Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 1/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Det er altså ret fedt, at vi i morgen har tre kvalificerede og tilsyneladende fysisk fitte centrale midtbanespillere PÅ BÆNKEN. Normalt har vi skullet være lykkelige, hvis vi overhovedet havde der i truppen.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      Det er altså ret fedt, at vi i morgen har tre kvalificerede og tilsyneladende fysisk fitte centrale midtbanespillere PÅ BÆNKEN. Normalt har vi skullet være lykkelige, hvis vi overhovedet havde der i truppen.
      Ja det er en fed fornemmelse og jeg håber virkelig at tilføjelserne kan være med til at forløse Frø og andre med det potentiale de besidder.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Jeg var også til træning i dag. Er næsten enig i jungledyrets startopstilling, men for mig så det ud, som Frø skulle starte i stedet for MF.
        Omar J og Sabbi var fraværende ligesom U19 spillerne som spiller i eftermiddag. Til gengæld trænede Okosun og Ivan fuldt med. Ivan trak sig dog lidt i duellerne, og er ikke lige så klar efter skaden som Okosun. Gigovic er rigtig god og starter i morgen ved siden af Tver. Franco er spændende, men svær at vurdere. Super tekniker, hurtig og tilsyneladende med god fysik, tror vi får ham at se i morgen.
        Manneh kan jeg ikke rigtig vurdere, han spillede hele træningen på "reserveholdet", som i morgen vil give en meget mere kvalificeret bænk, end vi længe har haft.
        Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.
        Jeg tænker ikke at vi på noget tidspunkt kommer til at se Max spille tier positionen
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

          Jeg tænker ikke at vi på noget tidspunkt kommer til at se Max spille tier positionen
          OB er da ellers ekspert i at bruge spillere på uvante pladser... spørg bare BK

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Mon ikke MF også kunne være Frø?
            Beklager for mig er MF = Max Fenger, og Frø = Frø, men godt hvis vi er enige alligevel om holdet til i morgen.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Beklager for mig er MF = Max Fenger, og Frø = Frø, men godt hvis vi er enige alligevel om holdet til i morgen.
              Er Frø ikke MFJ og MF Max ?

              Comment

              Working...
              X