Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Slotsager er blevet skiftet ind for Verona i pausen imod Milan og får, så vidt jeg ved, dermed endelig Serie A-debut.
    Bologna

Nunez har flere gange været tæt på sit andet gule kort i første halvleg, så tror det er derfor at han er taget ud.

Men super fedt med en succesoplevelse for Slots, som endelig får spilletid

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Bologna

Nunez har været tæt på sit andet gule kort i første halvleg, så tror det er derfor at han er taget ud.

Men super fedt med en succesoplevelse for Slots, som endelig får spilletid

Hov ja, det gik lidt for hurtigt - jeg fik byttet rundt på Bologna og Milan i livescoren, da Milan spiller senere og farverne er de samme. Og ja, dejligt. Tidligere på sæsonen har han ikke stået først for som indskifter, men det hjælper jo nok, at Bella-Kotchap er skadet.

Comment

Slotsager starter inde for Verona i dag

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Det er vel ikke OB-relateret?

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Der findes en tråd hvor vi skriver om tidligere OB spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Og var med til at holde nullet. Dejligt!

Comment

I min verden er det. Hvis man er uenig, kan man jo heldigvis bare lade være med at åbne Tobias Slotsager-tråden fremover.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

I min verden er det. Hvis man er uenig, kan man jo heldigvis bare lade være med at åbne Tobias Slotsager-tråden fremover.
                  Enig. Hans tråd er altid åbent i min verden. Fedt han endelig får spilletid og vi ikke skal se ham i en SIF trøje
                  Last edited by fmprOB; 19-01-2026, 20:50.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Hans tråd er altid åbent i min verden. Fedt han endelig får spilletid og vi ikke skal se ham i en SIF trøje
                    Han spiller jo ikke i OB - er der ikke en tråd til tidligere spillere. Han er jo hverken legendarisk eller var særlig god. Jeg forstår ikke tilbedningen

Comment

Han spiller jo ikke i OB - er der ikke en tråd til tidligere spillere. Han er jo hverken legendarisk eller var særlig god. Jeg forstår ikke tilbedningen
                      Pas nu på... folk er meget følsomme herinde (og med meget selektive hukommelser...)

https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...%C2%B4spillere

Comment

Men det kan vi jo så også diskutere. Den diskrepans mellem om han er en OB-helt eller en standard ung spiller, der ikke stod distancen er vel i princippet endnu en god grund til, at Tobias Slotsager-tråden har en berettigelse.

Alternativt kan man jo lade være med at debattere i den specifikke tråd i stedet for at føre tilsyn med andres debat.

Comment

Jeg synes at tråden har relevans, vi kan følge Slotsager - vi kan også debatere om danske klubber er tilstrækkeligt dygtige til at fastholde talenter eller om de mister for mange til udlandske klubber, der er noget som tyder på at sidstnævnte er et problem

https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...f-forlaengelse

https://bold.dk/fodbold/nyheder/ob-komet-taet-pa-molde/

Comment

Skal denne tråd ikke flyttes til tidligere OB-spillere? Er ærligt lidt træt af at Tobias Slotsager dagligt er til debat, skal man ikke snart videre? Debatten aktuelt bør vel omhandle dem der pt er i OB?

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                              Skal denne tråd ikke flyttes til tidligere OB-spillere? Er ærligt lidt træt af at Tobias Slotsager dagligt er til debat, skal man ikke snart videre? Debatten aktuelt bør vel omhandle dem der pt er i OB?
                              Men du kan jo blot ignorere tråden ....

Comment

Hvis folk læser og kommenterer en tråd er den vel relevant?

Comment

Working...
                                X