Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AGF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlægSom jeg så det, kunne det godt ligne at enten Østrøm eller Grubbe skal spille 6’er ved siden af Tverskov på søndag.
Okosun træner ikke fuldt med, og Aron gik ud i en af de sidste øvelser, efter han igen fik bolden i ansigtet…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMan kan ikke udlade en opstilling af dagens træning. Jeg er usikker på om BP er helt klar selvom han trænede fuldt med. Men det mine øjne så lignede
MH
GG KL JS JK
JT RØ
AM JB (offensive kanter)
BK CN
Men igen så ses det nok tydligere på fredag.
Om han så helt er god nok på bolden og tænker spillet hurtigt nok er jeg spændt på. Hvis han altså skal spille positionen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægHold nu kæft med Østrøm. Han er jo ikke god nok
Med mente at han spillede på uvant plads og de spiller på deres foretrukne pladser .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Det er defensiven, der skal styrkes, som jeg ser det. Med Martin på mål er den styrket, men det er samtidig hans første kamp, og den er nok vigtig, så jeg foreslår at Tverskov midlertidig kommer tilbage i centerforsvaret. Det nytter jo ikke med alternativerne, før Ivan er klar.
Jeg synes,, der er for mange spillere, der ikke fungerede hos os ,som blomstrede op andre steder. I Danmark vel især Kløve, Christian Sørensen og Helenius. Hvis jeg var Alm og co, ville jeg lægge offensiven an på, hvad der bedst for Khadri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDet er defensiven, der skal styrkes, som jeg ser det. Med Martin på mål er den styrket, men det er samtidig hans første kamp, og den er nok vigtig, så jeg foreslår at Tverskov midlertidig kommer tilbage i centerforsvaret. Det nytter jo ikke med alternativerne, før Ivan er klar.
Jeg synes,, der er for mange spillere, der ikke fungerede hos os ,som blomstrede op andre steder. I Danmark vel især Kløve, Christian Sørensen og Helenius. Hvis jeg var Alm og co, ville jeg lægge offensiven an på, hvad der bedst for Khadri.
lad Østrøm blive prøvet ved siden af Tverskov. Giv King en startplads og ryk Jørgen ind og så må Breum og Mucolli slås om hvem der skal starte i offensiven i stedet for Frø.
Det er absolut ikke et OB-hold værdigt og vi skal være svineheldige med at få noget med. Til gengæld har vi så nok både Okosun, Aron, Max og BP klar til kampen efter og det tæller altså bare mere på den lange bane end hvis vi bliver ved at bruge spillere på pumperne, hvoraf 1 får en skade som Frø og de to andre må gå en træningsuge på halv kraft i møde igen. Det er uholdbart.
Herfra er jeg så enig i vi skal have tverskov ned og lukke det forsvar og så må Aron og okosun kunne løse det foran dem, med mindre vi er så heldige snart at købe noget kvalitet til den midtbane.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg foretrækker det samme, men i det her skadeshelvede er jeg faktisk klar til halvt om halvt at sælge søndagens kamp, så vi kan få folk tilbage helt fitte i stedet for de drøner rundt på halv kraft til træningen hele ugen og pludselig skal starte inde. Det ser ud til det bare gør tingene værre.
lad Østrøm blive prøvet ved siden af Tverskov. Giv King en startplads og ryk Jørgen ind og så må Breum og Mucolli slås om hvem der skal starte i offensiven i stedet for Frø.
Det er absolut ikke et OB-hold værdigt og vi skal være svineheldige med at få noget med. Til gengæld har vi så nok både Okosun, Aron, Max og BP klar til kampen efter og det tæller altså bare mere på den lange bane end hvis vi bliver ved at bruge spillere på pumperne, hvoraf 1 får en skade som Frø og de to andre må gå en træningsuge på halv kraft i møde igen. Det er uholdbart.
Herfra er jeg så enig i vi skal have tverskov ned og lukke det forsvar og så må Aron og okosun kunne løse det foran dem, med mindre vi er så heldige snart at købe noget kvalitet til den midtbane.
Aron og Okosun er mere usikkert. Men jeg har før set Okosun blive sparet nogle dage for så ligepludselig at være klar til kamp. Aron kan måske også spille. Ved ikke hvor slemt hans slag var. Kunne han evt ikke spille med sådan en hovedtingest som vi ser nogle målmænd gør?
Jeg tror Martin H står søndag. Meeeen jeg tror altså han har en masse rust der skal bankes af. Syntes klart at HC har set bedre ud til træning. Han er altså en dygtig målmand. Så når han får hovedet på plads igen og et hold foran sig der kan forsvare, så tror jeg at han tager pladsen igen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mm noget sker er jeg pænt sikker på at Paulsen er klar søndag. Fenger har trænet fuldt med i 1,5 uge mindst. Så han er også klar til 20-30 min
Aron og Okosun er mere usikkert. Men jeg har før set Okosun blive sparet nogle dage for så ligepludselig at være klar til kamp. Aron kan måske også spille. Ved ikke hvor slemt hans slag var. Kunne han evt ikke spille med sådan en hovedtingest som vi ser nogle målmænd gør?
Jeg tror Martin H står søndag. Meeeen jeg tror altså han har en masse rust der skal bankes af. Syntes klart at HC har set bedre ud til træning. Han er altså en dygtig målmand. Så når han får hovedet på plads igen og et hold foran sig der kan forsvare, så tror jeg at han tager pladsen igen
Vedr. keepersituationen, var der ikke også én i SFÅ der nævnte, at Martin H ankomst ligeså meget var for at skærpe konkurrencen, som at Martin var ren førstemålmand.
Man kunne jo håbe på en "skjelvik-case". Altså at HC opper sig, og måske får den sidste koncentration, eller hvad det nu er.
Man vil så gerne have han lykkes.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Mm noget sker er jeg pænt sikker på at Paulsen er klar søndag. Fenger har trænet fuldt med i 1,5 uge mindst. Så han er også klar til 20-30 min
Jeg tror også MH er en rigtig god makker til Bernat. Bernat ligner lidt den stille dreng i klassen. MH er en rigtig vestegnsdreng med udlandsophold i både England, Holland og Tyskland. Han må have noget attitude og vildskab i sit målmandsspil han kan videregive til Bernat.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg er heller ikke i tvivl om Bernat er skolet til UG. Lige nu har han bare brug for at bearbejde de dyre dyre lærepenge har har fået det seneste halve års tid med dumme fejl. MH får jo heller ikke banket rust af, hvis ikke han står, og hvis det er det samme elendige forsvar han skal redde røven på, så er den da banket af i løbet af 20 min på søndag :D
Jeg tror også MH er en rigtig god makker til Bernat. Bernat ligner lidt den stille dreng i klassen. MH er en rigtig vestegnsdreng med udlandsophold i både England, Holland og Tyskland. Han må have noget attitude og vildskab i sit målmandsspil han kan videregive til Bernat.
Man havde jo håbet at man kunne lave samme historie som med Oliver. HC virker dog ikke helt så mentalt upåvirket/stærk som Oli.. så han har bare brug for noget mere tid og en lidt anden vej ind som førstekeeper.
- Likes 3
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ordet-krise
“Du ser vores træning i dag. Det var en god træning. Der er fint vejr, banen er god, spillerne er til stede og de kan lide det”
Hvis det bedste man kan sige om spillerne er at de er til stede og roser vejret og banen mest så ved man at den er gal .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ordet-krise
“Du ser vores træning i dag. Det var en god træning. Der er fint vejr, banen er god, spillerne er til stede og de kan lide det”
Hvis det bedste man kan sige om spillerne er at de er til stede og roser vejret og banen mest så ved man at den er gal ..
Det betyder intet.
Ja, der er krise i OB. Det har der været i 10 år. Alt er, som det plejer. Sjovt, at folk lige kommer ud sf busken nu.
- Likes 3
Comment
Comment