Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Al mulig held og lykke til Lasse håber han lander sig en god kontrakt og får sig et fantastisk udlandseventyr.
    Kunne godt ligne en 2 årig med en fed signon.. Virkelig fortjent hvis det er scenariet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne godt ligne en 2 årig med en fed signon.. Virkelig fortjent hvis det er scenariet
      al mulig held og lykke til ham 👌🏻😊
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Alt held og lykke Lasse og tak for enormt arrangement både i kampen, men bestemt også efter, fornøjelse og se du altid kommer ned og hilser uanset udfaldet.

        Comment


          Så ramte den Tipsbladet

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...merat-i-poznan

          Comment


            Lasse er ikke til stede ved dagens træning, så mon ikke oplysningerne om at han er til lægetjek i Poznan holder stik.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              Lasse er ikke til stede ved dagens træning, så mon ikke oplysningerne om at han er til lægetjek i Poznan holder stik.
              Det gør det helt sikkert. Bare han når til så han kan være 100% fokuseret til søndag.. Ellers må vi smide Tingager for løverne og se hvad han er lavet af

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det gør det helt sikkert. Bare han når til så han kan være 100% fokuseret til søndag.. Ellers må vi smide Tingager for løverne og se hvad han er lavet af
                Har absolut ingen tvivl at LN giver 110% til sidste øjeblik han bærer vores trøje og synes han er typen som tænker ikke om andre ting når han står i kampen. Kampene mod FCK er "Lasse-Nielsen-kampe" hvor vi lever af fight, vilje og indsats med Lasse som tårn i slaget i vores forsvar. Uden at være respektløs i hensigt til en ung talentfuld spiller som Tingager: Søndag det bliver en opgave for den røde baron.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  så ramte historien også lokalsprøjten

                  http://www.fyens.dk/sport/OB-kaempe-...rtikel/2991865
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Jeg under ham alt det bedste - OB havde været sikre internationale kampe hvis Kent havde haft bedre forstand på at Lasse var en nødvendighed i centerforsvaret . husker rædselsstunder med Diarra der.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Skal vi lige snuppe Lasses fine udtalelse til dagens Stiften - Leif spørger ham, om han vidste, hvorfor han blev sat af.

                      - Du ved godt, at jeg er hundrede procent loyal over for Kent Nielsen og har altid haft det sådan. Frederik spillede stærkt i dag, men der skal nok blive brug for mig i resten af sæsonen. Skulle det være min sidste tid i OB, så har jeg meget at takke klubben for, og jeg har været stolt af at repræsentere den her klub.

                      Fornemt, fornemt...
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                        Skal vi lige snuppe Lasses fine udtalelse til dagens Stiften - Leif spørger ham, om han vidste, hvorfor han blev sat af.

                        - Du ved godt, at jeg er hundrede procent loyal over for Kent Nielsen og har altid haft det sådan. Frederik spillede stærkt i dag, men der skal nok blive brug for mig i resten af sæsonen. Skulle det være min sidste tid i OB, så har jeg meget at takke klubben for, og jeg har været stolt af at repræsentere den her klub.

                        Fornemt, fornemt...
                        Sådan. Det var der mange der kunne lære af....

                        Comment


                          Bold.dk

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-procent-loyal

                          Comment


                            Lasse Nielsen tæt på Lech Poznan
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/l...a-lech-poznan/
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Tak for alt, din gæve viking. Fedt at han får chancen for udlandet; det fortjener han - god tur til Polen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Tak for 2 gode år på 100% af dit max

                                Comment

                                Working...
                                X