu svenskeren har truffet sit valg. Her er 5 bud fra TipsBladet på hvem der måske kan være i kikkerten

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...C9lmgxQol45u9M

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X