Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 14.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det er også noget pis med Jeppe T. Han er så fucking retfærdighedsfikseret. Jeg tror han bruger alt for meget energi på fejldomme etc. Det eneste der virker er: det er fortid nu. Videre. Ny situation.
    Jeg er som udgangspunkt ikke uenig, men når tingene så ikke kører, og dommeren er så partisk at F****** Per Frimann indrømmer det. Så er det nok svært ikke at reagere.
    Fas est et ab hoste doceri.

    Comment


      Hvis der er nogen som kan se en idé eller et system i det vi spiller der så er han velkommen at forklare og gøre mig klogere.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

        Jeg er som udgangspunkt ikke uenig, men når tingene så ikke kører, og dommeren er så partisk at F****** Per Frimann indrømmer det. Så er det nok svært ikke at reagere.

        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Hvis man ikke kendte stillingen i kampen, så skulle man tro at OB førte 2-0……..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Sander taber ALT. Hvorfor er han med???
            Ind med Mucolli i stedet. Så kan vi da snart endelig få set ham i aktion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Hvis man ikke kendte stillingen i kampen, så skulle man tro at OB førte 2-0……..
              Har lige tænkt det samme....
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Har lige tænkt det samme....
                Ditto. Der er INTET vildskab på banen eller bænken og Alm laver defensive udskiftninger i mine øjne. Selvom vi er bagud og skal have point med hjem Hvad fanden sker der!?

                Comment


                  Alm hele tid med kuglepen. Må man håbe han skriver opsigelse?
                  (Ja, ja, ironi anvendes.... Men håbet dør sidst... )
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Aron gult
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens

                      Undskyld mig og jeg plejer ikke at gøre den slags, men det der er simpelthen noget ynk ... det er ikke dommeren der spiller for OB og hånden er ude fra kroppen.
                      Nu er det ikke nødvendigvis straffet der her er tale om men fx. Der hvor Daniel wass hamre ind i hovedet på Sander og han kun dømmer dommerkast.. + en situation med en stempling på Jeppe hvor han heller intet dømmer...bare for at nævne 2 af de situationer der har været...
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Jeg så King lykkedes med en dribling

                        Comment


                          Godt jeg har 200 kr på BIF-sejr

                          Comment


                            Mickelson gult
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens

                              Undskyld mig og jeg plejer ikke at gøre den slags, men det der er simpelthen noget ynk ... det er ikke dommeren der spiller for OB og hånden er ude fra kroppen.
                              Tja. Det er jo nemt at sige ynk, hvis det nu ikke var hver gang man er på sjælland dette sker.

                              Dette kunne åbne en hel diskussion, som at dommeren jo har ca. 10 meter hjem til sit kontor, men den diskussion er der vist ingen af os der har brug for.

                              At man ikke bruger VAR i denne situation overflødiggøre jo systemet? Jeg udfordrer dig nu til at finde et straffespark begået MOD BIF i sådan en situation.

                              Og hvorfor har man på dette punkt ikke lov til at være frustreret? At suppen er super korrupt er jo alle mands vide, men det gør da ekstra ondt når vi spiller som en sæk kartofler i forvejen.

                              Forstår ikke idéen med dit indlæg, foruden hån, og det synes jeg (og jeg plejer ikke at skrive sådan noget) er dårlig smag.
                              Fas est et ab hoste doceri.

                              Comment


                                Og igen intet til Mickelson....som så selv får gult..
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X