Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vidste godt at vi skulle være skarpe og BIF uskarpe for at have en chance. Det er så blevet omvendt, og så bliver vi bare spillet ud af brættet. Vi har det godt nok tungt med bolden, og det med at søge en direkte vej frem ad banen kan vi tydeligvis heller ikke. Et ikke alt for imponerende BIF-hold har en dag på kontoret.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

      Tja. Det er jo nemt at sige ynk, hvis det nu ikke var hver gang man er på sjælland dette sker.

      Dette kunne åbne en hel diskussion, som at dommeren jo har ca. 10 meter hjem til sit kontor, men den diskussion er der vist ingen af os der har brug for.

      At man ikke bruger VAR i denne situation overflødiggøre jo systemet? Jeg udfordrer dig nu til at finde et straffespark begået MOD BIF i sådan en situation.

      Og hvorfor har man på dette punkt ikke lov til at være frustreret? At suppen er super korrupt er jo alle mands vide, men det gør da ekstra ondt når vi spiller som en sæk kartofler i forvejen.

      Forstår ikke idéen med dit indlæg, foruden hån, og det synes jeg (og jeg plejer ikke at skrive sådan noget) er dårlig smag.
      Fordi han er entusiastisk OB hader.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

        Tja. Det er jo nemt at sige ynk, hvis det nu ikke var hver gang man er på sjælland dette sker.

        Dette kunne åbne en hel diskussion, som at dommeren jo har ca. 10 meter hjem til sit kontor, men den diskussion er der vist ingen af os der har brug for.

        At man ikke bruger VAR i denne situation overflødiggøre jo systemet? Jeg udfordrer dig nu til at finde et straffespark begået MOD BIF i sådan en situation.

        Og hvorfor har man på dette punkt ikke lov til at være frustreret? At suppen er super korrupt er jo alle mands vide, men det gør da ekstra ondt når vi spiller som en sæk kartofler i forvejen.

        Forstår ikke idéen med dit indlæg, foruden hån, og det synes jeg (og jeg plejer ikke at skrive sådan noget) er dårlig smag.
        Ynk var et dårligt ord ja.
        Min kritik går på at du er for meget fan i de her indlæg, det bliver alt for farvet ... men derfor behøver jeg ikke kalde det ynk, det er korrekt, du er bare alt for farvet :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

          Tja. Det er jo nemt at sige ynk, hvis det nu ikke var hver gang man er på sjælland dette sker.

          Dette kunne åbne en hel diskussion, som at dommeren jo har ca. 10 meter hjem til sit kontor, men den diskussion er der vist ingen af os der har brug for.

          At man ikke bruger VAR i denne situation overflødiggøre jo systemet? Jeg udfordrer dig nu til at finde et straffespark begået MOD BIF i sådan en situation.

          Og hvorfor har man på dette punkt ikke lov til at være frustreret? At suppen er super korrupt er jo alle mands vide, men det gør da ekstra ondt når vi spiller som en sæk kartofler i forvejen.

          Forstår ikke idéen med dit indlæg, foruden hån, og det synes jeg (og jeg plejer ikke at skrive sådan noget) er dårlig smag.
          Ignorer manden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens

            Undskyld mig og jeg plejer ikke at gøre den slags, men det der er simpelthen noget ynk ... det er ikke dommeren der spiller for OB og hånden er ude fra kroppen.
            Skrid nu bare med dig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Enten får BW lov til at forbedre holdet væsentligt. Ellers tror jeg han kan finde på at skride fra dette pinlige galecirkus.
              Enig. Håber han har en liste, hvis nu. Men det kan ikke passe at OB laver transfers for over 30 millioner, og BW skal stå med hatten i hånden i medierne.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Selvfølgelig er der en rigtig ringe domnerpræstation og det ville vel ikke være alt for overraskende hvis han har en blå-gul trøje liggende hjemme i skaben men der mangler bare ikke kun kvalitet men også gejst at læne os op imod nederlaget. Alm sugede hver form af gejst og identitet ud af truppen.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Så lige endnu en fejldom mod OB...på offside...
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Selvfølgelig er der en rigtig ringe domnerpræstation og det ville vel ikke være alt for overraskende hvis han har en blå-gul trøje liggende hjemme i skaben men der mangler bare ikke kun kvalitet men også gejst at læne os op imod nederlaget. Alm sugede hver form af gejst og identitet ud af truppen.
                    Meget enig. En upartisk dommer havde ikke ændret udfaldet. Men jeg forstår Tverskovs frustration.
                    Fas est et ab hoste doceri.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Enig. Håber han har en liste, hvis nu. Men det kan ikke passe at OB laver transfers for over 30 millioner, og BW skal stå med hatten i hånden i medierne.
                      Næh det er uforståeligt, men vi kan kun se til, kan intet gøre. Jeg kan ikke være i mig selv over hvor rasende jeg er på Thorborg.

                      Comment


                        Ååååååååh..... Stor fejl....
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Udmærket, Fenger
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            De unge, Fenger, Breum, Adelgade og Grubbe bringer mere energi på banen end hele resten.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Hvilken undskyldning kommer ledelsen med for at frede Alm?

                              Det er vel det interessante fremadrettet.

                              Det skal vendes helt på hovedet, hvis det ikke heder 1. division næste sæson.
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                                Hvilken undskyldning kommer ledelsen med for at frede Alm?

                                Det er vel det interessante fremadrettet.

                                Det skal vendes helt på hovedet, hvis det ikke heder 1. division næste sæson.
                                Der er ingen undskyldning mere. Wesstrøm kan umuligt acceptere der her og skal handle senest i morgen
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X