Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB 14.8.22
Collapse
X
-
Hvis der er nogen som kan se en idé eller et system i det vi spiller der så er han velkommen at forklare og gøre mig klogere."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Jeg er som udgangspunkt ikke uenig, men når tingene så ikke kører, og dommeren er så partisk at F****** Per Frimann indrømmer det. Så er det nok svært ikke at reagere.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Alm hele tid med kuglepen. Må man håbe han skriver opsigelse?
(Ja, ja, ironi anvendes.... Men håbet dør sidst... )"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Undskyld mig og jeg plejer ikke at gøre den slags, men det der er simpelthen noget ynk ... det er ikke dommeren der spiller for OB og hånden er ude fra kroppen.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Undskyld mig og jeg plejer ikke at gøre den slags, men det der er simpelthen noget ynk ... det er ikke dommeren der spiller for OB og hånden er ude fra kroppen.
Dette kunne åbne en hel diskussion, som at dommeren jo har ca. 10 meter hjem til sit kontor, men den diskussion er der vist ingen af os der har brug for.
At man ikke bruger VAR i denne situation overflødiggøre jo systemet? Jeg udfordrer dig nu til at finde et straffespark begået MOD BIF i sådan en situation.
Og hvorfor har man på dette punkt ikke lov til at være frustreret? At suppen er super korrupt er jo alle mands vide, men det gør da ekstra ondt når vi spiller som en sæk kartofler i forvejen.
Forstår ikke idéen med dit indlæg, foruden hån, og det synes jeg (og jeg plejer ikke at skrive sådan noget) er dårlig smag.
Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 3
Comment
Comment