Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
    En velkommen signing af Lasse Nielsen. En mand med hår på brystet, som ingen problemer har med at bløde på banen for sit hold. Har optur på med tanke om at han skal til at skabe et stabilt fundament for forsvaret den kommmende sæson.
    sådan har jeg det også og med vores hårdt arbejdende midtbanefolk med Azer tilbage i absolut topform og (forhåbenlig) BK på toppen er vores stærkeste start11'er pænt god

    ....................MT
    Kryger/Momo DH LN Ari
    RF Azer Schoop EL
    ...........Spelmann
    ..............BK

    er bare en mulighed, som helt sikkert ikke holder vand, men med truppen som den er nu vil jeg godt se denne opstilling som er både spillende oh hårdtarbejdene
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      ....................MT
      Kryger/Momo DH LN Ari
      RF Azer Schoop EL
      ...........Spelmann
      ..............BK


      EL......og hårdtarbejdende som beskrivelse af opstillingen i samme dur?


      Må indrømme at jeg trods hans kvaliteter (omend de vist blev glemt på Brøndby Stadion i efteråret) stadig vil have ham langt langt væk fra de flotteste striwer.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        sådan har jeg det også og med vores hårdt arbejdende midtbanefolk med Azer tilbage i absolut topform og (forhåbenlig) BK på toppen er vores stærkeste start11'er pænt god

        ....................MT
        Kryger/Momo DH LN Ari
        RF Azer Schoop EL
        ...........Spelmann
        ..............BK

        er bare en mulighed, som helt sikkert ikke holder vand, men med truppen som den er nu vil jeg godt se denne opstilling som er både spillende oh hårdtarbejdene
        problemet er vel heller ikke vores start 11er der med eller uden tilgang af LN ser ganske fin ud - problemet er truppen er for tynd og der mangler noget at skifte med

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
          ....................MT
          Kryger/Momo DH LN Ari
          RF Azer Schoop EL
          ...........Spelmann
          ..............BK


          EL......og hårdtarbejdende som beskrivelse af opstillingen i samme dur?


          Må indrømme at jeg trods hans kvaliteter (omend de vist blev glemt på Brøndby Stadion i efteråret) stadig vil have ham langt langt væk fra de flotteste striwer.
          så mener jeg du er forhåndsindtaget i din holdning til EL. Han lavede MANGE defensive løb i forårssæsonen. Han var ikke på nogen måde iøjenfaldende offensivt, men returløb var der mange af. Jeg mener også det er bedst for alle hvis han kommer videre nu, men opstillingen er som jeg nævner lavet ud fra truppen som den ser ud fra i dag (i morgen)
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            problemet er vel heller ikke vores start 11er der med eller uden tilgang af LN ser ganske fin ud - problemet er truppen er for tynd og der mangler noget at skifte med
            det er korrekt
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Jeg hæfter mig ved en ting, som han udtaler på bold.dk:
              "Både sportsligt og økonomisk er det et skridt frem for mig....."
              Umiddelbart synes jeg, det er positivt, at OB, trods 'problematisk' økonomi, kan give ham bedre løn end 'onkel' Kurt... :)
              Eller er det lidt for optimistisk tænkt?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Mon ikke OB venter med den officielle udmelding omkring Lasse Nielsen er fordi de sidste detaljer lige skal på plads med en angriber, så de begge kan præsenteres i forbindelse med første træning i Ådalen ;-)
                Seriøst, det må være fordi der kommer flere, var det kun Lasse N., så var OB.dk nok logget på i går.

                Tror også det er Kryger og det er helt fint.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                  Jeg hæfter mig ved en ting, som han udtaler på bold.dk:
                  "Både sportsligt og økonomisk er det et skridt frem for mig....."
                  Umiddelbart synes jeg, det er positivt, at OB, trods 'problematisk' økonomi, kan give ham bedre løn end 'onkel' Kurt... :)
                  Eller er det lidt for optimistisk tænkt?
                  OB er en traditionsklub med en lang europæisk historie bag sig og med 3*DM og flere pokaler i bagagen. Det er alt andet lige en større klub at være i end FCV, uden på nogen måde at forklejne dem. Økonomisk tror jeg også vi er bedre stillet på "den lange bane" end de er. Hvad angår Lumb så tror jeg det vat onkel Kurt der købte ham til klubben på Ove's anbefaling, mere end det var FCV der købte ham.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    OB er en traditionsklub med en lang europæisk historie bag sig og med 3*DM og flere pokaler i bagagen. Det er alt andet lige en større klub at være i end FCV, uden på nogen måde at forklejne dem. Økonomisk tror jeg også vi er bedre stillet på "den lange bane" end de er. Hvad angår Lumb så tror jeg det vat onkel Kurt der købte ham til klubben på Ove's anbefaling, mere end det var FCV der købte ham.
                    Jeg er helt med på, at OB er en 'større' klub end FCV. Der har bare været sagt og skrevet så meget om OB' elendige økonomi, at man helt har frygtet, om vi er på vej i den økonomiske afgrund. Og så syntes jeg bare, det var rart at læse, at vi, trods alt, åbenbart stadig ligger et niveau over de 'små' klubber. :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                      Jeg er helt med på, at OB er en 'større' klub end FCV. Der har bare været sagt og skrevet så meget om OB' elendige økonomi, at man helt har frygtet, om vi er på vej i den økonomiske afgrund. Og så syntes jeg bare, det var rart at læse, at vi, trods alt, åbenbart stadig ligger et niveau over de 'små' klubber. :)
                      det kan jo også vinkles på den måde at vi bare var villige til at betale mere for LN end onkel kurt og fcv - det er jo ikke sikkert de ikke kunne. Umiddelbart vil jeg tro de har rigeligt penge når de kan hente en Lumb, Kristiansen Dennis Sørensen osv.
                      Og set på den måde så er det pludselig os der må "nøjes"....uanset hvad - det er jo ren spekulation, og jeg er bare glad for der bliver hentet nogle folk ind, tror vi går endnu en ren overlevelses sæson i møde - og der har vi brug for al den hjælp vi kan få.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det kan jo også vinkles på den måde at vi bare var villige til at betale mere for LN end onkel kurt og fcv - det er jo ikke sikkert de ikke kunne. Umiddelbart vil jeg tro de har rigeligt penge når de kan hente en Lumb, Kristiansen Dennis Sørensen osv.
                        Og set på den måde så er det pludselig os der må "nøjes"....uanset hvad - det er jo ren spekulation, og jeg er bare glad for der bliver hentet nogle folk ind, tror vi går endnu en ren overlevelses sæson i møde - og der har vi brug for al den hjælp vi kan få.
                        Hvem der må nøjes i den her sammenhæng kan vi vel først sige noget når/hvis FCV præsenterer en eventuel afløser.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Hvem der må nøjes i den her sammenhæng kan vi vel først sige noget når/hvis FCV præsenterer en eventuel afløser.
                          enig - kan skam også langt bedre lide den positive vinkling :)

                          Comment


                            #43
                            For det første tror jeg ikke han springer budgettet. Det vil jeg nu JH har rimelig godt styr på.... Han siger det er et skridt op økonomisk og sportsligt - så han får mere i løn ja, men det er så budgettet kan holde. Han flytter permanent til Odense - har vidst haft en kærlighed for OB som mindre... Tjah - måske eb kommende klubmand? 27 er en god alder og tror han skaber noget stabilitet, vilje og fight. Selvom han ikke er den store eksotiske udenlandske spiller, så tror jeg det bliver en succes i OB.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              For det første tror jeg ikke han springer budgettet. Det vil jeg nu JH har rimelig godt styr på.... Han siger det er et skridt op økonomisk og sportsligt - så han får mere i løn ja, men det er så budgettet kan holde. Han flytter permanent til Odense - har vidst haft en kærlighed for OB som mindre... Tjah - måske eb kommende klubmand? 27 er en god alder og tror han skaber noget stabilitet, vilje og fight. Selvom han ikke er den store eksotiske udenlandske spiller, så tror jeg det bliver en succes i OB.
                              Kunne godt se ham gøre det godt hos os; fin spiller at få ind. Glad for at det er ham og ikke Bozga.

                              Comment


                                #45
                                Ifølge wikipedia, er han allerede noteret som OB spiller og har fået nummer 5.

                                Comment

                                Working...
                                X