Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Kom lidt sent derned. Så jeg så kun 25 minutter.

    Slutningen af en defensiv øvelse, hvor de spillede ud nedefra. BP og Jørgen i midterforsvar. Lignede at de skulle lave en opspilsfejl (så kun 5 minutter af den - eller også er de bare ikke bedre ) og så forsvare sig fra det udgangspunkt. Det så ikke alt for overbevisende ud. Flere gange var en angriber helt umarkeret og kunne afslutte fra kanten af feltet..Bernat stod den øvelse. MH trænede med målandstræneren. De skal nok lige lære hinanden at kende. Fokus var dobbeltredning på stort mål og derefter refleks fra kort afstand inden for 3 meter mellem to stænger. Han så stærk og refleksstærk ud. Han får vippet bolden til hjørne praktisk talt hver gang. Ingen returer.
    Så var der den omtalte øvelse, hvor Østrøm igen og igen fik lov til at slå den dybt på tværs over en dummy-forsvarsrække, hvor angriberne skulle søge i dybden og afslutte. Mange elendige afslutninger af Luca, Breum og Sander og én jeg ikke ved hvem er (en blond lille gut). Og vil de velfriserede drenge ikke heade til bolden? Flere gange lå den til hovedstød - men kun 2 gange blev der headed.
    Der var ikke mange spillere til sidst i træningen. Så der blev slet ikke spillet på to mål i det jeg var vidne til.
    Fun facts:
    Jebali sad i en åben bildør og legede med sine børn på parkeringspladsen. Jeg vinkede og han vinkede tilbage.
    Jg hilste også BW. Han så noget grublende ud. Gik og kiggede ned i jorden...
    Det lyder i mine ører ikke synderligt meget som en indikation på, at Østrøm skulle være i spil til start-11eren. At agere forsvarsspiller i en angrebsøvelse er vel oftest noget, man sætter en reserve til.

    Comment


      #47
      Som jeg så det, kunne det godt ligne at enten Østrøm eller Grubbe skal spille 6’er ved siden af Tverskov på søndag.
      Okosun træner ikke fuldt med, og Aron gik ud i en af de sidste øvelser, efter han igen fik bolden i ansigtet…

      Comment


        #48
        Man kan ikke udlade en opstilling af dagens træning. Jeg er usikker på om BP er helt klar selvom han trænede fuldt med. Men det mine øjne så lignede

        MH
        GG KL JS JK
        JT RØ
        AM JB (offensive kanter)
        BK CN

        Men igen så ses det nok tydligere på fredag.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
          Som jeg så det, kunne det godt ligne at enten Østrøm eller Grubbe skal spille 6’er ved siden af Tverskov på søndag.
          Okosun træner ikke fuldt med, og Aron gik ud i en af de sidste øvelser, efter han igen fik bolden i ansigtet…
          Ja okay, hvis det er som central midt ha ner tiltænkt en startplads giver det også mere mening at bruge ham i den træningsøvelse.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Man kan ikke udlade en opstilling af dagens træning. Jeg er usikker på om BP er helt klar selvom han trænede fuldt med. Men det mine øjne så lignede

            MH
            GG KL JS JK
            JT RØ
            AM JB (offensive kanter)
            BK CN

            Men igen så ses det nok tydligere på fredag.
            Interessant nok med Østrøm. Jeg har selv haft svært ved at se hvor i forsvaret han skal spille. Synes ikke han har det offensive drive der skal til på backen og har tvivlet på om han har bl.a. fysikken og roen til midterforsvaret. Men han har noget potentiale ift. aggressivitet i nærkampe, vendinger og hurtighed på de første meter, der gør, at jeg mest tænker defensiv midtbanespiller når jeg ser ham spille.

            Om han så helt er god nok på bolden og tænker spillet hurtigt nok er jeg spændt på. Hvis han altså skal spille positionen.

            Comment


              #51
              Er der egentlig nogen der kan uddybe den beef der er imellem SFÅ og Tingager? Udover at han virker ret slukket på øverste, er det så ikke noget med han har råbt noget til dem??

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Hold nu kæft med Østrøm. Han er jo ikke god nok
                Mener du at han var ringere end Kasper Larsen eller King da man så ham i starten af sidste sæson?

                Med mente at han spillede på uvant plads og de spiller på deres foretrukne pladser ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Det er defensiven, der skal styrkes, som jeg ser det. Med Martin på mål er den styrket, men det er samtidig hans første kamp, og den er nok vigtig, så jeg foreslår at Tverskov midlertidig kommer tilbage i centerforsvaret. Det nytter jo ikke med alternativerne, før Ivan er klar.
                  Jeg synes,, der er for mange spillere, der ikke fungerede hos os ,som blomstrede op andre steder. I Danmark vel især Kløve, Christian Sørensen og Helenius. Hvis jeg var Alm og co, ville jeg lægge offensiven an på, hvad der bedst for Khadri.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Det er defensiven, der skal styrkes, som jeg ser det. Med Martin på mål er den styrket, men det er samtidig hans første kamp, og den er nok vigtig, så jeg foreslår at Tverskov midlertidig kommer tilbage i centerforsvaret. Det nytter jo ikke med alternativerne, før Ivan er klar.
                    Jeg synes,, der er for mange spillere, der ikke fungerede hos os ,som blomstrede op andre steder. I Danmark vel især Kløve, Christian Sørensen og Helenius. Hvis jeg var Alm og co, ville jeg lægge offensiven an på, hvad der bedst for Khadri.
                    Jeg foretrækker det samme, men i det her skadeshelvede er jeg faktisk klar til halvt om halvt at sælge søndagens kamp, så vi kan få folk tilbage helt fitte i stedet for de drøner rundt på halv kraft til træningen hele ugen og pludselig skal starte inde. Det ser ud til det bare gør tingene værre.
                    lad Østrøm blive prøvet ved siden af Tverskov. Giv King en startplads og ryk Jørgen ind og så må Breum og Mucolli slås om hvem der skal starte i offensiven i stedet for Frø.
                    Det er absolut ikke et OB-hold værdigt og vi skal være svineheldige med at få noget med. Til gengæld har vi så nok både Okosun, Aron, Max og BP klar til kampen efter og det tæller altså bare mere på den lange bane end hvis vi bliver ved at bruge spillere på pumperne, hvoraf 1 får en skade som Frø og de to andre må gå en træningsuge på halv kraft i møde igen. Det er uholdbart.
                    Herfra er jeg så enig i vi skal have tverskov ned og lukke det forsvar og så må Aron og okosun kunne løse det foran dem, med mindre vi er så heldige snart at købe noget kvalitet til den midtbane.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Jeg foretrækker det samme, men i det her skadeshelvede er jeg faktisk klar til halvt om halvt at sælge søndagens kamp, så vi kan få folk tilbage helt fitte i stedet for de drøner rundt på halv kraft til træningen hele ugen og pludselig skal starte inde. Det ser ud til det bare gør tingene værre.
                      lad Østrøm blive prøvet ved siden af Tverskov. Giv King en startplads og ryk Jørgen ind og så må Breum og Mucolli slås om hvem der skal starte i offensiven i stedet for Frø.
                      Det er absolut ikke et OB-hold værdigt og vi skal være svineheldige med at få noget med. Til gengæld har vi så nok både Okosun, Aron, Max og BP klar til kampen efter og det tæller altså bare mere på den lange bane end hvis vi bliver ved at bruge spillere på pumperne, hvoraf 1 får en skade som Frø og de to andre må gå en træningsuge på halv kraft i møde igen. Det er uholdbart.
                      Herfra er jeg så enig i vi skal have tverskov ned og lukke det forsvar og så må Aron og okosun kunne løse det foran dem, med mindre vi er så heldige snart at købe noget kvalitet til den midtbane.
                      Mm noget sker er jeg pænt sikker på at Paulsen er klar søndag. Fenger har trænet fuldt med i 1,5 uge mindst. Så han er også klar til 20-30 min

                      Aron og Okosun er mere usikkert. Men jeg har før set Okosun blive sparet nogle dage for så ligepludselig at være klar til kamp. Aron kan måske også spille. Ved ikke hvor slemt hans slag var. Kunne han evt ikke spille med sådan en hovedtingest som vi ser nogle målmænd gør?

                      Jeg tror Martin H står søndag. Meeeen jeg tror altså han har en masse rust der skal bankes af. Syntes klart at HC har set bedre ud til træning. Han er altså en dygtig målmand. Så når han får hovedet på plads igen og et hold foran sig der kan forsvare, så tror jeg at han tager pladsen igen

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Mm noget sker er jeg pænt sikker på at Paulsen er klar søndag. Fenger har trænet fuldt med i 1,5 uge mindst. Så han er også klar til 20-30 min

                        Aron og Okosun er mere usikkert. Men jeg har før set Okosun blive sparet nogle dage for så ligepludselig at være klar til kamp. Aron kan måske også spille. Ved ikke hvor slemt hans slag var. Kunne han evt ikke spille med sådan en hovedtingest som vi ser nogle målmænd gør?

                        Jeg tror Martin H står søndag. Meeeen jeg tror altså han har en masse rust der skal bankes af. Syntes klart at HC har set bedre ud til træning. Han er altså en dygtig målmand. Så når han får hovedet på plads igen og et hold foran sig der kan forsvare, så tror jeg at han tager pladsen igen
                        Måske det ville være bedst hvis spillerne lå i sådan en køleboks hele ugen, indtil en halv time før kampstart. Så kunne de sgu da ikke få alle de skader. Spøg til side.

                        Vedr. keepersituationen, var der ikke også én i SFÅ der nævnte, at Martin H ankomst ligeså meget var for at skærpe konkurrencen, som at Martin var ren førstemålmand.
                        Man kunne jo håbe på en "skjelvik-case". Altså at HC opper sig, og måske får den sidste koncentration, eller hvad det nu er.
                        Man vil så gerne have han lykkes.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Mm noget sker er jeg pænt sikker på at Paulsen er klar søndag. Fenger har trænet fuldt med i 1,5 uge mindst. Så han er også klar til 20-30 min

                          Aron og Okosun er mere usikkert. Men jeg har før set Okosun blive sparet nogle dage for så ligepludselig at være klar til kamp. Aron kan måske også spille. Ved ikke hvor slemt hans slag var. Kunne han evt ikke spille med sådan en hovedtingest som vi ser nogle målmænd gør?

                          Jeg tror Martin H står søndag. Meeeen jeg tror altså han har en masse rust der skal bankes af. Syntes klart at HC har set bedre ud til træning. Han er altså en dygtig målmand. Så når han får hovedet på plads igen og et hold foran sig der kan forsvare, så tror jeg at han tager pladsen igen
                          Jeg er heller ikke i tvivl om Bernat er skolet til UG. Lige nu har han bare brug for at bearbejde de dyre dyre lærepenge har har fået det seneste halve års tid med dumme fejl. MH får jo heller ikke banket rust af, hvis ikke han står, og hvis det er det samme elendige forsvar han skal redde røven på, så er den da banket af i løbet af 20 min på søndag :D

                          Jeg tror også MH er en rigtig god makker til Bernat. Bernat ligner lidt den stille dreng i klassen. MH er en rigtig vestegnsdreng med udlandsophold i både England, Holland og Tyskland. Han må have noget attitude og vildskab i sit målmandsspil han kan videregive til Bernat.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg er heller ikke i tvivl om Bernat er skolet til UG. Lige nu har han bare brug for at bearbejde de dyre dyre lærepenge har har fået det seneste halve års tid med dumme fejl. MH får jo heller ikke banket rust af, hvis ikke han står, og hvis det er det samme elendige forsvar han skal redde røven på, så er den da banket af i løbet af 20 min på søndag :D

                            Jeg tror også MH er en rigtig god makker til Bernat. Bernat ligner lidt den stille dreng i klassen. MH er en rigtig vestegnsdreng med udlandsophold i både England, Holland og Tyskland. Han må have noget attitude og vildskab i sit målmandsspil han kan videregive til Bernat.
                            Ja, helt enig. Det er vigtigt at folk stadig ser HC som vores fremtidige keeper, for det tror jeg helt sikkert stadig han er. Han har stadig en masse kvalitet.
                            Man havde jo håbet at man kunne lave samme historie som med Oliver. HC virker dog ikke helt så mentalt upåvirket/stærk som Oli.. så han har bare brug for noget mere tid og en lidt anden vej ind som førstekeeper.

                            Comment


                              #59
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ordet-krise

                              “Du ser vores træning i dag. Det var en god træning. Der er fint vejr, banen er god, spillerne er til stede og de kan lide det”

                              Hvis det bedste man kan sige om spillerne er at de er til stede og roser vejret og banen mest så ved man at den er gal ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ordet-krise

                                “Du ser vores træning i dag. Det var en god træning. Der er fint vejr, banen er god, spillerne er til stede og de kan lide det”

                                Hvis det bedste man kan sige om spillerne er at de er til stede og roser vejret og banen mest så ved man at den er gal ..
                                Det er en fuldstændig ligegyldig kommentar til en eller andet halvstuderet journalist.

                                Det betyder intet.

                                Ja, der er krise i OB. Det har der været i 10 år. Alt er, som det plejer. Sjovt, at folk lige kommer ud sf busken nu.

                                Comment

                                Working...
                                X