Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

I min verden er det. Hvis man er uenig, kan man jo heldigvis bare lade være med at åbne Tobias Slotsager-tråden fremover.
    Enig. Hans tråd er altid åbent i min verden. Fedt han endelig får spilletid og vi ikke skal se ham i en SIF trøje
    Last edited by fmprOB; 19-01-2026, 20:50.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Det er vel ikke OB-relateret?
    I min verden er det. Hvis man er uenig, kan man jo heldigvis bare lade være med at åbne Tobias Slotsager-tråden fremover.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Slotsager starter inde for Verona i dag
    Og var med til at holde nullet. Dejligt!

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Der findes en tråd hvor vi skriver om tidligere OB spillere.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Bologna

Nunez har været tæt på sit andet gule kort i første halvleg, så tror det er derfor at han er taget ud.

Men super fedt med en succesoplevelse for Slots, som endelig får spilletid

Hov ja, det gik lidt for hurtigt - jeg fik byttet rundt på Bologna og Milan i livescoren, da Milan spiller senere og farverne er de samme. Og ja, dejligt. Tidligere på sæsonen har han ikke stået først for som indskifter, men det hjælper jo nok, at Bella-Kotchap er skadet.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Slotsager er blevet skiftet ind for Verona i pausen imod Milan og får, så vidt jeg ved, dermed endelig Serie A-debut.
    Bologna

Nunez har flere gange været tæt på sit andet gule kort i første halvleg, så tror det er derfor at han er taget ud.

Men super fedt med en succesoplevelse for Slots, som endelig får spilletid

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Slotsager er blevet skiftet ind for Verona i pausen imod Milan og får, så vidt jeg ved, dermed endelig Serie A-debut.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Han vil da gerne vende hjem til OB på et tidspunkt .. før eller senere

https://fyens.dk/ob/ingen-debut-i-it...4c380e90359-28
    Værre er den mistede tillid så åbenbart ikke..... Der er sgu også langt til sommeren 29.
    Synd han allerede gør sig tanker om hvis ikke det går i Italien.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    En god dreng, som jeg kun kan ønske alt godt. Jeg ved ikke hvorfor hans niveau faldt men det kommer helt sikkert tilbage. Trist det ikke blev i OB. Det tror jeg også gerne han havde villet, hvis omstændighederne var til det.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Han vil da gerne vende hjem til OB på et tidspunkt .. før eller senere

https://fyens.dk/ob/ingen-debut-i-it...4c380e90359-28

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Vi kan gisne al verdens ting men som en anden påpeger så udtaler Slotsager at han mistede tilliden til klubben…det tænker jeg er en klar feedback til klubben som man enten som klub kan vælge at sige …”og hvad så”….til eller sige “ok måske er der en læring her for os som klubledelse til en anden gang”
    ….og så kan det da personligt godt ærgre mig at man vælger at være skadefro over en af vores egnes manglende spilletid i hans nye klub…. Hvorfor? Fordi han valgte ikke at skrive under eller hvad?

Leave a comment:

• Mfriise
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

1) Jo, det gør jeg

2) Det er jeg sikker på, at der var (en gentlemanaftale, hvilket også fremgår af mit lille regnestykke).

"At kalde Slotsager som har fået nul kampe for et bundhold i serie a for et af de største talenter i hans årgang globalt er svært at tage seriøst."

Thjaaa, på det tidspunkt mente klubben og omverdenen noget andet, men du ved åbenbart bedre og vil tages seriøst

https://ob.dk/nyheder/2024/april/tob...lden-boy-award

https://www.tv2fyn.dk/odense/stor-be...erkronet-liste
    Måske snakker vi bare forbi hinanden så.

Men jeg tror ikke på at Slotsager lejeren havde spist sig af med en gentleman aftale om at han kunne blive solgt for x antal millioner.
    Han havde trods alt lige oplevet sin hold kammerat Köhler, der ikke fik hans gentleman aftale om et skifte til Bundesligaen overholdt.

Jeg er enig i at Slotsager var et stort talent da han kom frem, jeg var også blæst bag over at hans bundniveau og modenhed.
    Men jeg mener også at kurven derfra ikke rigtig hverken faldt eller steg, husker det også som om at han i en periode heller ikke startede på u landsholdene.

Så på tidspunktet hvor BW tilbyder kontrakten og TB trækker den tilbage, der så jeg ikke Slotsager som et kæmpe talent længere.
    Men det kan være jeg tager fejl, det håber jeg virkelig, for kan rigtig godt lide ham.

Men der skal to til tango

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

1) Du forholder dig overhovedet ikke til hvad jeg skriver.

2) Tror du at Slotsager ville lave en forlængelse med OB, hvor de er på vej i første division, uden at der var en form for udvej af den kontrakt i form af noget frikøb? Det tror jeg simpelthen ikke på.

At kalde Slotsager som har fået nul kampe for et bundhold i serie a for et af de største talenter i hans årgang globalt er svært at tage seriøst.
    1) Jo, det gør jeg

2) Det er jeg sikker på, at der var (en gentlemanaftale, hvilket også fremgår af mit lille regnestykke).

"At kalde Slotsager som har fået nul kampe for et bundhold i serie a for et af de største talenter i hans årgang globalt er svært at tage seriøst."

Thjaaa, på det tidspunkt mente klubben og omverdenen noget andet, men du ved åbenbart bedre og vil tages seriøst

https://ob.dk/nyheder/2024/april/tob...lden-boy-award

https://www.tv2fyn.dk/odense/stor-be...erkronet-liste
    Last edited by Online; 30-04-2025, 18:32.

Leave a comment:

Working...
X