Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Der er ingen undskyldning mere. Wesstrøm kan umuligt acceptere der her og skal handle senest i morgen
    Jeg vil se det før jeg tror det....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Jacob Breum man of match tæt forfulgt af Fenger og Grubbe.

      Comment


        Hvad skal der til for en træner bliver afskediget ?
        vinder nogle kampe eller ..

        Comment


          Mon ikke Hjortebjerg fortryder sit skifte til os, gad vide hvad de har stillet ham i udsigt?

          Comment


            Fedt mucoli får 2,5 minut i stedet for Kadrii som har været anonym i 87,5 minutter
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Hvad laver Fenger?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Fedt mucoli får 2,5 minut i stedet for Kadrii som har været anonym i 87,5 minutter
                Håbløst. Der er ingen logik

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Fedt mucoli får 2,5 minut i stedet for Kadrii som har været anonym i 87,5 minutter
                  Alm-logik

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Ynk var et dårligt ord ja.
                    Min kritik går på at du er for meget fan i de her indlæg, det bliver alt for farvet ... men derfor behøver jeg ikke kalde det ynk, det er korrekt, du er bare alt for farvet :).
                    Tænk sig at have sådan et indholdsløst liv som den bums her...

                    Comment


                      Så så man lige et godt sparket OB-hjørnespark !!! ..det første i 17 år ...

                      Comment


                        Nøj, hvor er det ringe fodbold - og det er fra begge hold.

                        Comment


                          Glimrende indhop af Aske. Sats på ham og smid King ad helvede til

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                            Så så man lige et godt sparket OB-hjørnespark !!! ..det første i 17 år ...
                            To hjørnespark i træk...... En form for pres, i 45 sekunder ud af 94 min.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Spørgsmålet er, hvem skal finde Alms afløser hvis han ryger nu? Er det Bjørn eller skal Allan Gaarde passe hans job?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                                Mon ikke Hjortebjerg fortryder sit skifte til os, gad vide hvad de har stillet ham i udsigt?
                                Mon ikke vi ikke fortryder at vi hentede ham. FCN er kun blevet bedre siden han smuttede og vi er kun blevet ringere.

                                Comment

                                Working...
                                X