Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AGF

    Såå vil prøve at sammensætte et hold til søndag..

    Martin Hansen
    Mickelson - KL - Paulsen - Skjelvik
    Tver - Okosun/Aron(ham der er tættest på 50% klar)
    Breum - Mucolli - Svendsen
    Baskim

    Jeg gad nu godt se man prøvede Grubbe af på HB, må da være bedre defensivt end Mickelson??
    Og så kunne Charly også komme ind på en af de fire forreste pladser.
    siden 1887

    #2
    Er ret enig i dine tanker.
    Måske er det også på tide at sætte Fenger ind da han lyder til at virke klar. Han styrker i hvert fald defensivt ift. Bashkim.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Er ret enig i dine tanker.
      Måske er det også på tide at sætte Fenger ind da han lyder til at virke klar. Han styrker i hvert fald defensivt ift. Bashkim.
      Jae, helt klart.. Men ville være synd hvis Baskim er på vej til at sætte en lille stime mål ind, hvis han ikke scorer eller spiller godt mod gymnasterne, så er jeg enig i at Fenger skal ind i stedet for.
      siden 1887

      Comment


        #4
        Hvad med en gammeldags, lidt defensiv, 4-4-2 med Fenger og Bas på toppen??

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
          Hvad med en gammeldags, lidt defensiv, 4-4-2 med Fenger og Bas på toppen??
          Enig, der skal et mere defensivt system til nu, især nu med de mange skader.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Er ret enig i dine tanker.
            Måske er det også på tide at sætte Fenger ind da han lyder til at virke klar. Han styrker i hvert fald defensivt ift. Bashkim.
            Mon ikke han får et indhop på en halv times tid først?

            Comment


              #7
              Hvis ikke 4-2-4-systemet er et overstået kapitel, så findes der ikke mening i Ådalen mere.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
                Hvad med en gammeldags, lidt defensiv, 4-4-2 med Fenger og Bas på toppen??
                Det kan jeg slet ikke forestille mig er nogen god idé. Med de kantspillertyper, vi har i truppen, ville det snarere komme til at ligne en 4-2-4 end en 4-4-2 og det er næppe en god ide pt. Skal vi gå mere defensivt til værks og med to på toppen ville en trebackkæde med wingbacks, tre centralt på midtbanen og to på toppen passe betydeligt bedre til vores trup.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
                  Hvad med en gammeldags, lidt defensiv, 4-4-2 med Fenger og Bas på toppen??
                  Jeg tror på bash ville blomstre i et to mands angreb.

                  Hvad jeg slet ikke tror på er, at Alm stiller sådan op.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Enig, der skal et mere defensivt system til nu, især nu med de mange skader.
                    Synes ikke man skal til at lave om på formationen for at få et defensivt system der virker.
                    4 forsvarsspillere og 2 6'ere skulle være nok. At man så ikke har spillerne til konceptet er noget andet.
                    siden 1887

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Hvis ikke 4-2-4-systemet er et overstået kapitel, så findes der ikke mening i Ådalen mere.
                      Jeg er enig med dig, men kan du se Alm bevæge sig væk fra det.? Jeg kan ikke.

                      Så skal det være fordi systemet er dikteret oppefra, og Alm nu har fået lov til at styre det selv.

                      Håber ikke det er sådan.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Det kan jeg slet ikke forestille mig er nogen god idé. Med de kantspillertyper, vi har i truppen, ville det snarere komme til at ligne en 4-2-4 end en 4-4-2 og det er næppe en god ide pt. Skal vi gå mere defensivt til værks og med to på toppen ville en trebackkæde med wingbacks, tre centralt på midtbanen og to på toppen passe betydeligt bedre til vores trup.
                        Jeg har også tænkt 3-5-2, med tverskov som sweeper. Men med vores nuværende trup, og skader in mente, hvem skulle så spille de to 8'ere.?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det kan jeg slet ikke forestille mig er nogen god idé. Med de kantspillertyper, vi har i truppen, ville det snarere komme til at ligne en 4-2-4 end en 4-4-2 og det er næppe en god ide pt. Skal vi gå mere defensivt til værks og med to på toppen ville en trebackkæde med wingbacks, tre centralt på midtbanen og to på toppen passe betydeligt bedre til vores trup.
                          Kan godt se hvad du mener, 5-3-2. Den kunne jeg godt se

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Jeg har også tænkt 3-5-2, med tverskov som sweeper. Men med vores nuværende trup, og skader in mente, hvem skulle så spille de to 8'ere.?
                            Det kommer ganske rigtigt an på skaderne, men ville det gå helt galt med Okosun/Aron bag eksempelvis Svendsen og Breum? og så have Fenger (hvis han er klar) og Kadrii på toppen. Det ville give en ellers relativt defensiv opstilling et offensivt pift. Det kan også være den gamle frontduo med kadrii og svendsen på top og så Mucolli og Breum bag. Charly bliver nok ofret i sådan et system. Ham ser jeg ikke som hverken 8'er eller angriber.

                            Comment


                              #15
                              MF arbejder bestemt hårdt, men scorer heller ikke mål....

                              Comment

                              Working...
                              X