Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Wesstrøm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Hvem skal afløse Bjørn til sommer?
    Spørgsmålet er vel mere, hvem vil

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
      Hvem skal afløse Bjørn til sommer?
      Jimmi Nagel havde vel en sportschef stilling både Esbjerg og i Brann Bergen så vidt jeg husker.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Enig i det ringeste hold for tiden og ligger hvor de har fortjent. Det kan man da slet ikke betvivle.
        Men spiller for spiller har de bare et langt højere topniveau end Vejle og Lyngby.
        Både Vejle og Lyngby er elevator hold hvor presset bare ikke kan sammenlignes med det i Odense.
        Pressen er jo slet ikke kritisk over for nogen af de andre bundhold, det er de over OB fordi forventningerne er langt højere til OB.
        Det at vi spiller for spiller er bedre end Vejle og Lyngby - det er vel dét, sammen med et markant større budget, der retfærdiggører at presset er og skal være større i Odense?

        Svært for mig at se at pressen skulle være én til én kritisk når forholdende er så forskellige.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Tror ikke nogle af de andre bundhold har meldt Top6 ambitioner og europæisk fodbold ud. Så det er vel naturligt, at pressen er kritisk overfor den bundklub, der gør det og igen, igen, igen ikke lever op til snakken.
          100% enig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

            De spiller heller ikke lige som hold med tro på tingene.

            Ser ikke mange herinde der siger OB ikke ligger som fortjent, så det er en mærkelig konklusion at trække op af hatten.
            Det der bliver skrevet i indlægget du referere til er OB har bedre spillere, hvis man udelukkende kigger på kvaliteten af den enkelte spiller, men det er du sikkert heller ikke enig i.
            Hele OB’ s historik, budget, udmeldinger og omgivelsernes forventninger er større til OB end Vejle og Lyngby der fra starten af sæsonen vidste at de spillede for overlevelse ..

            Den største frygt jeg havde for OB i nedrykningsspillet var netop OB selv .. de er simpelthen ikke klar til at kæmpe for det på samme måde som Vejle og Lyngby der dels har prøvet det før og dels har været mentalt forberedt ..

            OB er sket ikke gearet til at være der hvor de er mentalt ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Hvem skal afløse Bjørn til sommer?
              Hvorfor tror du han skal afløses? Thorborg har fået det bedste regnskab nogensinde, så han er meget tilfreds.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Hele OB’ s historik, budget, udmeldinger og omgivelsernes forventninger er større til OB end Vejle og Lyngby der fra starten af sæsonen vidste at de spillede for overlevelse ..

                Den største frygt jeg havde for OB i nedrykningsspillet var netop OB selv .. de er simpelthen ikke klar til at kæmpe for det på samme måde som Vejle og Lyngby der dels har prøvet det før og dels har været mentalt forberedt ..

                OB er sket ikke gearet til at være der hvor de er mentalt ..
                Den holder bare slet ikke. OB er det hold der har klart størst erfaring af samtlige hod i Danmark med at være i nedryknings spillet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Den holder bare slet ikke. OB er det hold der har klart størst erfaring af samtlige hod i Danmark med at være i nedryknings spillet.
                  Holder da fint. Der er .eget stor forskel på at være tophold i nedrykningsspillet eller bundhold der kæmper om overlevelse, det er jo det plum taler om.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                    De spiller heller ikke lige som hold med tro på tingene.

                    Ser ikke mange herinde der siger OB ikke ligger som fortjent, så det er en mærkelig konklusion at trække op af hatten.
                    Det der bliver skrevet i indlægget du referere til er OB har bedre spillere, hvis man udelukkende kigger på kvaliteten af den enkelte spiller, men det er du sikkert heller ikke enig i.
                    Det bliver sgu også lidt støvlet, at vi altid skal høre på den der, blot fordi vi har en 3-4 spillere der er bedre end gennemsnittet hos oprykkerhold.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Den holder bare slet ikke. OB er det hold der har klart størst erfaring af samtlige hod i Danmark med at være i nedryknings spillet.
                      Der er ikke mange spillere eller trænere i den nuværende trup der har samme erfaring som OB med at spille i nedrykningsspillet…

                      Det er OB fans der har erfaringen ..

                      Der er meget mere krisesnak i og omkring OB end der er i Vejle og Lyngby …

                      Mentalt er OB er OB bare ikke klar til det her ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Der er ikke mange spillere eller trænere i den nuværende trup der har samme erfaring som OB med at spille i nedrykningsspillet…

                        Det er OB fans der har erfaringen ..

                        Der er meget mere krisesnak i og omkring OB end der er i Vejle og Lyngby …

                        Mentalt er OB er OB bare ikke klar til det her ..
                        Tror mange nytilkomne spillere køber ind på et Top6 projekt, men når kontrakten er underskrevet og de har haft deres gang i Ådalen nogle måneder går den barske virkelighed op for dem og motivationen falder... bare en tanke, når man ser på, hvor godt mange nye spillere lægger ud for så at falde voldsomt i niveau.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

                          De spiller heller ikke lige som hold med tro på tingene.

                          Ser ikke mange herinde der siger OB ikke ligger som fortjent, så det er en mærkelig konklusion at trække op af hatten.
                          Det der bliver skrevet i indlægget du referere til er OB har bedre spillere, hvis man udelukkende kigger på kvaliteten af den enkelte spiller, men det er du sikkert heller ikke enig i.
                          Nej, det er jeg ikke enig i.
                          OB har i de sidste mange år altid haft nogle få der sørgede for at de kunne holde sig ude af nedrykning, men de her gode superligaspillere er der bare stort set ingen af nu og samtidig har i adskillige som simpelthen er nedrykningsspillere, derfor er I meget tæt på at rykke ned og ikke fordi OB på magisk vis "underpræsterer".

                          Det er klart sådan jeg ser det, men jeg kan sagtens forstå at fans griber efter halmstrå.

                          Det ville måske give et godt overblik for jer hvis I lavede en mere af de her.

                          Hvem er top 3.
                          Hvem er top 6.
                          Hvem er top 10.
                          Hvem er nedrykningsspiller.

                          For mig at se har OB :

                          0 i top 3.
                          0-2 i top 6 (Myhra og El-Hajj, de er lidt på grænsen for mig).
                          Resten er top 10 og nedrykningsspillere.

                          Kan godt lave en mere præcis gennemgang, men jeg skal på arbejde inden længe og det er kun hvis I ønsker et syn på det fra en der ikke er fan, men dog efterhånden magter at vurdere det nogenlunde objektivt :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Nej, det er jeg ikke enig i.
                            OB har i de sidste mange år altid haft nogle få der sørgede for at de kunne holde sig ude af nedrykning, men de her gode superligaspillere er der bare stort set ingen af nu og samtidig har i adskillige som simpelthen er nedrykningsspillere, derfor er I meget tæt på at rykke ned og ikke fordi OB på magisk vis "underpræsterer".

                            Det er klart sådan jeg ser det, men jeg kan sagtens forstå at fans griber efter halmstrå.

                            Det ville måske give et godt overblik for jer hvis I lavede en mere af de her.

                            Hvem er top 3.
                            Hvem er top 6.
                            Hvem er top 10.
                            Hvem er nedrykningsspiller.

                            For mig at se har OB :

                            0 i top 3.
                            0-2 i top 6 (Myhra og El-Hajj, de er lidt på grænsen for mig).
                            Resten er top 10 og nedrykningsspillere.

                            Kan godt lave en mere præcis gennemgang, men jeg skal på arbejde inden længe og det er kun hvis I ønsker et syn på det fra en der ikke er fan, men dog efterhånden magter at vurdere det nogenlunde objektivt :).
                            Nu, når du endelig kommer forbi for at provokere igen, kan jeg så ikke snart få svar på, hvor dårlig OC var i Bundesligaen? Du holdt jo på, at han var en af de dårligste målmænd, men hos Kicker blev han nummer 5 i sin sidste sæson. Jeg savner stadig svar.
                            PS OB har et dårligt hold, dårligt sammensat, og et hold der lige akkurat kan spille med om placeringerne 9-10-11. Din objektivitet giver jeg ikke meget for.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                              Nu, når du endelig kommer forbi for at provokere igen, kan jeg så ikke snart få svar på, hvor dårlig OC var i Bundesligaen? Du holdt jo på, at han var en af de dårligste målmænd, men hos Kicker blev han nummer 5 i sin sidste sæson. Jeg savner stadig svar.
                              PS OB har et dårligt hold, dårligt sammensat, og et hold der lige akkurat kan spille med om placeringerne 9-10-11. Din objektivitet giver jeg ikke meget for.
                              Der er ingen provokation i det, som du jo også kan læse dig til ... jeg synes blot at nogle fans måske trænger til et lille realitetstjek :).

                              Jeg må blankt erkende at jeg ikke erindrer spørgsmålet eller konteksten, men kan da sige at jeg lige har tjekket det og han blev nr. 9.
                              Som jeg husker ham i bundesligaen var det meget op og ned og pt. er han jo totalt fast på bænken i Fiorentina.

                              En hurtig målmand, med tendens til lidt for mange fejl.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                                Der er ingen provokation i det, som du jo også kan læse dig til ... jeg synes blot at nogle fans måske trænger til et lille realitetstjek :).

                                Jeg må blankt erkende at jeg ikke erindrer spørgsmålet eller konteksten, men kan da sige at jeg lige har tjekket det og han blev nr. 9.
                                Som jeg husker ham i bundesligaen var det meget op og ned og pt. er han jo totalt fast på bænken i Fiorentina.

                                En hurtig målmand, med tendens til lidt for mange fejl.
                                OC har været skadet ad to gange i denne sæson og kom tilbage for nogle uger siden efter to måneders pause.

                                Han har gjort det rigtigt godt i deres europæiske kampagne, men det stoppede desværre pga, skaden.

                                Lader bestemt til, at han er 1. valg når Terracciano stopper.

                                Så at sige, at han er totalt fast på bænken giver ikke mening.

                                Comment

                                Working...
                                X