Oprindeligt indsendt af kroggaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Bjørn Wesstrøm
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg vender tilbage til det igen og igen; hvis ikke man stolede på ham længere - hvorfor har man haft ham gående? Er det blot så man kan virke handlekraftig når nedrykningen indtræffer?
- har det været af frygt for det ville skabe mere uro?
Syntes sgu det er mærkeligt.
Det er jo tydeligt for enhver af BW har lavet sin del af fejldispositioner - men dét må ikke stoppe med fyringen af ham, der skal simpelthen tages mere fat om problemerne (hvad end de så er)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Helt enig, men derfor er det stadigvæk det rigtige at give ham silkesnorren.
Thorborg vil stadig ikke tillade trænere at sætte deres eget hold. Kommer der penge i kassen skal de udelukkende bruges som sorte tal på bundlinjen for en koncern. Han vil stadig blande sig i sportslige og kulturmæssige beslutninger. Trænere, agenter og spillere vil kigge på ledelsesstrukturen i OB og tænke om det er værd at kæmpe om autoriteten med en milliardær, der ikke aner en dyt om fodbold.
Vi vil blot kunne tiltrække ragelse og lottokuponer.
Så at BW ryger er sådan lidt; Hvis en mand med så megen erfaring og merit fra én af Skandinaviens største klubber ikke kan klare jobbet i OB, hvem kan så? Jeg ville ønske mit svar ville være andet end "ingen".
Niels Thorborg og OSE er sygdommen. Ikke BW.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 5
Comment
Comment