Jeg kommer ikke til at stå og råbe at Alm skal fyres, det der med at skyde skylden på en træner og udpege ham som syndebuk virker efterhånden totalt meningsløst i den her klub. Men samtidig har jeg 0% tro på, at vi kommer til for alvor at rykke i den rigtige retning med ham ved roret. Vi er mange års kontinuerligt arbejde og succes i transfervinduer fra, at vi med stabil succes kan gøre de ting rent fodboldmæssigt han gerne vil. Det er en helt anden måde at spille på end spillermaterialet er i stand til, det er noget andet end det der har kendetegnet OB historisk, og det er noget helt andet end det højt besungne akademi står for. Det giver simpelthen ikke mening for mig, at vi har en træner som står for nogle andre ting, og det samme kan siges om Nordsjælland-folkene der er kommet ind.
Nu er resultatet så blevet, fordi at vi er gået i panik, at vi går væk fra de tanker og måder at gøre tingene på, og det kan sikkert godt i situationen være rigtigt. Jeg tror bare ikke på, at trænerne med troværdighed kan gå ud på banen og prædike, at det er den måde man skal gøre tingene på, for det er fundamentalt ikke sådan de tænker fodbold. Det vil en Ove P-type eller en Bo Henriksen-type kunne gøre, ikke de her gutter.
Nu er resultatet så blevet, fordi at vi er gået i panik, at vi går væk fra de tanker og måder at gøre tingene på, og det kan sikkert godt i situationen være rigtigt. Jeg tror bare ikke på, at trænerne med troværdighed kan gå ud på banen og prædike, at det er den måde man skal gøre tingene på, for det er fundamentalt ikke sådan de tænker fodbold. Det vil en Ove P-type eller en Bo Henriksen-type kunne gøre, ikke de her gutter.
Comment