Det er altså ret fedt, at vi i morgen har tre kvalificerede og tilsyneladende fysisk fitte centrale midtbanespillere PÅ BÆNKEN. Normalt har vi skullet være lykkelige, hvis vi overhovedet havde der i truppen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Trænings rapport 1/9
Collapse
X
-
Ja det er en fed fornemmelse og jeg håber virkelig at tilføjelserne kan være med til at forløse Frø og andre med det potentiale de besidder.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægDet er altså ret fedt, at vi i morgen har tre kvalificerede og tilsyneladende fysisk fitte centrale midtbanespillere PÅ BÆNKEN. Normalt har vi skullet være lykkelige, hvis vi overhovedet havde der i truppen.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Jeg tænker ikke at vi på noget tidspunkt kommer til at se Max spille tier positionenOprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg var også til træning i dag. Er næsten enig i jungledyrets startopstilling, men for mig så det ud, som Frø skulle starte i stedet for MF.
Omar J og Sabbi var fraværende ligesom U19 spillerne som spiller i eftermiddag. Til gengæld trænede Okosun og Ivan fuldt med. Ivan trak sig dog lidt i duellerne, og er ikke lige så klar efter skaden som Okosun. Gigovic er rigtig god og starter i morgen ved siden af Tver. Franco er spændende, men svær at vurdere. Super tekniker, hurtig og tilsyneladende med god fysik, tror vi får ham at se i morgen.
Manneh kan jeg ikke rigtig vurdere, han spillede hele træningen på "reserveholdet", som i morgen vil give en meget mere kvalificeret bænk, end vi længe har haft.
Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.
Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment

Comment