Fin artikel med Slots
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-det-svaereste
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tobias Slotsager tråden
Collapse
X
-
Og ros til Slotsager som klarede det på en suveræn måde.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Andreas Alm................... Kæmpekl..., bare det at han bringer en 17-årig i den situation.
Men Alm.... hvad er jeg glad at han er fortid i OB. Han var helt sikker ikke vores eneste problem, men et stort af slagsen.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Andreas Alm................... Kæmpekl..., bare det at han bringer en 17-årig i den situation.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
- Likes 2
Leave a comment:
-
Helt sikkert. Men så kunne han da bare være rejst her i januar. Nå der var forresten ingen bud på ham ifg Bjørn.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
…….øhhh mon ikke der findes en klub i Europa , med bedre faciliteter, større chance for europæiske kampe, og en større fanskare som ovenikøbet kan tilbyde en bedre kontrakt?….det føler jeg mig rimeligt overbevist om
Leave a comment:
-
Helt sikkert, men Slotsager har også tidligere givet udtryk for at han håber at kunne indbringe OB en stor pose penge, den dag han skal videre, så det kunne være argumentet. Det er jo uomtvisteligt at det er et spørgsmål om tid, hvornår han bliver solgt uanset om han er på kontrakt i 1 eller 5 år endnu.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
…….øhhh mon ikke der findes en klub i Europa , med bedre faciliteter, større chance for europæiske kampe, og en større fanskare som ovenikøbet kan tilbyde en bedre kontrakt?….det føler jeg mig rimeligt overbevist om
Men det er jo klart at han ikke vil risikere at skulle spille 1. Divisionsbold i efter sommerferien, så der sker i hvert fald ikke noget, før vi forhåbentlig har lagt tilpas med afstand til stregen. Det er heller ikke sikkert, at en forlængelse kommer på tale, hvis dialogen med den rigtige klub, der vil lægge den ønskede pose penge bliver iværksat her i foråret, som tilfældet var med Minteh.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Helt enig.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Hvis man pauser sin striwede kærlighed et øjeblik, og tager Slotsagers synspunkt så er der jo ikke meget der er attraktivt i forhold til at blive.
Klubbens ambition er, at være mellemstop for lottokuponer, og spillere som er her på korte/leje kontrakter på vej tilbage i niveau.
Der har ikke været nogen som helst ageren fra OB’s ledelse over de sidste 10-12 år, som viser at man er utilfreds med at være nr 8 i ligaen.
Jeg har også svært ved at tro at det er bedre for Slotsagers udvikling at blive i OB, tværtimod nærmest.
Leave a comment:
-
Tror nu nok at Wesström generelt har mere end svært ved at forlænge nogle kontrakter, så længe vi ikke er matematisk fri fra den risiko om nedrykning.
- Likes 2
Leave a comment:
-
…….øhhh mon ikke der findes en klub i Europa , med bedre faciliteter, større chance for europæiske kampe, og en større fanskare som ovenikøbet kan tilbyde en bedre kontrakt?….det føler jeg mig rimeligt overbevist omOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Primært for at få en bedre kontrakt vel. Han skal jo nok blive solgt alligevel. OB tænker da ikke på andet.
Leave a comment:
-
Primært for at få en bedre kontrakt vel. Han skal jo nok blive solgt alligevel. OB tænker da ikke på andet.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Det kan jeg overhovedet ikke fortænke ham i!
Vi er bare ikke skide attraktive og ej heller visionære.... Han har kun èn karriere som han skal forvalte til eget bedste... Hånden på hjertet hvad skulle hans argument være for at forlænge....
Leave a comment:
-
Så langt, så godt, men når begge parter har talt så varmt om en forlængelse, så er der nok een af dem eller begge, der enten ikke helt mener det helt så meget som de har givet udtryk for.Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Der skal jo altså to parter til en forlængelse - når den ikke er på plads er det jo nok fordi at man ikke er blevet enige
Leave a comment:
-
At et år mere som profil og starter i suppen ville være godt for hans udvikling (og at OB ikke kommer til at beholde ham et år mere, hvis han ikke forlænger). Men det er muligt, han allerede er der, hvor han bare skal tage springet til en større liga.Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
Det kan jeg overhovedet ikke fortænke ham i!
Vi er bare ikke skide attraktive og ej heller visionære.... Han har kun èn karriere som han skal forvalte til eget bedste... Hånden på hjertet hvad skulle hans argument være for at forlænge....
Leave a comment:
-
Det kan jeg overhovedet ikke fortænke ham i!Oprindeligt indsendt af Online Se indlægTror Slots bliver skudt afsted for 30 - 40 millioner plus en videresalgsklausul på 15-20% til sommer.
Har en fornemmelse af, at han ikke forlænger på trods af de flotte ord om klubben.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er desværre nok en ret oplagt fortolkning.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Tror jeg også, hvis man (over)tolker lidt på Bjørns kommentarer om Slots. I SFÅ's transferpodcast nævnte Bjørn, at han skulle snakke fremtid med Slots i Sotogrande. Da han kom hjem fra Sotogrande, hed det "Der kan nok godt komme et bud på Slots til sommer". Jeg tror helt sikkert han sælges til sommer.
Leave a comment:
-
Tror jeg også, hvis man (over)tolker lidt på Bjørns kommentarer om Slots. I SFÅ's transferpodcast nævnte Bjørn, at han skulle snakke fremtid med Slots i Sotogrande. Da han kom hjem fra Sotogrande, hed det "Der kan nok godt komme et bud på Slots til sommer". Jeg tror helt sikkert han sælges til sommer.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægTror Slots bliver skudt afsted for 30 - 40 millioner plus en videresalgsklausul på 15-20% til sommer.
Har en fornemmelse af, at han ikke forlænger på trods af de flotte ord om klubben.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: