Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg kommer ikke til at stå og råbe at Alm skal fyres, det der med at skyde skylden på en træner og udpege ham som syndebuk virker efterhånden totalt meningsløst i den her klub. Men samtidig har jeg 0% tro på, at vi kommer til for alvor at rykke i den rigtige retning med ham ved roret. Vi er mange års kontinuerligt arbejde og succes i transfervinduer fra, at vi med stabil succes kan gøre de ting rent fodboldmæssigt han gerne vil. Det er en helt anden måde at spille på end spillermaterialet er i stand til, det er noget andet end det der har kendetegnet OB historisk, og det er noget helt andet end det højt besungne akademi står for. Det giver simpelthen ikke mening for mig, at vi har en træner som står for nogle andre ting, og det samme kan siges om Nordsjælland-folkene der er kommet ind.

    Nu er resultatet så blevet, fordi at vi er gået i panik, at vi går væk fra de tanker og måder at gøre tingene på, og det kan sikkert godt i situationen være rigtigt. Jeg tror bare ikke på, at trænerne med troværdighed kan gå ud på banen og prædike, at det er den måde man skal gøre tingene på, for det er fundamentalt ikke sådan de tænker fodbold. Det vil en Ove P-type eller en Bo Henriksen-type kunne gøre, ikke de her gutter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Forfærdelig første halvleg, lidt bedre anden halvleg, og så kom Kasper...
      Men pilen peger i første linje til Alm. Der skal skiftes træneren nu!
      Der er ja ikke kun den aktuelle situation vi står ind. Har vi tabt hver tiltro at han kan bringe os ud af der her. Og synes han fejler total med at udvikle de unge spiller videre. De kommer med stor overskud fra akademiet som Breum, Max, HC, Robin og går i stå i førsteholdet. Især Breum som var en glæde at se da han kom ind på superligaholdet og var en af lyspunkterne i sidste år gik fuldstændig i stå, gør fejl, ser ud som at have tabt alt selvtillid.
      ​​​​​​Alm er en sympatisk mand men det her skal have været sidste kamp med Alm, han fører os direkte til 1. Division.
      ​​​​​
      har det lidt med Alm som med HC.

      HC startede som ny 1 keeper og i starten sker der lidt fejl - det lever man med da det er en ny ung spiller - men man skulle gerne kunne se en udvikling, at spillet bliver mere stabilt. Det skete ikke så nu får han en pause på bænken.

      Alm - har også haft mere end 1 sæson nu - og jeg ser til stadighed ingen udvikling i spillet, kan ikke se nogen fremgang. At bænke ham er jo nok ikke en mulighed - så ser ikke andre løsninger end at han må væk - det kommer ikke til at virke det her.

      Comment


        Gad vide hvor meget klubben betalte det der konsulentfirma for at finde Alm. Det må være muligt at få pengene tilbage. Men er det nok til at kunne købe sig fri af kontrakten. Det tror jeg ikke, for der skal et par spillere til.



        Comment


          Vi starter 2 halvleg godt, Charly sætter den på stangen. OB er aggressive i pres og genpres vi presser højt på banen.

          ​​​​​Aron kriger og viser hvorfor han må stå forrest til pladsen ved siden af Tverskov på midten, når vi ikke har bedre.

          OB skvatter mere sammen efterhånden som vores midtbane løber tør for benzin. Tverskov og Aron sætter sig begge med krampe i benene.

          Vi skifter Breum, Max og Kasper Larsen ind. Max kommer i starten Med noget energi oppe i front, Breum bringer også en del, Kasper Larsen koster desværre et straffe som Patrick Mortensen effektivt sætter ind i midten af målet.

          Luca og Adelgaard kommer ind Luca har et hovedstødsforsøg men kommer for meget under bolden så den går klart over.

          En fortjent sejr til AGF, desværre. OB ligner en klub der er på vej i 1 division hvilket man må antage er en del af kalkulen, i 1 division kan man give akademispillerne chancen og implementere spilsystemet.

          Min mom er Tverskov. Østrøm skal dog nævnes, han spillede en fin kamp hvor han startede på midten for derefter at rykke ned i vores 3 backkæde, ham vil jeg gerne se noget mere til, som minimum burde han kunne få 15-20 minutter sidst i kampen hvor vores midtbane alligevel er løbet tør for kræfter.

          ​​​​
          ​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            har det lidt med Alm som med HC.

            HC startede som ny 1 keeper og i starten sker der lidt fejl - det lever man med da det er en ny ung spiller - men man skulle gerne kunne se en udvikling, at spillet bliver mere stabilt. Det skete ikke så nu får han en pause på bænken.

            Alm - har også haft mere end 1 sæson nu - og jeg ser til stadighed ingen udvikling i spillet, kan ikke se nogen fremgang. At bænke ham er jo nok ikke en mulighed - så ser ikke andre løsninger end at han må væk - det kommer ikke til at virke det her.
            Helt enig. Han havde tid at sætte dit præg på holdet men der kom aldrig en udvikling. Der går bare ikke mere
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Det er sgu da uhyggeligt at vi kun har 1.divisons fysik. Og spillere uden planer de kan følge.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Og så er det katastrofalt at starte sæsonen i dårligere fysisk form end de andre hold; hvordan fanden er det sket? Vi er jo færdige og til at smide ud i de sidste 15 min., og det efter en kamp, der dælme ikke er spillet i ret højt tempo.
                Helt enig, hvordan kan de have krampe efter 75 min, det burde jo simpelthen ikke ske in en superliga klub med fultidsprofesionelle spillere og setup, det er starten af saesonen efter en lang pause! De burde vaere klar til at spille en halvleg mere, isaer naar de slappede af i foerste halvleg.

                Comment


                  uhhh Alm er presset - han plejer ikke at svare så meget igen i interviews...

                  Comment


                    Alm står i studiet og nærmest fyrer sig selv.
                    Helt virkelighedsfjern og fjendtlig overfor alt hvad de skyder efter ham.
                    Jeg har været pro Alm lige indtil i dag. Jeg tror også snart vi har set det sidste til ham i Ådalen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      uhhh Alm er presset - han plejer ikke at svare så meget igen i interviews...
                      Povlsen er da ekstrem provokerende så jeg forstår ham godt.

                      Comment


                        Kan man få et resumé af interviewet?

                        Comment


                          Vi træner på det passive. No shit Alm.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                            Povlsen er da ekstrem provokerende så jeg forstår ham godt.
                            Det synes jeg også tit han er. I dag synes jeg faktisk han går helt rent efter bolden og ikke manden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Gad vide hvor meget klubben betalte det der konsulentfirma for at finde Alm. Det må være muligt at få pengene tilbage. Men er det nok til at kunne købe sig fri af kontrakten. Det tror jeg ikke, for der skal et par spillere til.

                              At man hyrer en mand som Allan Gaarde, som selv var en eklatant ringe sportsdirektør i AaB med flere dårlige træneransættelser bag sig, til andet end at gå ned med skraldet er simpelthen også en skændsel. Hvad er hans grundlag for at vurdere, hvad en god træner- eller sportsdirektøransættelse er for OB?... Nej præcis, det er der ingen saglige argumenter for at han skulle være ekspert på, for han han hverken selv prøvet at ramme plet på en træneransættelse eller bestredet sportsdirektørjobbet på et tilfredsstillende niveau.

                              Det er nok en af de beslutninger i nyere tid i OB der har gjort mig mest modløs, da man understregede den komplette mangel på ledelsesmæssig kompetence og fodboldindsigt opad i organisationen, og i stedet lagde arbejdet i hænderne på nogle amatører indenfor branchen. Så er det da klart, at det skal gå galt.

                              Comment


                                BW skulle have sagt at han ønsker der vil komme en mand forbi med nogle millioner. For han har brug for dem inden vinduet lukker

                                Comment

                                Working...
                                X