Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Kasper skal ikke spille et eneste minut mere i denne sæson. Han er en direkte fornærmelse
    Enig. Han er en skandale!

    Comment


      En rutineret forsvarsspiller der har samlet erfaring i udlandet. Bravo

      Comment


        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Nu ved Kasper hvorfor han var ikke i startopstillingen og nu.ved AA hvorfor han ikke skulle have skiftet han ind
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Jeg har fandme ondt af Kasper Larsen, jeg tror virkelig ikke han går og har det særligt fedt, og kritikken gør helt sikkert at han overtænker næsten alt. Men det er også helt absurd hvor ringe han gør det.

            Comment


              Få nu fyret Kasper Larsen.

              Comment


                Jeg vidste, at KL ville lave en kæmpe fuck up! Opsig hans kontrakt! Manden har ikke kvalitet længere til, at spille i Superligaen længere. Det er gang på gang, at han laver fuck ups!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hvem var det Larsen gav hånd til da han kom ind ..
                  Bjørn P er jeg ret sikker på.

                  Comment


                    Nicolai Poulsen er et svin
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Med afstand vores spillertrups laveste fodboldmæssige formåen. KL er grunden til mine antidepressiver

                      Comment


                        Hvorfor er det lige var ikke straffer Poulsen for det der lortefilm
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          De ser fuldstændig slukkede ud ude på bænken.

                          Comment


                            Kan ikke se der er nogen indkoeb der redder det her, uden en ny traener ogsaa.

                            Er bange for intet sker dog, og at vi virkelig bare er blevet et produkt af en koncern, der blandt andet vil saelge oplevelser, som en superligakamp. De er ligeglade med kvaliteten, saa laenge vi overlever saa billigt som muligt. Men det er der saa store chance for vi ikke goer denne saeson, det goer virkelig ondt at se paa.

                            Comment


                              Jeg behøver ikke at se kampen for at vide, at Kasper Larsen har været en skændsel i hele dette kalenderår, hvis ikke også før (min hukommelse svigter mig dog pt). Han blev købt for at klubben kunne underbygge et narrativ om klubbens fynske forankring og KL som en art "hjemvendt søn". Desværre er den søn kommet hjem uden at kunne bidrage med andet end elendigheder for sit fynske hjem. Jeg tvivler ikke på, at hans hjerte banker for OB, men fodboldevnerne rækker ikke længere. Han hører til i divisionerne.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                                De ser fuldstændig slukkede ud ude på bænken.
                                Det kan jeg godt forstå...men vi har ikke kvaliteten til at spille i superligaen sådan er det
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X