Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Viborg FF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    I flg. SportFyn og Tipsbladet er Joel King sorteret fra truppen til kampen i morgen. Aske og Jørgen kan dække vb, og Grubbe kan vel også i en snæver vending gøre jobbet. Det er næppe en kæmpe overraskelse og det øger nok ikke Kings muligheder for at komme til VM
    Mickelson har også tidligere spillet vb, og kan vel gøre det bedre end grubbe på vb.
    siden 1887

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Viborg uden CS er et andet hold. Han er giftig på dødbolde og indlæg. Jeg vil sige vi er gået fra 30-40-30 chance til at være favorit i 50-30-20 ish.
      Måske er jeg bare naiv, men med 2 sejre uden ret godt spil, boosted med selvtillid, nye spillere, kamp om pladserne og et svækket Viborg så vælger jeg at tro på sejr.
      Du er sgu altid så naivt positiv mht. alt omkring OB

      Enig i, at der er en klar svækkelse af Viborg uden CS. Klart deres MVP. Men synes stadig du er lidt højt på procenterne i OBs favør. Imod Silkeborg var det vel vores mest solide kamp i sæsonen, men det var stadig ikke godt.

      To sejre med marginalerne på vores side, et måske tæt på fyldt stadion og et svækket Viborg-hold på besøg. Det bør give selvtillid, men det er næsten for meget positivt i optakten til denne kamp. En sejr og man kan måske begynde at snakke om et vendepunkt i sæsonen. Det skræmmer mig. Det er præcis i kampe som denne jeg føler vi historisk set skuffer.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Du er sgu altid så naivt positiv mht. alt omkring OB

        Enig i, at der er en klar svækkelse af Viborg uden CS. Klart deres MVP. Men synes stadig du er lidt højt på procenterne i OBs favør. Imod Silkeborg var det vel vores mest solide kamp i sæsonen, men det var stadig ikke godt.

        To sejre med marginalerne på vores side, et måske tæt på fyldt stadion og et svækket Viborg-hold på besøg. Det bør give selvtillid, men det er næsten for meget positivt i optakten til denne kamp. En sejr og man kan måske begynde at snakke om et vendepunkt i sæsonen. Det skræmmer mig. Det er præcis i kampe som denne jeg føler vi historisk set skuffer.
        Du er sgu altid så naivt negativ mht. alt omkring OB

        Comment


          #49
          Bjørn Paulsen om konkurrencen i truppen:
          https://fyens.dk/artikel/der-er-skub...af-truppen?rss Man skal virkelig sige at BW lykkedes at skabe en konkurrencesituation vi havde ikke i årevis
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Bjørn Paulsen om konkurrencen i truppen:
            https://fyens.dk/artikel/der-er-skub...af-truppen?rss Man skal virkelig sige at BW lykkedes at skabe en konkurrencesituation vi havde ikke i årevis
            Der er virkelig nogle der kommer til og sidde på tribunen i morgen og surmule lidt. Jeg er meget spændt på om man har Minteh med selvom det vrimler med profiler eller man har valgt at bygge ham lidt mere op. Hvis sol,måne og stjerner kommer til at stå lige om nogle få år kan han måske blive et af de største salg i OBs historie. Hans kompetencer er så ekstreme at han ikke kan undgå en eller anden form for gennembrud på et tidspunkt. Det kan kun gå for langsomt med at lave en lang senior kontrakt med ham

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Der er virkelig nogle der kommer til og sidde på tribunen i morgen og surmule lidt. Jeg er meget spændt på om man har Minteh med selvom det vrimler med profiler eller man har valgt at bygge ham lidt mere op. Hvis sol,måne og stjerner kommer til at stå lige om nogle få år kan han måske blive et af de største salg i OBs historie. Hans kompetencer er så ekstreme at han ikke kan undgå en eller anden form for gennembrud på et tidspunkt. Det kan kun gå for langsomt med at lave en lang senior kontrakt med ham
              Minteh spillede vidt hele u19 mod BIF så jeg tvivler. Jeg tror mest på 2 nye i starteren mod VFF Gigovic og Tongya. To nye 6’ere med Gigovic og Manneh vil være en kæmpe chance/risiko at tage. Tongya tror jeg starter i stedet for Charly.

              jeg håber på denne starter
              MH
              GG/Nico Ivan BP AA
              Gigo Tverskov
              Tongya Jebali Breum
              BK

              Der mangler en del etablerede som så enten må bænkes eller på tribunen


              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                FS går med denne starter kl. 14 i dag

                ..........................MH
                Nico...........Jørgen.....BP...........Aske
                ............Tverskov.........Gigovic
                .....Tongya.......Frø........Jebali
                ....................BK
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Er truppen udtaget? Hvor kan man se den?

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                    Er truppen udtaget? Hvor kan man se den?
                    Kommer kl 10

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                      Kommer kl 10
                      Det er sent synes jeg. Det lysner for skaderne, men der måske stadig tvivl om enkelte spillere. Joel King er efter FS vidende ude af truppen. Ivan har spillet futurecup og bør være i betragtning til truppen som minimum, men det helt sikkert bedst ikke at presse hans fysik mere end der er fornuftigt

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Jeg har to billetter til C1, jeg ikke får brugt. Skriv pb

                        Comment


                          #57
                          Nogen der kan hjælpe? Jeg har to sæsonkort (et over og et under 18 år). Min søn kan ikke komme (under 18 år), kan jeg tage en kammerat med på hans kort (kammeraten er over 18 år)? Jeg kan ikke finde noget om det på hjemmesiden?

                          Comment


                            #58
                            lasselsh jeg har sendt dig en PB.

                            Comment


                              #59
                              Jeg bliver hjemme så jeg kan se kampen på skærmen. Jeg håber vi stiller sådan her op:

                              ​​​​​​Grubbe BP Skjelvik Aske
                              ​​​​​​…...Tverskov Gigovic.......
                              ​​​​​​Tongya.. Isaam... Breum
                              ​​​​​​............Bashkim............


                              Det burde give os en del at skyde med fra bænken.
                              ​​​​​​

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Jeg bliver hjemme så jeg kan se kampen på skærmen. Jeg håber vi stiller sådan her op:

                                ​​​​​​Grubbe BP Skjelvik Aske
                                ​​​​​​…...Tverskov Gigovic.......
                                ​​​​​​Tongya.. Isaam... Breum
                                ​​​​​​............Bashkim............


                                Det burde give os en del at skyde med fra bænken.
                                ​​​​​​
                                Helt mærkeligt at Sander (glad for det), er væk.
                                Jeg tror ikke på din HB, her spiller NM sandsynligvis.

                                Comment

                                Working...
                                X