Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Jeg synes, du taler med for store ord, selvom jeg har forståelse for det. Det er jo en valid mulighed, at Slots bare har skulle have minutter; måske han endda selv har bedt om det - hvem ved?

    Jeg håber snart, de melder rent ud. At vi ikke fik mere ud af Slots, det står for mig som en af OBs mange sorte sager.

    Vel det største talent i OB - Minteh fraset men han er sgu sin egen sære størrelse - siden Falk.
    Muligt. Og det gør jeg kun fordi at lige som jeg troede denne sag ikke kunne blive værre, så jokker OB endnu engang i spinaten. Så smider man en 3* Golden Boy(jo aldrig set før i OBs historie) på U19 selvom man vel havde andre afløsere. Og det er jo 1000% sikkert ikke pga af opførsel som man har hørt om i andre tilfælde

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Muligt. Og det gør jeg kun fordi at lige som jeg troede denne sag ikke kunne blive værre, så jokker OB endnu engang i spinaten. Så smider man en 3* Golden Boy(jo aldrig set før i OBs historie) på U19 selvom man vel havde andre afløsere. Og det er jo 1000% sikkert ikke pga af opførsel som man har hørt om i andre tilfælde
      Kan der være nogen der har bedt om at se på ham i kamp? uagtet niveau så er der vel stadig noget overblik, løbemønstre, opførsel, teknik etc. som seriøse scouts kigger på.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Kan der være nogen der har bedt om at se på ham i kamp? uagtet niveau så er der vel stadig noget overblik, løbemønstre, opførsel, teknik etc. som seriøse scouts kigger på.
        Den køber jeg simpelthen ikke. Sådan fungerer det ikke. Tror du seriøst at en agent/købende klub har bedt OB om at se ham spille og derefter efterkommet ønsket og sat ham på U19??
        Noget af det tåbeligste jeg nogensinde har hørt hvis det er det du mener.

        Sorry. Intet personligt. Eller for at vi skal i en mudderkaste kamp.

        Comment


          Det er et kæmpe problem med Slotssager, som burde være et prestigeprojekt for OB. Vores brand er jo vigtigt, så har vi overhovedet råd til at lade ham gå transferfrit? Det er ødelaggende!
          Vi har ikke fået nok ud af Slotssager, Charly, Aske eller sågar
          Breum, som kunne have været blevet nogle fuldstændige fantastiske salg. Det er ikke kønt, og når man husker på hele Falk-fadæsen, så bliver man lidt irriteret over den manglende rettidige omhu, der er blevet udvist i Ådalen de seneste mange år.
          Vores talenter skal have bedre mulighed for at lykkes, mens de er her. Lav nu for guds skyld ikke de samme fejl med Kjerrumgaard, William Martin, Ejdum og Marcus Jensen!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
            Det er et kæmpe problem med Slotssager, som burde være et prestigeprojekt for OB. Vores brand er jo vigtigt, så har vi overhovedet råd til at lade ham gå transferfrit? Det er ødelaggende!
            Vi har ikke fået nok ud af Slotssager, Charly, Aske eller sågar
            Breum, som kunne have været blevet nogle fuldstændige fantastiske salg. Det er ikke kønt, og når man husker på hele Falk-fadæsen, så bliver man lidt irriteret over den manglende rettidige omhu, der er blevet udvist i Ådalen de seneste mange år.
            Vores talenter skal have bedre mulighed for at lykkes, mens de er her. Lav nu for guds skyld ikke de samme fejl med Kjerrumgaard, William Martin, Ejdum og Marcus Jensen!
            Helt enig. Man må håbe, at de største fejl er begået under rædselstiden med BW, og at det ikke for TB har været muligt at forlænge, omend må så stadig må undre sig over manglende salg nu her. Tvivler på vi finder ud af, hvad der helt er sket i den her sag.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Ja, det var han. Det er snart et år siden OB præsenterede et bud, som Slots afviste, og siden er det jo heller ikke lykkedes selv om der var dialog I mere end et halvt år efterfølgende.
              Så skal der ske store ting hvis en ny sportschef bare sådan lige går ind og fixer den på et par måneder.
              netop - men derfor syntes jeg det er endnu mere underligt at man ikke har arbejdet på et salg - selv om det måske ikke helt blev de penge man havde håbet på. For hvis forløbet har været kørt SÅ meget af sporet under BW inden TB kom til - så har han jo i den grad fejllæst situationen.

              Enten det eller også har han øget problemerne. Syntes jo der har været lidt omkring hans udtalelser i pressen som Slotsagers lejr vidst ikke var helt tilfredse med.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                netop - men derfor syntes jeg det er endnu mere underligt at man ikke har arbejdet på et salg - selv om det måske ikke helt blev de penge man havde håbet på. For hvis forløbet har været kørt SÅ meget af sporet under BW inden TB kom til - så har han jo i den grad fejllæst situationen.

                Enten det eller også har han øget problemerne. Syntes jo der har været lidt omkring hans udtalelser i pressen som Slotsagers lejr vidst ikke var helt tilfredse med.
                "- Jeg kan klart afvise, at Tobias Slotsager ikke har ønsket en dialog om kontraktforlængelse, og at Troels Bech derved ikke har fået lov til at komme med et kontrakttilbud. Vores dør har hele tiden været åben, og jeg er derfor uforstående overfor Troels Bechs udtalelser og behov for at udstille Tobias Slotsager som usamarbejdsvillig, lyder det fra Magnus Agner Magnusson til TV 2 Fyn.

                Agenten bekræfter, at parterne ikke har forhandlet siden Troels Bechs ankomst som sportsdirektør. Ifølge agenten skyldes det imidlertid, at OB ikke er kommet med et udspil.

                - Troels Bech undlader at nævne den lille detalje, at han kort efter tiltrædelsen i OB valgte at tilbagetrække det kontraktudspil, som i forvejen var givet af klubben uden at erstatte det med et nyt, hvorfor det er korrekt, at der ikke sidenhen har været forhandlinger mellem Tobias Slotsager og OB, skriver Magnus Agner Magnusson."


                https://www.tv2fyn.dk/odense/agent-m...r-forlaengelse

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg
                  Det er et kæmpe problem med Slotssager, som burde være et prestigeprojekt for OB. Vores brand er jo vigtigt, så har vi overhovedet råd til at lade ham gå transferfrit? Det er ødelaggende!
                  Vi har ikke fået nok ud af Slotssager, Charly, Aske eller sågar
                  Breum, som kunne have været blevet nogle fuldstændige fantastiske salg. Det er ikke kønt, og når man husker på hele Falk-fadæsen, så bliver man lidt irriteret over den manglende rettidige omhu, der er blevet udvist i Ådalen de seneste mange år.
                  Vores talenter skal have bedre mulighed for at lykkes, mens de er her. Lav nu for guds skyld ikke de samme fejl med Kjerrumgaard, William Martin, Ejdum og Marcus Jensen!
                  Helt enig i dit indlæg.
                  Men OB har jo ikke indtil videre ageret som man ellers har sagt man ville. Måske der er en åbning nu (fordi etablerede spillere ikke vil til OB).

                  De 4 sidste skal have meget spilletid og der skal undlades at hentes folk udefra som er en sjat bedre, og som tager de unges plads.
                  det samme gælder for hansborg, mccoy og sandberg.

                  Og så skal vi acceptere at tabe nogle point af og til. og det er folk jo ikke klar på.
                  Når der er et transfersvindue og Troels ikke køber ind til højre og venstre, så bliver han jo haglet ned for sin passivitet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Den køber jeg simpelthen ikke. Sådan fungerer det ikke. Tror du seriøst at en agent/købende klub har bedt OB om at se ham spille og derefter efterkommet ønsket og sat ham på U19??
                    Noget af det tåbeligste jeg nogensinde har hørt hvis det er det du mener.

                    Sorry. Intet personligt. Eller for at vi skal i en mudderkaste kamp.
                    Griber efter græsstrå i vinden .. vi kan gætte nok så meget men indtil at nogen af parterne udtaler sig så virker det bare mærkeligt …
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Helt enig i dit indlæg.
                      Men OB har jo ikke indtil videre ageret som man ellers har sagt man ville. Måske der er en åbning nu (fordi etablerede spillere ikke vil til OB).

                      De 4 sidste skal have meget spilletid og der skal undlades at hentes folk udefra som er en sjat bedre, og som tager de unges plads.
                      det samme gælder for hansborg, mccoy og sandberg.

                      Og så skal vi acceptere at tabe nogle point af og til. og det er folk jo ikke klar på.
                      Når der er et transfersvindue og Troels ikke køber ind til højre og venstre, så bliver han jo haglet ned for sin passivitet
                      Nej, men ikke for rettidigt omhu !

                      Hvis vi som forventet skal spille SL næsten sæson, skal truppen vel være på plads i det kommende vindue (TB udtalte jo selv, at han skulle have to vinduer til at rydde op).

                      Det det tegner til (i forhold til os bonderøve, klaphatte, lalleglade, m.m.), er at vi ikke får truppen på plads, men igen får et sommervindue, der bliver kaotisk. Hvad er så forskellen fra BW, der jo er manges hadeobjekt

                      Ved godt, at mange ikke bryder sig om, når jeg sammenligner med FCM. Men prøv at de på de spillere de ikke har til rådighed i dag. Osorio, Paulinho, CS, Juninho, OS, Gogorza, Buksa, Cho og Marrony, hvor størstedelen ville rykke direkte ind i vores start-11 (og deres hold er stadigvæk virkeligt stærkt).

                      Vores nuværende trup/set-up har reelt ikke noget at gøre i SL, men glad for at optimismen er tilbage i byen

                      Tror desværre ikke, at et januarvindue vil gøre den store forskel, men jeg lader tvivlen komme TB/JN til gode indtil vinduet er lukket

                      Last edited by Online; 29-09-2024, 11:24.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Griber efter græsstrå i vinden .. vi kan gætte nok så meget men indtil at nogen af parterne udtaler sig så virker det bare mærkeligt …
                        kunne jo også være derfor Slotsager vælger ikke at udtale sig om sin kontraktsituation; "hvis ikke du har noget pænt at sige..."

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          "- Jeg kan klart afvise, at Tobias Slotsager ikke har ønsket en dialog om kontraktforlængelse, og at Troels Bech derved ikke har fået lov til at komme med et kontrakttilbud. Vores dør har hele tiden været åben, og jeg er derfor uforstående overfor Troels Bechs udtalelser og behov for at udstille Tobias Slotsager som usamarbejdsvillig, lyder det fra Magnus Agner Magnusson til TV 2 Fyn.

                          Agenten bekræfter, at parterne ikke har forhandlet siden Troels Bechs ankomst som sportsdirektør. Ifølge agenten skyldes det imidlertid, at OB ikke er kommet med et udspil.

                          - Troels Bech undlader at nævne den lille detalje, at han kort efter tiltrædelsen i OB valgte at tilbagetrække det kontraktudspil, som i forvejen var givet af klubben uden at erstatte det med et nyt, hvorfor det er korrekt, at der ikke sidenhen har været forhandlinger mellem Tobias Slotsager og OB, skriver Magnus Agner Magnusson."


                          https://www.tv2fyn.dk/odense/agent-m...r-forlaengelse

                          Jeg tænker på hvor længe man kan bebrejde Bjørn Wesstrøm for manglende forlængelse, og samtidig totalt frikende Troels Bech for at afvise salg på 30 millioner, og efterfølgende manglende forlængelse.

                          Jeg synes det er rystende hvis det er rigtigt TB har trukket tilbuddet fra Wesstrøm tilbage fordi det var for dyrt. Det må jo også være med TB velsignelse Slotsager er sendt på u-19.
                          Men han kan jo kommunikere så fint så han slipper afsted med alt.
                          Det bliver spændende hvad der sker frem mod jul. Vi bygger hele tiden på kulturen, og alle hylder træneren der ikke kan bruge vores guldfugl på vores 1.divisionshold, og chefen der ikke formår at sælge/forlænge.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Jeg tænker på hvor længe man kan bebrejde Bjørn Wesstrøm for manglende forlængelse, og samtidig totalt frikende Troels Bech for at afvise salg på 30 millioner, og efterfølgende manglende forlængelse.

                            Jeg synes det er rystende hvis det er rigtigt TB har trukket tilbuddet fra Wesstrøm tilbage fordi det var for dyrt. Det må jo også være med TB velsignelse Slotsager er sendt på u-19.
                            Men han kan jo kommunikere så fint så han slipper afsted med alt.
                            Det bliver spændende hvad der sker frem mod jul. Vi bygger hele tiden på kulturen, og alle hylder træneren der ikke kan bruge vores guldfugl på vores 1.divisionshold, og chefen der ikke formår at sælge/forlænge.
                            Er 100% enig med dig, men jeg er jo sendt på forummets "udstødtes ø", da jeg ikke hylder ansættelserne af TB/SK. Håber da at jeg tager fejl og flertallet får ret

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Jeg tænker på hvor længe man kan bebrejde Bjørn Wesstrøm for manglende forlængelse, og samtidig totalt frikende Troels Bech for at afvise salg på 30 millioner, og efterfølgende manglende forlængelse.

                              Jeg synes det er rystende hvis det er rigtigt TB har trukket tilbuddet fra Wesstrøm tilbage fordi det var for dyrt. Det må jo også være med TB velsignelse Slotsager er sendt på u-19.
                              Men han kan jo kommunikere så fint så han slipper afsted med alt.
                              Det bliver spændende hvad der sker frem mod jul. Vi bygger hele tiden på kulturen, og alle hylder træneren der ikke kan bruge vores guldfugl på vores 1.divisionshold, og chefen der ikke formår at sælge/forlænge.
                              jeg tænker da bestemt fejlen er opstået under BW - men at TB så ikke har formået at løse situationen - eller erkende det var en lost cause og så få TS skudt afsted i sommers - den falder jo på ham.

                              At TB trækker et tilbud hans forgænger har lavet tilbage har jeg som sådan intet problem med - men han er jo nødt til at komme med noget andet til bordet, det lyder det jo ikke til han har gjort.

                              Comment


                                Det hele lyder mærkeligt. Troels siger en ting, og Slot-lejren noget andet….
                                vi skal bare huske, at der skal to til en tango. OB vil måske gerne, men Slot vil ikke….eller omvendt.
                                ingen af os ved noget - bare så nemt altid at give OB skylden for alt som mislykkes.

                                Comment

                                Working...
                                X