Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 1/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Shit det må have været svært at skrive lige præcis det indlæg ;)
    ... og så kort

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Du mener resten af sæsonen tænker jeg ;)
      For vi har ham jo året ud.

      Men forstod det også sådan :)
      Yes, resten af sæsonen selvfølgelig!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        You have no idea... Man kan sige, at jeg har hungret LÆNGE over at opleve en dag efter et transfervindue, hvor der ENDELIG, på papiret, er et eller andet rigtigt spændende. Fra Lado til Thomas Mikkelsen. Fra Kryger til Skogseid. Hold kæft et rædselskabinet. Fra disse spillere - til spillere med fortid i Barcelona og Juventus' ungdomsafdeling. Fra AC Horsens-rejects til spillere, der har været på radaren hos større klubber end FC Helsingør (med al respekt)

        MvH ChrisOB
        Jo jo men …

        Martin Hansen.. vel ikke ligefrem en stjernekeeper ..
        Omar Jebali … stjernens bror er vel det bedste der kan siges ..
        Bjørn Paulsen .. 31 år gammel og OB er vel den bedste klub han har været i .. var end ikke fast mand i Hammerby..
        Gustav Grubbe .. OB dreng uden førsteholds kampe ..
        Alasana Manneh .. Barca-talent og midterklub i Polen..
        Franco Tongoya .. Juve-talent og B-hold ..
        Agon Mucolli .. VB, Fredericia og Kristiansand ..
        Kante Kefing .. Hafia FC, Guinea … who knows ..
        Armin Gigovic .. frem og tilbage mellem Rostock og Helsingborg ..
        Egne talenter ..


        det er jo altså ikke imponerende, vildt eller voldsomt ….



        men sikkert bedre end det der var og det siger vel så ikke så lidt …


        håber at det er en gang Steffen Højer .. passede ikke ind i Viborg men skræddersyet til det OB ville/vil ..


        Jeg er positiv :-)


        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Jo jo men …

          Martin Hansen.. vel ikke ligefrem en stjernekeeper ..
          Omar Jebali … stjernens bror er vel det bedste der kan siges ..
          Bjørn Paulsen .. 31 år gammel og OB er vel den bedste klub han har været i .. var end ikke fast mand i Hammerby..
          Gustav Grubbe .. OB dreng uden førsteholds kampe ..
          Alasana Manneh .. Barca-talent og midterklub i Polen..
          Franco Tongoya .. Juve-talent og B-hold ..
          Agon Mucolli .. VB, Fredericia og Kristiansand ..
          Kante Kefing .. Hafia FC, Guinea … who knows ..
          Armin Gigovic .. frem og tilbage mellem Rostock og Helsingborg ..
          Egne talenter ..


          det er jo altså ikke imponerende, vildt eller voldsomt ….



          men sikkert bedre end det der var og det siger vel så ikke så lidt …


          håber at det er en gang Steffen Højer .. passede ikke ind i Viborg men skræddersyet til det OB ville/vil ..


          Jeg er positiv :-)

          Det er godt nok ikke den positive indgangsvinkel med mine øjne

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

            You have no idea... Man kan sige, at jeg har hungret LÆNGE over at opleve en dag efter et transfervindue, hvor der ENDELIG, på papiret, er et eller andet rigtigt spændende. Fra Lado til Thomas Mikkelsen. Fra Kryger til Skogseid. Hold kæft et rædselskabinet. Fra disse spillere - til spillere med fortid i Barcelona og Juventus' ungdomsafdeling. Fra AC Horsens-rejects til spillere, der har været på radaren hos større klubber end FC Helsingør (med al respekt)

            MvH ChrisOB
            AMEN

            Comment


              #51
              Dahlslykke var også meget begejstret om dagens træning:
              "Jeg har set over 100 træninger i Ådalen siden vinteren 2021, og aldrig har jeg set så højt niveau som til dagens træning."
              https://obstemmer.dk/blog-paa-den-an...Wlq6UsLl08cAQ8
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Dahlslykke var også meget begejstret om dagens træning:
                "Jeg har set over 100 træninger i Ådalen siden vinteren 2021, og aldrig har jeg set så højt niveau som til dagens træning."
                https://obstemmer.dk/blog-paa-den-an...Wlq6UsLl08cAQ8
                Hermed blev 3 til 4

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Jo jo men …

                  Martin Hansen.. vel ikke ligefrem en stjernekeeper ..
                  Omar Jebali … stjernens bror er vel det bedste der kan siges ..
                  Bjørn Paulsen .. 31 år gammel og OB er vel den bedste klub han har været i .. var end ikke fast mand i Hammerby..
                  Gustav Grubbe .. OB dreng uden førsteholds kampe ..
                  Alasana Manneh .. Barca-talent og midterklub i Polen..
                  Franco Tongoya .. Juve-talent og B-hold ..
                  Agon Mucolli .. VB, Fredericia og Kristiansand ..
                  Kante Kefing .. Hafia FC, Guinea … who knows ..
                  Armin Gigovic .. frem og tilbage mellem Rostock og Helsingborg ..
                  Egne talenter ..


                  det er jo altså ikke imponerende, vildt eller voldsomt ….



                  men sikkert bedre end det der var og det siger vel så ikke så lidt …


                  håber at det er en gang Steffen Højer .. passede ikke ind i Viborg men skræddersyet til det OB ville/vil ..


                  Jeg er positiv :-)

                  Du er hverken særlig positiv eller særlig saglig. Sorry to say. Hammarby er en større.klub end OB, BP har været profil og fast mand der i mange.omgsnge, og 2. Bundesliga er desuden også mindst på niveau med midten af suppen.
                  EM midterklub i Polen er også fint på niveau med OB. Er du en profil der på en position, vi mangler, er du også på.papiret et glimrende køb.
                  Martin Hansen har vel indtil videre vist sig ganske imponerende, og har tidligere været i udkanten af landsholdet. En ringe målmand er han ikke.
                  Og så har Gigovic ikke været i Rostock men i Rostov. Godt.med kampe i den russiske liga som 18-19-årig er altså ret imponerende. Den russiske liga var mange niveauer over den danske. Gigovic er en spiller af en kaliber vi normalt ikke vil kunne håbe på.
                  ​​​​​

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Dahlslykke var også meget begejstret om dagens træning:
                    "Jeg har set over 100 træninger i Ådalen siden vinteren 2021, og aldrig har jeg set så højt niveau som til dagens træning."
                    https://obstemmer.dk/blog-paa-den-an...Wlq6UsLl08cAQ8
                    Alene det han siger at der ingen grund er til Tverskov spiller, hvis han er småskadet er jo Favreau nye verden. Det var nærmest utopisk for 24 timer siden. Det kan forhåbentlig også redde ham fra et par skadespauser at man ikke nødvendigvis skal bruge ham i alle kampe. Han er ofte på skånekost til træning og har nok brug for lige at få en puster efter 5-6 kampe fra start på midtbanen. Det er der plads til nu og det er nok også en god idė at få prøvet af, eftersom han nærmer sig kontraktudløb.

                    Men ellers virkelig nogle opmuntrende træningsrapporter. Der virker til at være gods i særligt Gigovic imens de to øvrige nye også allerede viser sig frem hist og pist. Det lover godt og jeg glæder mig til at følge om dampen holdes oppe.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Du er hverken særlig positiv eller særlig saglig. Sorry to say. Hammarby er en større.klub end OB, BP har været profil og fast mand der i mange.omgsnge, og 2. Bundesliga er desuden også mindst på niveau med midten af suppen.
                      EM midterklub i Polen er også fint på niveau med OB. Er du en profil der på en position, vi mangler, er du også på.papiret et glimrende køb.
                      Martin Hansen har vel indtil videre vist sig ganske imponerende, og har tidligere været i udkanten af landsholdet. En ringe målmand er han ikke.
                      Og så har Gigovic ikke været i Rostock men i Rostov. Godt.med kampe i den russiske liga som 18-19-årig er altså ret imponerende. Den russiske liga var mange niveauer over den danske. Gigovic er en spiller af en kaliber vi normalt ikke vil kunne håbe på.
                      ​​​​​
                      Ok … min humor faldt helt til jorden … beklager .. jeg ER positiv på de nye spillere og håber at de en for en er scoutet til en bestemt plads i et bestemt system etc. så de tilsammen kan blive en stærk enhed .. og så er de vel blevet hentet fordi at de er bedre end dem der er i klubben.

                      men .. hvis jeg så samme transfers i BIF eller AAB ville jeg som tilhænger i en anden klub nok ikke blive blæst bagover ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det er godt nok ikke den positive indgangsvinkel med mine øjne
                        Et ringe forsøg på at være sjov ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Er det kun mig der håber at Armin Gigovic kommer til at elske at spille på Fyn og for OB så vi kan skrive en 4-5 årig kontrakt med ham efter leje aftalen?

                          For han virker ud fra det I alle skriver bare vild også det Thomas Dahlslykke skriver.
                          Tænk at kunne have ham som en leder på midtbanen bare 3 år frem og så skyde ham af for gud ved hvor mange penge

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Er det kun mig der håber at Armin Gigovic kommer til at elske at spille på Fyn og for OB så vi kan skrive en 4-5 årig kontrakt med ham efter leje aftalen?

                            For han virker ud fra det I alle skriver bare vild også det Thomas Dahlslykke skriver.
                            Tænk at kunne have ham som en leder på midtbanen bare 3 år frem og så skyde ham af for gud ved hvor mange penge
                            Brentford håbede til det sidste på en forlængelse med Eriksen, og selvfølgelig skal OB på samme måde forsøge alt hvad de kan at lande en længere aftale med Gigovic såfremt han viser sig at være den markante forstærkning som vi håber han er. Det kan bare blive svært, både pga. økonomi og eventuelt bedre muligheder for Gigovic. Min største frygt vil være at han spiller en kanon sæson for OB hvor han lige når at smelte alle stribede hjerter, for så at blive hentet af ludder klubben FCK, som vi så det med Diks og Grabara - det vil næsten ikke være til at bære, men er samtidig et ganske realistisk scenarie som jeg ser det.
                            Derfor sætter jeg personligt ikke næsen op efter mere end denne sæson med Gigovic, og så håber jeg et eller andet sted på at det bliver Manneh der viser sig at være alt det vi har sukket efter da vi trods alt har papir på ham i længere tid.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Ok … min humor faldt helt til jorden … beklager .. jeg ER positiv på de nye spillere og håber at de en for en er scoutet til en bestemt plads i et bestemt system etc. så de tilsammen kan blive en stærk enhed .. og så er de vel blevet hentet fordi at de er bedre end dem der er i klubben.

                              men .. hvis jeg så samme transfers i BIF eller AAB ville jeg som tilhænger i en anden klub nok ikke blive blæst bagover ..
                              Fair nok, det fløj henover hovedet på mig at det var ment for sjov.
                              Nu er det heldigvis ikke BWs job at hente spillere, der ville blæse BIF eller AAB fans bagover, men at sammensætte den bedste OB-trup og adressere vores behov. Havde behovet i AaB været en forsvarsstyrmand og en rutineret og autoritativ keeper tror jeg nu ikke de havde været negative over BP og MH. Gigovic tror jeg ville blive anset som en kongetransfer i stort set alle superligaklubber. Det kunne sagtens have været en FCM-handel for eksempel, hvis der havde været en pæn købsklausul involveret (på et niveau vi ikke har råd til). Havde BIF købt Franco er jeg ret overbevist om at københavneraviserne ville være fyldt med historier om det tidligere Juve-talent og italienske u-landsholdsspiller.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Brentford håbede til det sidste på en forlængelse med Eriksen, og selvfølgelig skal OB på samme måde forsøge alt hvad de kan at lande en længere aftale med Gigovic såfremt han viser sig at være den markante forstærkning som vi håber han er. Det kan bare blive svært, både pga. økonomi og eventuelt bedre muligheder for Gigovic. Min største frygt vil være at han spiller en kanon sæson for OB hvor han lige når at smelte alle stribede hjerter, for så at blive hentet af ludder klubben FCK, som vi så det med Diks og Grabara - det vil næsten ikke være til at bære, men er samtidig et ganske realistisk scenarie som jeg ser det.
                                Derfor sætter jeg personligt ikke næsen op efter mere end denne sæson med Gigovic, og så håber jeg et eller andet sted på at det bliver Manneh der viser sig at være alt det vi har sukket efter da vi trods alt har papir på ham i længere tid.
                                Det var også min tanke.. det er meget sandsynligt i mit hoved.. men så må vi bare nyde ham mens vi har ham, og håbe han kan bringe os frem i mellemtiden

                                Comment

                                Working...
                                X