Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trænings rapport 1/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Fair nok, det fløj henover hovedet på mig at det var ment for sjov.
    Nu er det heldigvis ikke BWs job at hente spillere, der ville blæse BIF eller AAB fans bagover, men at sammensætte den bedste OB-trup og adressere vores behov. Havde behovet i AaB været en forsvarsstyrmand og en rutineret og autoritativ keeper tror jeg nu ikke de havde været negative over BP og MH. Gigovic tror jeg ville blive anset som en kongetransfer i stort set alle superligaklubber. Det kunne sagtens have været en FCM-handel for eksempel, hvis der havde været en pæn købsklausul involveret (på et niveau vi ikke har råd til). Havde BIF købt Franco er jeg ret overbevist om at københavneraviserne ville være fyldt med historier om det tidligere Juve-talent og italienske u-landsholdsspiller.
    BW blev her til morgen interviewet i P4 Fyn, her lød det også som om at vi maks. kan håbe på at beholde Gigovic resten af sæsonen, da han sandsynligvis havde større ambitioner end OB, forståeligt nok for en spiller af den kaliber.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

      BW blev her til morgen interviewet i P4 Fyn, her lød det også som om at vi maks. kan håbe på at beholde Gigovic resten af sæsonen, da han sandsynligvis havde større ambitioner end OB, forståeligt nok for en spiller af den kaliber.
      Jeg synes det var samme indtryk han efterlod i SFÅ transfer show. Vi har ham til nytår, med option til slutningen af sæsonen og vi skulle ikke forvente meget længere end det i bedste fald.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        BW blev her til morgen interviewet i P4 Fyn, her lød det også som om at vi maks. kan håbe på at beholde Gigovic resten af sæsonen, da han sandsynligvis havde større ambitioner end OB, forståeligt nok for en spiller af den kaliber.
        Så må vi satse på, at vi kan tilbyde ham deltagelse i en europæisk turnering i næste sæson

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Så må vi satse på, at vi kan tilbyde ham deltagelse i en europæisk turnering i næste sæson
          Lad os lige starte med at undgå nedrykning.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Lad os lige starte med at undgå nedrykning.
            Det ene udelukker vel ikke det andet ?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

              BW blev her til morgen interviewet i P4 Fyn, her lød det også som om at vi maks. kan håbe på at beholde Gigovic resten af sæsonen, da han sandsynligvis havde større ambitioner end OB, forståeligt nok for en spiller af den kaliber.
              Han er jo også på kontrakt i Rostov til 2025, så han skal jo købes fri. Vi er ikke i samme gunstige situation som fcm med Dreyer, hvor de skylder os nogen penge. Vi må selv punge ud her er han jo nok for dyr. Men det er også fint. Vi skal glæde os over, hvis vi får en spiller ind, der bare er bedre end de andre. Vi så hvordan Eriksen kunne forvandle Brentford i sin korte tid der. Kan vi hente en spiller med lidt af den samme indflydelse ind, så kommer vi på landkortet igen. Folk der kommer for at se Gigovic ser også Adelgaard, Breum, Charly og hvad vi ellers har, og så kan der måske af den vej komme store salg.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                ... og så kort
                Hahahaha

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                  Strålende nyheder! Dét er virkelig noget, der giver mig lyst til en tur på stadion, hvis det ikke var fordi jeg er udenlands de næste mange måneder...
                  Håber du har adgang til at se det på tv/computer.

                  Comment


                    #69
                    Hvis der var nogen der kunne komme med en lille rapport om dagens træning ville jeg blive glad
                    Jeg er selv i Frankrig indtil næste weekend og kommer ikke til at være behjælpelig

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis der var nogen der kunne komme med en lille rapport om dagens træning ville jeg blive glad
                      Jeg er selv i Frankrig indtil næste weekend og kommer ikke til at være behjælpelig
                      Jeg så cirka halvdelen af dagens træning. Den er jo altid meget taktisk præget før kampdagen så intensiteten var bestemt ikke som forleden. Men humøret i truppen er højt og de slapper ikke af.
                      Startopstillingen ligger nogenlunde fast fra forleden. Nico er tilbage og selvfølgelig på højre back. Det er kun højre kanten der er usikkerhed om - Charly eller Tongya. Charly fik først chancen, i dag igen, men han lykkes med INTET og så fik Tongya chancen.

                      Jeg tænker vi starter op sådan således

                      MH
                      NM BP JS AA
                      AG JT
                      FT MF IJ
                      BK
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                        Jeg så cirka halvdelen af dagens træning. Den er jo altid meget taktisk præget før kampdagen så intensiteten var bestemt ikke som forleden. Men humøret i truppen er højt og de slapper ikke af.
                        Startopstillingen ligger nogenlunde fast fra forleden. Nico er tilbage og selvfølgelig på højre back. Det er kun højre kanten der er usikkerhed om - Charly eller Tongya. Charly fik først chancen, i dag igen, men han lykkes med INTET og så fik Tongya chancen.

                        Jeg tænker vi starter op sådan således

                        MH
                        NM BP JS AA
                        AG JT
                        FT MF IJ
                        BK
                        Fed opstilling!

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Fed opstilling!
                          Jeg var også til træning i dag. Er næsten enig i jungledyrets startopstilling, men for mig så det ud, som Frø skulle starte i stedet for MF.
                          Omar J og Sabbi var fraværende ligesom U19 spillerne som spiller i eftermiddag. Til gengæld trænede Okosun og Ivan fuldt med. Ivan trak sig dog lidt i duellerne, og er ikke lige så klar efter skaden som Okosun. Gigovic er rigtig god og starter i morgen ved siden af Tver. Franco er spændende, men svær at vurdere. Super tekniker, hurtig og tilsyneladende med god fysik, tror vi får ham at se i morgen.
                          Manneh kan jeg ikke rigtig vurdere, han spillede hele træningen på "reserveholdet", som i morgen vil give en meget mere kvalificeret bænk, end vi længe har haft.
                          Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Jeg var også til træning i dag. Er næsten enig i jungledyrets startopstilling, men for mig så det ud, som Frø skulle starte i stedet for MF.
                            Omar J og Sabbi var fraværende ligesom U19 spillerne som spiller i eftermiddag. Til gengæld trænede Okosun og Ivan fuldt med. Ivan trak sig dog lidt i duellerne, og er ikke lige så klar efter skaden som Okosun. Gigovic er rigtig god og starter i morgen ved siden af Tver. Franco er spændende, men svær at vurdere. Super tekniker, hurtig og tilsyneladende med god fysik, tror vi får ham at se i morgen.
                            Manneh kan jeg ikke rigtig vurdere, han spillede hele træningen på "reserveholdet", som i morgen vil give en meget mere kvalificeret bænk, end vi længe har haft.
                            Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.
                            Mon ikke MF også kunne være Frø?
                            siden 1887

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Jeg var også til træning i dag. Er næsten enig i jungledyrets startopstilling, men for mig så det ud, som Frø skulle starte i stedet for MF.
                              Omar J og Sabbi var fraværende ligesom U19 spillerne som spiller i eftermiddag. Til gengæld trænede Okosun og Ivan fuldt med. Ivan trak sig dog lidt i duellerne, og er ikke lige så klar efter skaden som Okosun. Gigovic er rigtig god og starter i morgen ved siden af Tver. Franco er spændende, men svær at vurdere. Super tekniker, hurtig og tilsyneladende med god fysik, tror vi får ham at se i morgen.
                              Manneh kan jeg ikke rigtig vurdere, han spillede hele træningen på "reserveholdet", som i morgen vil give en meget mere kvalificeret bænk, end vi længe har haft.
                              Kors hvor jeg glæder mig til kampen i morgen.
                              Jeg tror slet ikke du er uenig i opstillingen hvis du bruger 2 sekunder på at overveje, hvad Mads Frøkjærs initialer er ;)

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                                Mon ikke MF også kunne være Frø?
                                Jeg studsede også lige er kort sekund over hvad fanden Fenger skulle på 10'eren

                                holdet ser stærkt ud i morgen. Det bliver fedt!!

                                Comment

                                Working...
                                X