Oprindeligt indsendt af Memoryhof
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Viborg FF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Helt mærkeligt at Sander (glad for det), er væk.
Jeg tror ikke på din HB, her spiller NM sandsynligvis.
Jeg tror også at Nico spiller og det er måske også fair nok når man har så mange nye, ikke desto mindre så må Grubbe efterhånden banke på til en starter.
Comment
-
Okosun, Minteh, Slotsager og King ikke i truppen: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flere-...i-dagens-trup/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægOkosun, Minteh, Slotsager og King ikke i truppen: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flere-...i-dagens-trup/
Comment
-
Lad os antage at Fyens rammer rigtigt:
..........................MH
Nico...........Jørgen.....BP...........Aske
............Tverskov.........Gigovic
.....Tongya.......Frø........Jebali
....................BK
Så er 5 ud af 11 nye i startopstillingen i forhold til foråret. Det er fandme vildt og viser også, at BW har brugt sit første ½-år til at analysere truppens svagheder og så har han handlet meget konsekvent på det. Så kan jeg også godt forstå, at man ikke har fyret Alm. BW vil først evaluere Alm endeligt, når han har en trup, som har den fornødne kvalitet. Det synes jeg egentligt er rimeligt nok - når alt kommer til alt. Så må vi se, om han er bedre til at vurdere en spillers kvalitet end de tidligere 42 sportschefer i OB.... Som det ser ud lige nu, har han ramt rigtigt med BP og MH.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægLad os antage at Fyens rammer rigtigt:
..........................MH
Nico...........Jørgen.....BP...........Aske
............Tverskov.........Gigovic
.....Tongya.......Frø........Jebali
....................BK
Så er 5 ud af 11 nye i startopstillingen i forhold til foråret. Det er fandme vildt og viser også, at BW har brugt sit første ½-år til at analysere truppens svagheder og så har han handlet meget konsekvent på det. Så kan jeg også godt forstå, at man ikke har fyret Alm. BW vil først evaluere Alm endeligt, når han har en trup, som har den fornødne kvalitet. Det synes jeg egentligt er rimeligt nok - når alt kommer til alt. Så må vi se, om han er bedre til at vurdere en spillers kvalitet end de tidligere 42 sportschefer i OB.... Som det ser ud lige nu, har han ramt rigtigt med BP og MH."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment