Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen Lasse Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lasse Nielsens manglende fortand, må da klart være en arbejdsskade.
    Ellers må vi lave en indsamling til den evigt fightende viking, hvis Jesper Hansen ikke vil til lommerne
    Last edited by obkbh; 30-08-2015, 19:49.
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      Lasse Nielsens manglende fortand, må da klart være en arbejdsskade.
      Ellers må vi lave en indsamling til den evigt fightende viking, hvis Jesper Hansen ikke vil til lommerne
      Nul. Han skal beholde sit look. Mangler bare fuldskæg og flettet hestehale, så er jeg tilfreds.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Nul. Han skal beholde sit look. Mangler bare fuldskæg og flettet hestehale, så er jeg tilfreds.

        MvT
        Jeg kan godt se din pointe, der er noget signatur over det look.
        This is what you have been trained for, makes us proud!

        Comment


          Nu var hans ganske vidst småskadet mod Randers, men jeg gad godt have set samme kamp, med Lasse i forsvaret. 3 mål der alle kommer ud af deres indlægsfase, det tror jeg godt han kunne have barberet ned til i hvert fald 1.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Nul. Han skal beholde sit look. Mangler bare fuldskæg og flettet hestehale, så er jeg tilfreds.

            MvT
            Og en lædervest?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
              Og en lædervest?
              Og så skal han rejse fra Askepot 15 minutter før kampstart og spurte hen på stadion og klæde om...

              Comment


                Lidt nyt fra Lasse.

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...op-til-udloeb/

                Comment


                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...dlinger-med-ob

                  Comment


                    Suk... men det var ja at forvente at OB/Kent arbejder ikke for en forlængelse.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Suk... men det var ja at forvente at OB/Kent arbejder ikke for en forlængelse.
                      Ja vi må bare sige at han i Kents system har det noget sværere end under Ove, og skal vi rykke os, så er der ikke plads til ham, selvom Han har det rette vinderinstinkt og er en ægte fanfavorit.

                      Comment


                        Forståeligt.
                        Mener ikke LN har niveau til toppen af ligaen.

                        Comment


                          Lasse ved endnu ikke hvor han spiller næste år

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-sommerferien

                          Comment


                            Han ender sikkert med at afløser Sanneh i Horsens, hvis de rykker op.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Han ender sikkert med at afløser Sanneh i Horsens, hvis de rykker op.
                              Enig. De oprykkere der kommer,tror jeg nok skal lægge billet ind på ham. Synes han har kvalitet til Superligaen, men det er ikke en der rykker os

                              Comment


                                Agent frygter for LN's OB fremtid men venter på OB udmelding

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-ob-udmelding/

                                Comment

                                Working...
                                X