Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 1/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Mit bud er at vi stiller op uden de nye i starteren på søndag og til gengæld giver dem indhop og lader minimum to af dem starte i pokalkampen. Men det er selvfølgelig klart at er en af de her tre nye så markant bedre end det sædvanlige, så skal de starte. Men det er svært at træde direkte ind og have alt muligt praktisk ved siden af som også skal ordnes her i den første tid.
    Jeg tror Manneh og Franco bliver skfitet ind i søndag og får pokalkampen, men jeg har en klar fidus til at Gigovic starter allerede søndag.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Thjaaaaa, det er jo ASOs agent, men mon ikke han bliver i Belgien

      Ellers af nuværende OB spillere repræsenterer han Max, Frø og Bjørn.

      Måske et salg af én af de to førstnævnte
      Tror ikke på, at man sælger Max, nu hvor der ikke kom en 9'er ind (og jeg ved godt, der stadig kan hentes noget på fri, men tror jeg ikke sker). Har også svært ved at se det med Frø, men der kan jo være kommet et tilbud ind på det, der er sidstedagen i mange andre transfervinduer rundt omkring.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Thjaaaaa, det er jo ASOs agent, men mon ikke han bliver i Belgien

        Ellers af nuværende OB spillere repræsenterer han Max, Frø og Bjørn.

        Måske et salg af én af de to førstnævnte
        Frøkjær kunne sagtens ryge til Italien, eller et andet sted hvor vinduet stadig er åbent, men så havde han vel ikke trænet med i dag.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så lukkede vinduet og nye spillere kom til. Har lige overværet det meste af træningen og….

          Bedste… Træning… Ever…

          Alle spillere undtagen Omar og Sabbi er klar. Så man kunne idag spille 11 mod 11 med kvalitetsspillere hele vejen rundt. Ikke noget med at trænere og målmænd skulle på backs eller lign. Hold nu op hvor var det fedt at overvære. Stor intensitet og masser af kvalitet frem for alt. Første gang i denne sæson hvor jeg tror på bedre tider og ingen nedrykning. Det hjælper så også når alle de skadede er klar igen. Det giver bare noget ekstra

          Dagens A hold var

          Martin Hansen
          GG BP JS AA
          Aron Gigovic
          Charly Frø Jebali
          Kadrii

          Tverskov forlod træningen inden 11 mod 11. Dog uden at ligne en der var skadet. Charly fik et slag på skinnebenet og måtte udgå. Her overtog Franco hans plads på højre wing.

          *Manneh gjorde det fint. Man kan godt se han er en god spiller
          * Gigovic har klasse. Ham bliver vi glad for. Man mærkede ikke at Tverskov var fræværende
          *Franco viste spændende takter og bliver spændende at følge
          * Ivan er klar igen og viste klasse og autoritet. Men jeg tror de sparer ham til søndag og gir ham spilletid i pokalen
          * HC er ude et lille stykke tid men er ok. Så Magnus er 2.keeper søndag

          En kæmpe fornøjelse at være i Ådalen. Et par af målene i 11 mod 11 var så flotte at der måtte klappes fra de ca 40-50 mennesker der overværede træningen idag
          Positionsskift mellem Jebali og Frø?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

            Frøkjær kunne sagtens ryge til Italien, eller et andet sted hvor vinduet stadig er åbent, men så havde han vel ikke trænet med i dag.
            Ja, tror han ville passe godt ind i toppen af Serie B

            Comment


              #21
              MEGA fedt og tak! Det skal nok blive rigtig godt! :)

              Comment


                #22
                Det var som skrevet en rigtig fin træning med pænt niveau. Tændingen var til stede. Der var flere glidende taklinger. Det var måske den bedste træning jeg nogensinde har set derude. Alle fire centrale forsvarspillere (Slotsager, Sjelvik, Paulsen, Ivancevic) stod godt og gav ikke meget gratis væk.

                Manneh: Mega rolig på bolden og pasningerne sider der bare. Han virker så ubesværet. Ham bliver vi glade for. Det er for mig klart hvorfor vi har købt ham.
                Gigovic: Går direkte i startopstillingen. Han virker som en der bare er der. Han vil gerne have bolden. Klasse.
                Tongya: Hurtige fødder og han ligner en rigtig fin signing. Men han virker ikke som han er 100% i form, men jeg tror han bliver god og har maksimum X-faktor!
                Minteh: Ham ligger jeg bare mærke til konstant. Arbejder hårdt og er piv hurtigt. Men Aron stoppede ham, og "straffede" ham fysisk, i en løbeduel.
                Okosun: Virker 100% klar igen og er som altid god til træningen.
                Frøkjær/Jibali: Dem kommer vi ikke uden om i startopstillingen. De vil have bolden og der var godt tempo på begge.
                Grubbe/Adelgaard: Ja tak til de to på backerne. De arbejder stenhårdt og der er så meget potentiale i begge.

                Jeg stod flere gange og tænkte at vi har sgu en fed trup.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Positionsskift mellem Jebali og Frø?
                  Nej. Jebali på VK og Frø på 10`eren

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Det var som skrevet en rigtig fin træning med pænt niveau. Tændingen var til stede. Der var flere glidende taklinger. Det var måske den bedste træning jeg nogensinde har set derude. Alle fire centrale forsvarspillere (Slotsager, Sjelvik, Paulsen, Ivancevic) stod godt og gav ikke meget gratis væk.

                    Manneh: Mega rolig på bolden og pasningerne sider der bare. Han virker så ubesværet. Ham bliver vi glade for. Det er for mig klart hvorfor vi har købt ham.
                    Gigovic: Går direkte i startopstillingen. Han virker som en der bare er der. Han vil gerne have bolden. Klasse.
                    Tongya: Hurtige fødder og han ligner en rigtig fin signing. Men han virker ikke som han er 100% i form, men jeg tror han bliver god og har maksimum X-faktor!
                    Minteh: Ham ligger jeg bare mærke til konstant. Arbejder hårdt og er piv hurtigt. Men Aron stoppede ham, og "straffede" ham fysisk, i en løbeduel.
                    Okosun: Virker 100% klar igen og er som altid god til træningen.
                    Frøkjær/Jibali: Dem kommer vi ikke uden om i startopstillingen. De vil have bolden og der var godt tempo på begge.
                    Grubbe/Adelgaard: Ja tak til de to på backerne. De arbejder stenhårdt og der er så meget potentiale i begge.

                    Jeg stod flere gange og tænkte at vi har sgu en fed trup.
                    Det var altså et vildt tilbageløb at Aron tog der Har aldrig set ham løbe så hurtig. Hvis vi så noget mere af dette i kampene fra alle ville vi have væsentlig flere point. Men Minteh er en usleben diamant og jeg er sikker på at når man ser ham i FCN på et tidspunkt vil de tænke: Hvorfor spiller han ikke for os??

                    Og jeg havde også samme tanke. ENDELIG har vi en trup der minder om noget der kan formes til noget top 6. Ingen garantier selvfølgelig. Men nu burde vi kunne køre fuld power i 95 min+ og skifte 5 gange uden det betyder ret meget på kvaliteten.

                    OBS: Nico var fraværende idag lidt til konspirations teoretikerne….

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det var altså et vildt tilbageløb at Aron tog der Har aldrig set ham løbe så hurtig. Hvis vi så noget mere af dette i kampene fra alle ville vi have væsentlig flere point. Men Minteh er en usleben diamant og jeg er sikker på at når man ser ham i FCN på et tidspunkt vil de tænke: Hvorfor spiller han ikke for os??

                      Og jeg havde også samme tanke. ENDELIG har vi en trup der minder om noget der kan formes til noget top 6. Ingen garantier selvfølgelig. Men nu burde vi kunne køre fuld power i 95 min+ og skifte 5 gange uden det betyder ret meget på kvaliteten.

                      OBS: Nico var fraværende idag lidt til konspirations teoretikerne….

                      for sevlan man, i forstår satme at få ens humør i top....
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg


                        for sevlan man, i forstår satme at få ens humør i top....
                        Indirekte skal BW vel også have lidt af æren for det ;)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Indirekte skal BW vel også have lidt af æren for det ;)

                          Comment


                            #28
                            Jeg bliver isæt positiv når jeg læser dette fra 3 forskellige personer. Nu glæder jeg mig til fremtiden. Forhåbentlig kan vi allerede søndag se på holdet at der er kommet mere konkurrence.
                            Spændende hvordan vi starter søndag

                            Comment


                              #29
                              Men ja det er gode opdateringer og ser sgu ud til at BW har ramt helt rigtigt hvis dette også sker i kampene.

                              Det lyder som om der er meget gang i den og kan det overføres så er det ret vildt.

                              Kunne godt give 3 point imod Viborg og måske også mod FCK der har været utroligt svingende i denne sæson især efter en Europa kamp.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Men ja det er gode opdateringer og ser sgu ud til at BW har ramt helt rigtigt hvis dette også sker i kampene.

                                Det lyder som om der er meget gang i den og kan det overføres så er det ret vildt.

                                Kunne godt give 3 point imod Viborg og måske også mod FCK der har været utroligt svingende i denne sæson især efter en Europa kamp.
                                BW sagde i SFÅ`s transfershow at han ikke vil afvise meget trafik generelt i vinduerne. At han havde brug for at få transferhjulene i gang så man kunne ramme nogle større salg og spillere.
                                SFÅ spurgte så til om han ikke var bekymret for manglende kontinuitet. Det var han ikke. Det man havde gjort de sidste 10 år havde jo ikke hjulpet. Så man må gøre noget nyt. Man kan jo ikke blive ved med at gøre det samme og forvente et andet resultat

                                Comment

                                Working...
                                X