er jeg forresten den eneste der undre sig en smule over der ikke er noget officielt fra OB endnu - mens Lasse selv udtaler sig til pressen? Virker ikke som den smartest måde at få nyheden om en ny spiller ud på....Lasse der har talt over sig? eller OB der er for langsomme med at få fingeren ud?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen Lasse Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæger jeg forresten den eneste der undre sig en smule over der ikke er noget officielt fra OB endnu - mens Lasse selv udtaler sig til pressen? Virker ikke som den smartest måde at få nyheden om en ny spiller ud på....Lasse der har talt over sig? eller OB der er for langsomme med at få fingeren ud?
Eller også er Sjællandske Tidende som tager tykt pis på Leif Rasmussen :P (Vi ved jo allerede han skifter til Randers på mandag).
Comment
-
Velkommen til Lasse,
En god signing er jeg sikker på Vi mangler en del pondus og viljestyrke i midterforsvaret, det løser han forhåbentlig.
Undrer mig dog over 2 ting:
1. OB har intet meldt ud, er det mon pga weekenden?
2. DonSvin havde jo meldt ham til RFC, det var jo ikke bare et gæt men en konstatering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlægVelkommen til Lasse,
En god signing er jeg sikker på Vi mangler en del pondus og viljestyrke i midterforsvaret, det løser han forhåbentlig.
Undrer mig dog over 2 ting:
1. OB har intet meldt ud, er det mon pga weekenden?
2. DonSvin havde jo meldt ham til RFC, det var jo ikke bare et gæt men en konstateringBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKanon. Glæder mig til at se ham i aktion snart.
Spændende at se om der er andre der følger trop inden i morgen hvor træningen begynder igen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægMon ikke OB venter med den officielle udmelding omkring Lasse Nielsen er fordi de sidste detaljer lige skal på plads med en angriber, så de begge kan præsenteres i forbindelse med første træning i Ådalen ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMuligt. Problemet er vel bare at vores nye angriber hedder KrygerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMuligt. Problemet er vel bare at vores nye angriber hedder Kryger
Comment
Comment