Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg tror Slotsager sagaen fik sin afgørelse idag. Tobias spillede på U19 holdet.

    Det er slut… Done… Over…

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg tror Slotsager sagaen fik sin afgørelse idag. Tobias spillede på U19 holdet.

      Det er slut… Done… Over…
      Trist historie .. nu vil det klæde OBs ledelse at melde ud at de ikke kan blive enige og at vejene skilles senest til sommer så vi ikke holdes hen i uvished.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg tror Slotsager sagaen fik sin afgørelse idag. Tobias spillede på U19 holdet.

        Det er slut… Done… Over…
        Det kan vel også bare være for at give ham minutter?

        Er det afslutningen, så er det godt nok en dårlig sag. Det har vi klaret ualmindeligt dårligt i så fald. Samtidigt har Slots nok heller ikke været helt reel, da han udtalte, at han gerne ville forlænge.

        Hvad der er op og ned - svaret blæser i vinden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Det kan vel også bare være for at give ham minutter?

          Er det afslutningen, så er det godt nok en dårlig sag. Det har vi klaret ualmindeligt dårligt i så fald. Samtidigt har Slots nok heller ikke været helt reel, da han udtalte, at han gerne ville forlænge.

          Hvad der er op og ned - svaret blæser i vinden.
          Han spillede 35 min igår

          MAN SMIDER SIMPELTHEN IKKE EN GOLDEN BOY MED STRIBET BLOD NED PÅ U19 I SIN 3.SÆSON SOM SENIOR

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Han spillede 35 min igår

            MAN SMIDER SIMPELTHEN IKKE EN GOLDEN BOY MED STRIBET BLOD NED PÅ U19 I SIN 3.SÆSON SOM SENIOR
            Nej, det virker sært. Jeg prøver blot ikke at gå for hastigt til værks.

            Der kan jo også være opførsel fra Slotsager + Lejr der gør, at man handler således. Der var ikke langt fra Slots, der gerne ville forlænge, til komplet tavshed.

            Uanset - elendig, elendig sag.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Han spillede 35 min igår

              MAN SMIDER SIMPELTHEN IKKE EN GOLDEN BOY MED STRIBET BLOD NED PÅ U19 I SIN 3.SÆSON SOM SENIOR
              Det ser mærkeligt ud. Jeg har dog ladet mig fortælle, at man var hårdt ramt af skader i centerforsvaret, så det kan jo være man har spurgt Slots, om det var ok han spillede en kamp. Men jeg hælder også til, at man har opgivet, at Troels Bech ikke har formået at finde frem til en fælles løsning med Slotsager lejren.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Det ser mærkeligt ud. Jeg har dog ladet mig fortælle, at man var hårdt ramt af skader i centerforsvaret, så det kan jo være man har spurgt Slots, om det var ok han spillede en kamp. Men jeg hælder også til, at man har opgivet, at Troels Bech ikke har formået at finde frem til en fælles løsning med Slotsager lejren.
                Man kunne vel bare have spillet Yaya dernede hvis man gerne vil have udviklet ham. Trist trist trist

                Han så dog rigtig glad ud igår da der skulle fejres og hoppes. Det trøster mig lidt. Men også kun lidt
                Han er 100% tabt for OB

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Han spillede 35 min igår

                  MAN SMIDER SIMPELTHEN IKKE EN GOLDEN BOY MED STRIBET BLOD NED PÅ U19 I SIN 3.SÆSON SOM SENIOR
                  Han træner vel stadig med superligaholdet. Der er nok ingen tvivl om, at Slotsagers lønkrav er for store for OB, men så kan jeg bare ikke forstå at man ikke fandt en løsning med Sturm Graz. Som både Bech og Krogh har udtalt, at dem der skal spille på OBs førstehold, de skal spille der for klubben og ikke for deres egne forretningers skyld. Ligenu er han jo bare slået af holdet, og man må jo også bare sige at Slotsager også havde sin del i nedrykningen, han laver indimellem nogle mærkelige fejl. BP og JG har bare sat sig på de 2 pladser der er, og de kan vel også sagtens udgøre forsvaret om et år, medmindre Gomez bliver solgt. Der er sagt en del, mest fra Slotsagerlejren, men umiddelbart så kan det hele jo ikke være sandt, medmindre altså Slotsagers lønkrav er urealistisk høje, så giver den manglende kontraktforlængelse mening. Det er lidt et dejavu til Falk sagen, hvor en afgået sportsdirektør (Poul Hansen) havde sat ham så højt op i løn, at den nye sportsdirektør ganske enkelt ikke havde mulighed for at forlænge.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Man kunne vel bare have spillet Yaya dernede hvis man gerne vil have udviklet ham. Trist trist trist

                    Han så dog rigtig glad ud igår da der skulle fejres og hoppes. Det trøster mig lidt. Men også kun lidt
                    Han er 100% tabt for OB
                    jo men det var han vel i forvejen...

                    Men at man ikke har fået en afklaring i sommers. Kan TB have "læst" den situation SÅ forkert?

                    Hvis Slots lejr har sagt han ville videre - og TB så har holdt fast i ham, i et eller andet håb om at kunne ændre på det?

                    Kan Slots lejr have indikeret at man var villige til en forlængelse, og så er det bare kørt helt af sporet? Og hvis det var gået galt inden TB kom til - hvorfor gjorde man så ikke mere for at sikre et salg?

                    mærkelig og virkelig ulykkelig sag det har udviklet sig til.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han spillede 35 min igår

                      MAN SMIDER SIMPELTHEN IKKE EN GOLDEN BOY MED STRIBET BLOD NED PÅ U19 I SIN 3.SÆSON SOM SENIOR
                      Fik han ikke kun 20 min?
                      Det er en umådeligt kedelig situation vi har bragt os i her, men når landet er som det er, synes jeg omvendt heller ikke der skal gøres forskel. Har U19 brug for hjælp, så skal Slotsager være til rådighed på linje med de andre unge superligaspillere, som heller ikke får ret meget spilletid.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Fik han ikke kun 20 min?
                        Det er en umådeligt kedelig situation vi har bragt os i her, men når landet er som det er, synes jeg omvendt heller ikke der skal gøres forskel. Har U19 brug for hjælp, så skal Slotsager være til rådighed på linje med de andre unge superligaspillere, som heller ikke får ret meget spilletid.
                        Jo det var kun 23 min kan jeg se

                        Jeg er bare vildt uenig. At sammenligne Slots med fx Askou og McCoy og sige at han skal hjælpe til på et U19 forstår jeg simpelthen ingenting af.

                        Jeg tror det har været lidt ydmygende for ham, men har ikke ville sige nej fordi han elsker OB og vil ikke lave nogen ballade eller være primadonna. Syntes det er langt fra ok at man har gjort det. Specielt når Yaya snildt kunne ha taget den istedet. Det giver simpelthen ingen mening i mit hoved.
                        Men der bliver kørt et spil dernede nu og begge parter ser ud til at tabe stort

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          jo men det var han vel i forvejen...

                          Men at man ikke har fået en afklaring i sommers. Kan TB have "læst" den situation SÅ forkert?

                          Hvis Slots lejr har sagt han ville videre - og TB så har holdt fast i ham, i et eller andet håb om at kunne ændre på det?

                          Kan Slots lejr have indikeret at man var villige til en forlængelse, og så er det bare kørt helt af sporet? Og hvis det var gået galt inden TB kom til - hvorfor gjorde man så ikke mere for at sikre et salg?

                          mærkelig og virkelig ulykkelig sag det har udviklet sig til.
                          Ja, det var han. Det er snart et år siden OB præsenterede et bud, som Slots afviste, og siden er det jo heller ikke lykkedes selv om der var dialog I mere end et halvt år efterfølgende.
                          Så skal der ske store ting hvis en ny sportschef bare sådan lige går ind og fixer den på et par måneder.

                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jo det var kun 23 min kan jeg se

                            Jeg er bare vildt uenig. At sammenligne Slots med fx Askou og McCoy og sige at han skal hjælpe til på et U19 forstår jeg simpelthen ingenting af.

                            Jeg tror det har været lidt ydmygende for ham, men har ikke ville sige nej fordi han elsker OB og vil ikke lave nogen ballade eller være primadonna. Syntes det er langt fra ok at man har gjort det. Specielt når Yaya snildt kunne ha taget den istedet. Det giver simpelthen ingen mening i mit hoved.
                            Men der bliver kørt et spil dernede nu og begge parter ser ud til at tabe stort
                            Du mener simpelthen det er en form for afstraffelse eller hvordan skal det forstås?
                            Det kunne jo også bare være for at spille Slotsager i kampform. Han har jo ikke fået mange minutter i sæsonen hidtil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Du mener simpelthen det er en form for afstraffelse eller hvordan skal det forstås?
                              Det kunne jo også bare være for at spille Slotsager i kampform. Han har jo ikke fået mange minutter i sæsonen hidtil.
                              Vil ikke gå så langt og sige at det er afstraffelse. Men jeg er overbevist om at det ALDRIG var sket hvis hans kontrakt var forlænget.
                              Så havde han også spillet fast er jeg overbevist om.

                              Så ved ikke lige hvilken “overskrift” der skal på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jo det var kun 23 min kan jeg se

                                Jeg er bare vildt uenig. At sammenligne Slots med fx Askou og McCoy og sige at han skal hjælpe til på et U19 forstår jeg simpelthen ingenting af.

                                Jeg tror det har været lidt ydmygende for ham, men har ikke ville sige nej fordi han elsker OB og vil ikke lave nogen ballade eller være primadonna. Syntes det er langt fra ok at man har gjort det. Specielt når Yaya snildt kunne ha taget den istedet. Det giver simpelthen ingen mening i mit hoved.
                                Men der bliver kørt et spil dernede nu og begge parter ser ud til at tabe stort
                                Jeg synes, du taler med for store ord, selvom jeg har forståelse for det. Det er jo en valid mulighed, at Slots bare har skulle have minutter; måske han endda selv har bedt om det - hvem ved?

                                Jeg håber snart, de melder rent ud. At vi ikke fik mere ud af Slots, det står for mig som en af OBs mange sorte sager.

                                Vel det største talent i OB - Minteh fraset men han er sgu sin egen sære størrelse - siden Falk.
                                Last edited by Jungledyret; 29-09-2024, 08:12.

                                Comment

                                Working...
                                X