Det er altså ret fedt, at vi i morgen har tre kvalificerede og tilsyneladende fysisk fitte centrale midtbanespillere PÅ BÆNKEN. Normalt har vi skullet være lykkelige, hvis vi overhovedet havde der i truppen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Trænings rapport 1/9
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægDet er altså ret fedt, at vi i morgen har tre kvalificerede og tilsyneladende fysisk fitte centrale midtbanespillere PÅ BÆNKEN. Normalt har vi skullet være lykkelige, hvis vi overhovedet havde der i truppen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg var også til træning i dag. Er næsten enig i jungledyrets startopstilling, men for mig så det ud, som Frø skulle starte i stedet for MF.
Omar J og Sabbi var fraværende ligesom U19 spillerne som spiller i eftermiddag. Til gengæld trænede Okosun og Ivan fuldt med. Ivan trak sig dog lidt i duellerne, og er ikke lige så klar efter skaden som Okosun. Gigovic er rigtig god og starter i morgen ved siden af Tver. Franco er spændende, men svær at vurdere. Super tekniker, hurtig og tilsyneladende med god fysik, tror vi får ham at se i morgen.
Manneh kan jeg ikke rigtig vurdere, han spillede hele træningen på "reserveholdet", som i morgen vil give en meget mere kvalificeret bænk, end vi længe har haft.
Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment