Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hold nu kæft med Østrøm. Han er jo ikke god nok

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

      Jørgen spillede CB sammen med Larsen i dagens træning, i en øvelse hvor de skulle håndtere Bashkim og Charly. Er ret sikker på at den konstellation, kommer før en opstilling, hvor Østrøm spiller CB.
      Nej, nej, nej, det er dømt til, at gå galt med de 2 i midterforsvaret. Det er jo prøvet uden held, for nu at sige det pænt. Så hellere Tverskov tilbage der, som en nødløsning og så RØ på midten.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Hold nu kæft med Østrøm. Han er jo ikke god nok
        For det er Skjelivk og Larsen nemlig? Østrøm har trods alt talent, så han kan blive rigtig god for os.. Men det kræver han spiller jo.
        siden 1887

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Det er meget simpelt. I nuværende system har vi to centrale midtbanespillere. Der er en motorvej til modstanderen. 10eren er ved Alm hængende angriber.

          Ved en klassisk 4-3-3 er der tre regulære centrale midtbanespillere. Det vil give en helt anden defensiv aflastning.

          Samtidigt har ethvert hold læst OB. Bare lad os have bolden, da vi er elendige med den og vores defensiv hullet som en si, når bolden brydes ig vi har 4 mand fremme.

          Stiller vi op på samme måde, så er Alm ikke manden, der skal lede det her mere.
          Jeg er enig i. at vores (største) problem er centralt.

          Men ikke din definition af en "klassisk 4-3-3" eller, at 10'eren i Alms system nødvendigvis er en hængende angriber. Frøkjær var primært 8'er som ungdomsspiller og er stadig mere midtbanespiller end angriber i mine øjne. 4-3-3 er for mig en paraply-betegnelse for, at man spiller med en 4-backkæde og tre centralt på midtbanen. Men de tre kan så være forskelligt sammensat. Afhængigt af om man spiller med en 10'er og hvor offensivt/defensivt stærk den spiller er, skal de to andre kunne "kompensere" for det.

          Den balance har vi ikke pt. med trioen Tverskov, Okosun og Frøkjær. Der er vi helt enige.

          Der er jo en del skader pt. så det er svært at vurdere hvilke alternativer der er. Man kunne bringe en mere fysisk stærk og mere defensivt orienteret spiler på en af kanterne. Aron eller måse Grubbe. Som så kunne hjælpe til centralt i højere grad.

          Comment


            #35
            Frø er klart mere midtbanespiller end angriber. Han bliver bare ikke brugt som midtbanespiller eller klassisk 10er af Alm.

            I min optik skulle 10eren i Alms system længere tilbage og være mere på bolden.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
              Hvad med en gammeldags, lidt defensiv, 4-4-2 med Fenger og Bas på toppen??
              Hvorfor vil du ikke forstå, at spillestilen er fastlagt i strategien? Vi skal ikke spille 4-4-2. Det er en filosofi, som JM dyrkede. Han skiftede, meget pragmatisk, system efter modstanderne. Og hvilke resultater bragte det? Jeg synes, vi skal følge strategien, og dermed spillestilen. Det vi må kritisere er, at der ikke aktivt er købt ind til at følge den strategi! Vi mangler en eller to seksere - desperat! Desuden er jeg enig med dem, der mener at Grubbe skal have chancen i stedet for Mickelson, hvis det er rigtigt, at han er stærkere defensivt. Håber der kommer mange på stadion til kampen mod gymnasterne. Taber vi på ynkelig vis, håber jeg at stemningstribunen igen efter kampen laver en sit-down-aktion - det var super fedt. En anerkendelsesværdig måde at udtrykke kritik - med den fornødne respekt. Seks kokkehuer herfra :-)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det kommer ganske rigtigt an på skaderne, men ville det gå helt galt med Okosun/Aron bag eksempelvis Svendsen og Breum? og så have Fenger (hvis han er klar) og Kadrii på toppen. Det ville give en ellers relativt defensiv opstilling et offensivt pift. Det kan også være den gamle frontduo med kadrii og svendsen på top og så Mucolli og Breum bag. Charly bliver nok ofret i sådan et system. Ham ser jeg ikke som hverken 8'er eller angriber.
                Bedømt fra dagens træning så er han klar.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                  Jørgen spillede CB sammen med Larsen i dagens træning, i en øvelse hvor de skulle håndtere Bashkim og Charly. Er ret sikker på at den konstellation, kommer før en opstilling, hvor Østrøm spiller CB.
                  Paulsen var med i en del af træningen i dag og det så ud som han god kan blive klar til søndag.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Paulsen var med i en del af træningen i dag og det så ud som han god kan blive klar til søndag.
                    Robin må jo bare tydeligvis ikke være god nok?

                    Edit: er godt klar over han stadig er ung og sagtens kan nå det endnu, men hvis Jørgen er foretrukken foran ham, med alle de fejl han har lavet - så ser det altså ikke positivt ud for Robin
                    Last edited by Bobolarsen; 02-08-2022, 19:46.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Bedømt fra dagens træning så er han klar.
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Paulsen var med i en del af træningen i dag og det så ud som han god kan blive klar til søndag.
                      Fenger er klar men starter ude søndag og jeg tror også på at Bjørn bliver klar

                      Comment


                        #41
                        Tror måske Østrøm starter inde. Der er rigtig meget fokus på ham i en øvelse med indlæg i dybden.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Tror måske Østrøm starter inde. Der er rigtig meget fokus på ham i en øvelse med indlæg i dybden.
                          Spændende. Enten har han niveau til at kunne spille maksimalt danmarksserie, eller også er der noget galt med dem der vurderer ham.

                          Det får vi sikkert en identifikation på, hvis han spiller fra start

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Tror måske Østrøm starter inde. Der er rigtig meget fokus på ham i en øvelse med indlæg i dybden.
                            Fortæl endelig mere fra dagens træning, hvis du har tid!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Spændende. Enten har han niveau til at kunne spille maksimalt danmarksserie, eller også er der noget galt med dem der vurderer ham.

                              Det får vi sikkert en identifikation på, hvis han spiller fra start
                              Tror de har har styr på, hvem han er samt er gammel nok til at spille med fra start

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Fortæl endelig mere fra dagens træning, hvis du har tid!
                                Kom lidt sent derned. Så jeg så kun 25 minutter.

                                Slutningen af en defensiv øvelse, hvor de spillede ud nedefra. BP og Jørgen i midterforsvar. Lignede at de skulle lave en opspilsfejl (så kun 5 minutter af den - eller også er de bare ikke bedre ) og så forsvare sig fra det udgangspunkt. Det så ikke alt for overbevisende ud. Flere gange var en angriber helt umarkeret og kunne afslutte fra kanten af feltet..Bernat stod den øvelse. MH trænede med målandstræneren. De skal nok lige lære hinanden at kende. Fokus var dobbeltredning på stort mål og derefter refleks fra kort afstand inden for 3 meter mellem to stænger. Han så stærk og refleksstærk ud. Han får vippet bolden til hjørne praktisk talt hver gang. Ingen returer.
                                Så var der den omtalte øvelse, hvor Østrøm igen og igen fik lov til at slå den dybt på tværs over en dummy-forsvarsrække, hvor angriberne skulle søge i dybden og afslutte. Mange elendige afslutninger af Luca, Breum og Sander og én jeg ikke ved hvem er (en blond lille gut). Og vil de velfriserede drenge ikke heade til bolden? Flere gange lå den til hovedstød - men kun 2 gange blev der headed.
                                Der var ikke mange spillere til sidst i træningen. Så der blev slet ikke spillet på to mål i det jeg var vidne til.
                                Fun facts:
                                Jebali sad i en åben bildør og legede med sine børn på parkeringspladsen. Jeg vinkede og han vinkede tilbage.
                                Jg hilste også BW. Han så noget grublende ud. Gik og kiggede ned i jorden...

                                Comment

                                Working...
                                X