Oprindeligt indsendt af Johnbonny
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Det tror jeg bare ikke, vi skal sætte næsen op efter at han har. David Ornstein (ham, der er ophavsmand til rygtet og skrev, at kontrakten er til 2024 og at Nottingham Forrest vil udleje ham for at få spilletid, fordi de ser ham som en spiller for fremtiden) er muligvis Englands mest anerkendte transferjournalist og betydeligt mere troværdig end transfermarkt og de andre kilder, der nævner kontraktudløb til sommer.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
Kan godt være han måske er meget inde i stoffet, men jeg har lige set 4 kilder der siger 23 inklusiv nottingham-nyheder, der sagde i april 2022 han snart gik ind i de sidste 12 måneder af sin kontrakt, så det kunne jo være ham der tog fejl denne her gang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægEn del fans undrer sig over, at han ikke var med i truppen mod Blackpool i går. Lader dog til at der er noget længere til spilletid, da Scarpa jo er kommet til og spiller samme plads.
Han var heller ikke i truppen, da de slog Leeds i fredags
Hvis han er så god at angiveligt andre Championship-klubber kigger på ham, så undrer det mig meget at han ikke er at finde på bænken til nogen kampe.
At fans kan være overrasket over en spiller, der ikke har været en del af PL-truppen i 22/23, ikke er en del af truppen kan jeg ikke forklare.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Manden har været en del af 0 Nottingham Forrest-trupper og har fået spilletid i en Championship-kamp sidste år. Han fået spilletid i PL2 som er en udviklingsliga, som niveaumæssig er svær at placere, men langt fra PL og Championship.
Hvis han er så god at angiveligt andre Championship-klubber kigger på ham, så undrer det mig meget at han ikke er at finde på bænken til nogen kampe.
At fans kan være overrasket over en spiller, der ikke har været en del af PL-truppen i 22/23, ikke er en del af truppen kan jeg ikke forklare.
For Nottingham Forrest PL hold mødte ikke Leeds i fredags, det gjorde U21 holdet til gengæld, så tænker det er U21 truppen han ikke har været en del af, hvilket nok er en smule mærkeligt hvis han (normalt er fast mand) og ikke skadet.
Så er ret sikker på at du ikke skal tænke i PL holdet overhovedet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Nu tror jeg mere at Online mener at han ikke var med i U21 kampene.
For Nottingham Forrest PL hold mødte ikke Leeds i fredags, det gjorde U21 holdet til gengæld, så tænker det er U21 truppen han ikke har været en del af, hvilket nok er en smule mærkeligt hvis han (normalt er fast mand) og ikke skadet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Nu tror jeg mere at Online mener at han ikke var med i U21 kampene.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Ja det er rigtigt. Men mon ikke at hvis han lander i Odense, at det så bliver sidst i januar, efter han har set hvilke muligheder der er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det jeg mente var, at det var underligt at han ikke spillede for U21 om fredagen (da han jo har været fast mand), men det måske skyldtes at han var udtaget til FA kampen om lørdagen. Det var han så heller ikke, hvilket jeg fandt lidt underligt, da flere fans havde forventet det. (lidt kringlet forklaring, men håber I forstår )
Det var jo U21 der spillede mod Leeds og ikke PL holdet, så var bare så bjerghest ikke troede at du mente det var PL-holdet :)
Så var ren opklarende det jeg kommenterede med :)
Comment
Comment