Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    er jeg forresten den eneste der undre sig en smule over der ikke er noget officielt fra OB endnu - mens Lasse selv udtaler sig til pressen? Virker ikke som den smartest måde at få nyheden om en ny spiller ud på....Lasse der har talt over sig? eller OB der er for langsomme med at få fingeren ud?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      er jeg forresten den eneste der undre sig en smule over der ikke er noget officielt fra OB endnu - mens Lasse selv udtaler sig til pressen? Virker ikke som den smartest måde at få nyheden om en ny spiller ud på....Lasse der har talt over sig? eller OB der er for langsomme med at få fingeren ud?
      OB plejer jo gerne at ville holde deres pressemøder på hverdage, så jeg tror at der var planlagt præsentation af Lasse på mandag, så han har nok talt lidt over sig :b

      Eller også er Sjællandske Tidende som tager tykt pis på Leif Rasmussen :P (Vi ved jo allerede han skifter til Randers på mandag).

      Comment


        #18
        Velkommen til Lasse,

        En god signing er jeg sikker på Vi mangler en del pondus og viljestyrke i midterforsvaret, det løser han forhåbentlig.

        Undrer mig dog over 2 ting:

        1. OB har intet meldt ud, er det mon pga weekenden?
        2. DonSvin havde jo meldt ham til RFC, det var jo ikke bare et gæt men en konstatering

        Comment


          #19
          Fedt! Endelig sker der noget!
          Tror han er en god mand at få ind. Velkommen Lasse :)

          Comment


            #20
            Velkommen, jeg tror han er ment som førstevalg i forsvaret sammen med Daniel, så må Kasper kæmpe lidt endnu. Det er endnu for tidligt med de 2 unge fra start.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
              Velkommen til Lasse,

              En god signing er jeg sikker på Vi mangler en del pondus og viljestyrke i midterforsvaret, det løser han forhåbentlig.

              Undrer mig dog over 2 ting:

              1. OB har intet meldt ud, er det mon pga weekenden?
              2. DonSvin havde jo meldt ham til RFC, det var jo ikke bare et gæt men en konstatering
              udover en konstatering var det et (så vidt jeg husker) faktum. 😜
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #22
                Velkommen! Glæder mig til at se dig i aktion. Tror det en god herre at få ind - hørt lidt blandet, men mest at stabil, målfarlig, kæmper til han sveder blod!

                Comment


                  #23
                  Kanon. Glæder mig til at se ham i aktion snart.
                  Spændende at se om der er andre der følger trop inden i morgen hvor træningen begynder igen

                  Comment


                    #24
                    http://www.bold.dk/nyt/officielt-ob-...-lasse-nielsen
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Sjovt at OB ikke har fået det på hjemmesiden endnu. Er weekend opdateringen også sparet væk?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kanon. Glæder mig til at se ham i aktion snart.
                        Spændende at se om der er andre der følger trop inden i morgen hvor træningen begynder igen
                        Mon ikke OB venter med den officielle udmelding omkring Lasse Nielsen er fordi de sidste detaljer lige skal på plads med en angriber, så de begge kan præsenteres i forbindelse med første træning i Ådalen ;-)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Mon ikke OB venter med den officielle udmelding omkring Lasse Nielsen er fordi de sidste detaljer lige skal på plads med en angriber, så de begge kan præsenteres i forbindelse med første træning i Ådalen ;-)
                          Muligt. Problemet er vel bare at vores nye angriber hedder Kryger

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Muligt. Problemet er vel bare at vores nye angriber hedder Kryger
                            Kryger bliver ikke fuldtidangriber. Han er allrounder og kan agere angriber, men jeg tror nu han er tiltænkt rollen "mädchen für alle plätze"
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Muligt. Problemet er vel bare at vores nye angriber hedder Kryger
                              Enig, hvis han bliver den eneste, hvilket jeg dog har svært ved at forestille mig. Kryger vil være fin som backup som erstatning for eksempelvis Jeppe Hansen. Men vi har også sendt både Skoubo og Mos væk. Lasse Nielsen var en fremragende spiller til forsvaret. Spændende hvad JH finder til offensiven.

                              Comment


                                #30
                                En velkommen signing af Lasse Nielsen. En mand med hår på brystet, som ingen problemer har med at bløde på banen for sit hold. Har optur på med tanke om at han skal til at skabe et stabilt fundament for forsvaret den kommmende sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X