Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Viborg FF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Viborg uden CS er et andet hold. Han er giftig på dødbolde og indlæg. Jeg vil sige vi er gået fra 30-40-30 chance til at være favorit i 50-30-20 ish.
Måske er jeg bare naiv, men med 2 sejre uden ret godt spil, boosted med selvtillid, nye spillere, kamp om pladserne og et svækket Viborg så vælger jeg at tro på sejr.
Enig i, at der er en klar svækkelse af Viborg uden CS. Klart deres MVP. Men synes stadig du er lidt højt på procenterne i OBs favør. Imod Silkeborg var det vel vores mest solide kamp i sæsonen, men det var stadig ikke godt.
To sejre med marginalerne på vores side, et måske tæt på fyldt stadion og et svækket Viborg-hold på besøg. Det bør give selvtillid, men det er næsten for meget positivt i optakten til denne kamp. En sejr og man kan måske begynde at snakke om et vendepunkt i sæsonen. Det skræmmer mig. Det er præcis i kampe som denne jeg føler vi historisk set skuffer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Du er sgu altid så naivt positiv mht. alt omkring OB
Enig i, at der er en klar svækkelse af Viborg uden CS. Klart deres MVP. Men synes stadig du er lidt højt på procenterne i OBs favør. Imod Silkeborg var det vel vores mest solide kamp i sæsonen, men det var stadig ikke godt.
To sejre med marginalerne på vores side, et måske tæt på fyldt stadion og et svækket Viborg-hold på besøg. Det bør give selvtillid, men det er næsten for meget positivt i optakten til denne kamp. En sejr og man kan måske begynde at snakke om et vendepunkt i sæsonen. Det skræmmer mig. Det er præcis i kampe som denne jeg føler vi historisk set skuffer.
Comment
-
Bjørn Paulsen om konkurrencen i truppen:
https://fyens.dk/artikel/der-er-skub...af-truppen?rss Man skal virkelig sige at BW lykkedes at skabe en konkurrencesituation vi havde ikke i årevis
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægBjørn Paulsen om konkurrencen i truppen:
https://fyens.dk/artikel/der-er-skub...af-truppen?rss Man skal virkelig sige at BW lykkedes at skabe en konkurrencesituation vi havde ikke i årevis
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der er virkelig nogle der kommer til og sidde på tribunen i morgen og surmule lidt. Jeg er meget spændt på om man har Minteh med selvom det vrimler med profiler eller man har valgt at bygge ham lidt mere op. Hvis sol,måne og stjerner kommer til at stå lige om nogle få år kan han måske blive et af de største salg i OBs historie. Hans kompetencer er så ekstreme at han ikke kan undgå en eller anden form for gennembrud på et tidspunkt. Det kan kun gå for langsomt med at lave en lang senior kontrakt med ham
jeg håber på denne starter
MH
GG/Nico Ivan BP AA
Gigo Tverskov
Tongya Jebali Breum
BK
Der mangler en del etablerede som så enten må bænkes eller på tribunen
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
FS går med denne starter kl. 14 i dag
..........................MH
Nico...........Jørgen.....BP...........Aske
............Tverskov.........Gigovic
.....Tongya.......Frø........Jebali
....................BKBelieve OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
Kommer kl 10
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægJeg bliver hjemme så jeg kan se kampen på skærmen. Jeg håber vi stiller sådan her op:
Grubbe BP Skjelvik Aske
…...Tverskov Gigovic.......
Tongya.. Isaam... Breum
............Bashkim............
Det burde give os en del at skyde med fra bænken.
Jeg tror ikke på din HB, her spiller NM sandsynligvis.
Comment
Comment