Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

    Ej seriøst, det der mener du vel ikke alvorligt.
    Selvfølgelig hænger nedturen ikke på ham, men jeg har svært ved at se, hvorfor vi skulle have gjort et scoop med ham. FCN rykkede sig vel ikke i nogen positiv retning i den tid han var assistent der og hvad er det han har tilført her? Udover at være "entusiatisk" på træningsbanen.

    Han virker for mig som en god teoretiker men ikke nogen særligt stærk praktiker, og som en træner der ser alt for idealistisk på spillet. Det er i hvert fald slet ikke det vi har brug for skal overtage, hvis Alm vippes ud inden for de næste uger.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Men det var fordi Bif slækkede.
      meget muligt - jeg fulgte meget lidt med i anden halvleg...orkede ikke mere

      så bare med et halvt øje et par situationer med lidt fart i...og endnu en klar fejl fra dommer teamet - der var ikke i nærheden af off side på fenger

      Comment


        Kunne Alm finde på at gå selv???

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Mon ikke et nederlag til Horsens kan gøre det?
          håber da de river det plaster af nu. Forsøget med Alm har kørt længe nok - det kommer ikke til at virke. Ind med den næste

          Comment


            Vi har to muligheder:
            Enten: ny træner med en redningsmission og BW fører mindst to eller tre ægte forstærkninger til.
            Eller: ny træner som indspiller de unge, man accepterer en ret sandsynlig nedrykning og skaber fundamentet for en oprykning i næste sæson.
            Men hver dag mere med Alm er spild af tid, det er nu helt tydeligt at han finder ikke løsningen og at holdet ved det.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Er der ikke en der vil spørge Wesström om hvorfor han havde behov for at hente Mucolli? Alm er jo tydeligvis ikke interesseret i at bruge ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Der er ingen undskyldning mere. Wesstrøm kan umuligt acceptere der her og skal handle senest i morgen
                Helt enig. Der er ingen sammenhæng i holdet. De fleste kæmper egentlig for det, men vi er slagtet på taktikbrættet. De havde luret vores usammenhængende imellem især angrebskæden og vores midtbane. Der er så meget rum. De løber bare bredt og lokker tverskov og Aron bredt. Angriberne når ikke ned og støtte midtbanen og så er der en ladeport centralt, hvor fra de så kan lave deres løb og vi er fuldstændig skilt ad. Det var så forfærdelig nemt og det kan de bedre hold i suppen altså bare udstille. Da han skifter ud, virker det også bare som om han skifter truppens mest løbestærke ind og så kan de måske sørge det ikke bliver grimt. Der er jo intet koncept i det vi gør. Fenger får en masse svære bolde han får det ud af han kan. Måske får han presset bøf til der falder nedfald ned til os en sjælden gang imellem, men vi bliver først farlige da Brøndbys defensiv laver en stor fejl, hvor Svendsen runder en bøffer og han derefter sparker fint, men forbi. Det så bedre ud, fordi Grubbe, Fenger, Adelgaard og Breum kæmper for det. De tre og Aron kæmper som besatte, men det kan de gøre herfra og til juleaften når vi er fuldstændig fra koncepterne og et hold med et halvt hold ude, bare gør deres ting og bare ligner et hold der har det de vil helt inde under huden.
                Alm er ikke lykkedes, find en brandslukker og så må vi starte forfra igen næse år og udsætte al snak om top 6 til 2025.

                Comment


                  Jeg vidste godt vi ville tabe den her kamp, så jeg er ikke specielt påvirket af resultatet, det her hold er ude hvor de ikke rigtigt kan bunde. Isaam spillede men virkede rusten.

                  En anden halvleg hvor OB lagde ud med at være presset efterhånden som gassen gik ud af et træt Brøndby hold så spillede vi os mere ind i kampen.

                  Fine indhop fra Breum og især Aske Adelgaard må stå foran i køen på venstreback en fin fysisk/teknisk stærk venstreback.

                  Tverskov står dog som min MOM han spiller godt og fighter inde centralt for det, det bliver svært når Brøndby først får et straffe der ikke burde dømmes og derefter scorer et flot mål.

                  Vi har, set over vores sæsonstart, og med øjne på kvaliteten på spillerne ikke så meget at gøre i superligaen, det positive er at det ser ud til at man kan hive noget talent op fra akademiet.

                  I min optik burde man acceptere at rykke ned og så køre akademispillerme ind i stedet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Selvfølgelig hænger nedturen ikke på ham, men jeg har svært ved at se, hvorfor vi skulle have gjort et scoop med ham. FCN rykkede sig vel ikke i nogen positiv retning i den tid han var assistent der og hvad er det han har tilført her? Udover at være "entusiatisk" på træningsbanen.

                    Han virker for mig som en god teoretiker men ikke nogen særligt stærk praktiker, og som en træner der ser alt for idealistisk på spillet. Det er i hvert fald slet ikke det vi har brug for skal overtage, hvis Alm vippes ud inden for de næste uger.
                    Jeg var egentlig ved at skrive et langt svar til dig, men jeg tror vi er for langt fra hinanden til at det nytter noget. Lad enes om at være komplet uenige.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      meget muligt - jeg fulgte meget lidt med i anden halvleg...orkede ikke mere

                      så bare med et halvt øje et par situationer med lidt fart i...og endnu en klar fejl fra dommer teamet - der var ikke i nærheden af off side på fenger
                      Dommeren dømte faktisk frispark til Brøndby i den situation, da han mente, Adelgaard rev fat i en Brøndby spiller i et forsøg på at løbe forbi ham. Men ja, dommeren var knapt så god i dag, og det var meget frustrerende at overvære til tider. Specielt fordi OB bare heller ikke var særligt gode.
                      Ind med de unge næste kamp, tak.

                      Comment


                        David Nielsen?

                        Comment


                          Bif med skader og deres bedste spillere ude.
                          120 minutter i stængerne.
                          det er simpelthen ikke godt nok. Straffe eller ej.
                          men vores seneste indkøb har været virkelig dårlige.
                          martin Hansen har endnu ikke en stor redning
                          king - suk
                          Mucoli- hvorfor?
                          BP - løber hovedløst rundt og er bortset fra hovedspillet nærmest på KL niveau.
                          Grubbe - svært at vide.

                          Desuden havde vi i forvejen spillere i start 11 som er for dårlige.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                            Jeg var egentlig ved at skrive et langt svar til dig, men jeg tror vi er for langt fra hinanden til at det nytter noget. Lad enes om at være komplet uenige.
                            Det er vi helt sikkert. Jeg fascineres ikke af ord og teori, jeg imponeres af når man kan vise ting i praksis og som giver resultater. Det glæder jeg mig til at han tilfører OB, så skal jeg nok bøje mig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det er vi helt sikkert. Jeg fascineres ikke af ord og teori, jeg imponeres af når man kan vise ting i praksis og som giver resultater. Det glæder jeg mig til at han tilfører OB, så skal jeg nok bøje mig.
                              Jeg ser godt din madding men jeg hopper ikke på den. Godt forsøg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                                Jeg ser godt din madding men jeg hopper ikke på den. Godt forsøg.
                                Der er ikke noget madding, jeg siger bare tingene som de er. Det er fint at du ser en gigantisk stjerne i ham, du er tydeligvis ikke den eneste, men det er jo faktuelt at han som træner, heller ikke som assistent, ikke kan påvise nogle resultatmæssige succeser eller store holdmæssige udviklinger endnu i sin karriere. Det er ikke Ruben Selles vi har fået ind.

                                Comment

                                Working...
                                X