Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    For det første tror jeg ikke han springer budgettet. Det vil jeg nu JH har rimelig godt styr på....(...).
    Samtidig skal hans løn vel også holdes op mod AMCs, der nok var relativt høj. Så alt andet lige må det betyde sparede lønkroner på den position. Samtidig er det ikke lang tid siden at Lasse Nielsen spillede 1. div. Så hans løn i FCV må have været meget lav - så han kan sagtens have fået en klækkelig lønforhøjelse, som dog betyder en "lav" løn i OB.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Samtidig skal hans løn vel også holdes op mod AMCs, der nok var relativt høj. Så alt andet lige må det betyde sparede lønkroner på den position. Samtidig er det ikke lang tid siden at Lasse Nielsen spillede 1. div. Så hans løn i FCV må have været meget lav - så han kan sagtens have fået en klækkelig lønforhøjelse, som dog betyder en "lav" løn i OB.
      Præcis - Tror det er godt scoutet... Så må vi se hvad der ellers kommer ind :)

      Lucas Jensen og Lasse Nielsen so far..

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Samtidig skal hans løn vel også holdes op mod AMCs, der nok var relativt høj. Så alt andet lige må det betyde sparede lønkroner på den position. Samtidig er det ikke lang tid siden at Lasse Nielsen spillede 1. div. Så hans løn i FCV må have været meget lav - så han kan sagtens have fået en klækkelig lønforhøjelse, som dog betyder en "lav" løn i OB.
        Sakset fra Bold.dk's forum/kommentarer:

        "Sørgeligt at man i Slagelse sidder så tungt på pengene til en bærende spiller, at en direkte modstander får ham tilknyttet for knapt 20k mere om måneden. "
        Mon ikke hans løn er omkring 60-90k om måneden, hvilket vel er helt ok?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Sakset fra Bold.dk's forum/kommentarer:

          "Sørgeligt at man i Slagelse sidder så tungt på pengene til en bærende spiller, at en direkte modstander får ham tilknyttet for knapt 20k mere om måneden. "
          Mon ikke hans løn er omkring 60-90k om måneden, hvilket vel er helt ok?
          Jo den ligger nok på en 60-70.000 om måneden

          Comment


            #50
            Velkommen til klubben

            Comment


              #51
              man kan se de nye numre https://www.facebook.com/odenseboldk...type=1&theater

              Comment


                #52
                Mit indtryk er nu at Onkel Kurt ikke sidder så tungt på pengene, det har vi jo selv oplevet... men det kan jo være i nogle situationer... Hvordan folk kommer frem til jeres gæt, hår jeg så ingen idé om..?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Mit indtryk er nu at Onkel Kurt ikke sidder så tungt på pengene, det har vi jo selv oplevet... men det kan jo være i nogle situationer... Hvordan folk kommer frem til jeres gæt, hår jeg så ingen idé om..?
                  Vi kan jo kun spekulere.

                  Men mit indtryk af Onkel Kurt er egentlig også lidt, at han måske ikke er helt konsekvent på det område. Fordi han lagde en masse penge der op til sidste sæson er det ikke ensbetydende med, at han også gør det nu. Måske er han skuffet over, at det ikke bare gik derudaf med hiv og sving og en masse mål for FCV og har derfor smækket kassen lidt i.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Vi kan jo kun spekulere.

                    Men mit indtryk af Onkel Kurt er egentlig også lidt, at han måske ikke er helt konsekvent på det område. Fordi han lagde en masse penge der op til sidste sæson er det ikke ensbetydende med, at han også gør det nu. Måske er han skuffet over, at det ikke bare gik derudaf med hiv og sving og en masse mål for FCV og har derfor smækket kassen lidt i.
                    Det kan jo være at meningen var at komme op i Superligaen, hvor pengene er bedre. Tv-penge og sponsorer, når pengene så er tjent ind kan han jo begynde at trække penge ud.

                    Comment


                      #55
                      Arghhh mon dog han lige frem trækker penge ud

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
                        Det kan jo være at meningen var at komme op i Superligaen, hvor pengene er bedre. Tv-penge og sponsorer, når pengene så er tjent ind kan han jo begynde at trække penge ud.
                        eller at han syntes det ville være for mange penge at smide efter Lasse N og at han håber på et større navn.....

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          eller at han syntes det ville være for mange penge at smide efter Lasse N og at han håber på et større navn.....
                          Tvivler

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tvivler
                            aner jeg jo heller ikke noget om - det er ren spekulation

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              aner jeg jo heller ikke noget om - det er ren spekulation
                              Jeps

                              Comment


                                #60
                                Det jeg egentlig mente, var spekulationerne omkring hans løn i OB... det fremgik ikke lige så tydeligt kan jeg godt se...

                                ... men tænkte om det var rent gætteri, eller om der er nogen der har lidt nærmere grunde til at gætte som de gør..?
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X