Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Trænings rapport 1/9
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
BW blev her til morgen interviewet i P4 Fyn, her lød det også som om at vi maks. kan håbe på at beholde Gigovic resten af sæsonen, da han sandsynligvis havde større ambitioner end OB, forståeligt nok for en spiller af den kaliber.
Comment
-
BW blev her til morgen interviewet i P4 Fyn, her lød det også som om at vi maks. kan håbe på at beholde Gigovic resten af sæsonen, da han sandsynligvis havde større ambitioner end OB, forståeligt nok for en spiller af den kaliber.
Comment
-
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis der var nogen der kunne komme med en lille rapport om dagens træning ville jeg blive glad
Jeg er selv i Frankrig indtil næste weekend og kommer ikke til at være behjælpelig
Startopstillingen ligger nogenlunde fast fra forleden. Nico er tilbage og selvfølgelig på højre back. Det er kun højre kanten der er usikkerhed om - Charly eller Tongya. Charly fik først chancen, i dag igen, men han lykkes med INTET og så fik Tongya chancen.
Jeg tænker vi starter op sådan således
MH
NM BP JS AA
AG JT
FT MF IJ
BKForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
Jeg så cirka halvdelen af dagens træning. Den er jo altid meget taktisk præget før kampdagen så intensiteten var bestemt ikke som forleden. Men humøret i truppen er højt og de slapper ikke af.
Startopstillingen ligger nogenlunde fast fra forleden. Nico er tilbage og selvfølgelig på højre back. Det er kun højre kanten der er usikkerhed om - Charly eller Tongya. Charly fik først chancen, i dag igen, men han lykkes med INTET og så fik Tongya chancen.
Jeg tænker vi starter op sådan således
MH
NM BP JS AA
AG JT
FT MF IJ
BK
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Fed opstilling!
Omar J og Sabbi var fraværende ligesom U19 spillerne som spiller i eftermiddag. Til gengæld trænede Okosun og Ivan fuldt med. Ivan trak sig dog lidt i duellerne, og er ikke lige så klar efter skaden som Okosun. Gigovic er rigtig god og starter i morgen ved siden af Tver. Franco er spændende, men svær at vurdere. Super tekniker, hurtig og tilsyneladende med god fysik, tror vi får ham at se i morgen.
Manneh kan jeg ikke rigtig vurdere, han spillede hele træningen på "reserveholdet", som i morgen vil give en meget mere kvalificeret bænk, end vi længe har haft.
Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg var også til træning i dag. Er næsten enig i jungledyrets startopstilling, men for mig så det ud, som Frø skulle starte i stedet for MF.
Omar J og Sabbi var fraværende ligesom U19 spillerne som spiller i eftermiddag. Til gengæld trænede Okosun og Ivan fuldt med. Ivan trak sig dog lidt i duellerne, og er ikke lige så klar efter skaden som Okosun. Gigovic er rigtig god og starter i morgen ved siden af Tver. Franco er spændende, men svær at vurdere. Super tekniker, hurtig og tilsyneladende med god fysik, tror vi får ham at se i morgen.
Manneh kan jeg ikke rigtig vurdere, han spillede hele træningen på "reserveholdet", som i morgen vil give en meget mere kvalificeret bænk, end vi længe har haft.
Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.siden 1887
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg var også til træning i dag. Er næsten enig i jungledyrets startopstilling, men for mig så det ud, som Frø skulle starte i stedet for MF.
Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.
Comment
Comment