Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Enig, naturligvis bliver trænerens arbejde evalueret løbende og med hele sidste sæson i baghovedet og alle de målsætninger der konstant fejlede (top 6) og blev revideret (nr 7 og pokaltitel). Jeg er meget splittet fordi vi jo har skiftet træner så mange gange uden effekt, da de virkelige problemer ligger andre steder i vores organisation/ledelse.
    Når det så er sagt, så kunne jeg virkelig godt tænke mig på et tidspunkt at se Bo Henriksen som OB træner og jeg kunne også godt tænke mig at se OB’s superligahold spille med en taktik og attitude som ligger mere op af det som vi ser på vores akademihold (kompakthed, power, effektive på omstillinger osv,
    ..). VI ER OB.
    Jeg tror ikke på det er træneren der er problemet. Heller ikke denne gang. Hvor mange trænere har vi snart ikke set komme med meritter og gåpåmod, for så at blegne i bedste OB stil, og blive fyret som en fiasko et år eller to efter.

    Men noget er ruskede galt i OB.
    Alle spillere falder jo markant i niveau, ved ankomst til OB. Hvorfor.? Jeg ved det ikke, sikkert flere forskellige ting. Jeg vil vove at påstå, at de fleste spillere spiller markant under deres eget niveau. Forklarer også hvorfor spillere blomstrer når de forlader OB. Hvis man kunne forklare hvorfor, så tror jeg det er nøglen. Man har prøvet med andre spillere, anden træner, forbedre træningsfaciliteter, mv. Ingen forbedring.

    Vedr. Bo H så tror jeg heller ikke han kan løfte OB ud af det morads vi er i.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Jeg tror ikke på det er træneren der er problemet. Heller ikke denne gang. Hvor mange trænere har vi snart ikke set komme med meritter og gåpåmod, for så at blegne i bedste OB stil, og blive fyret som en fiasko et år eller to efter.

      Men noget er ruskede galt i OB.
      Alle spillere falder jo markant i niveau, ved ankomst til OB. Hvorfor.? Jeg ved det ikke, sikkert flere forskellige ting. Jeg vil vove at påstå, at de fleste spillere spiller markant under deres eget niveau. Forklarer også hvorfor spillere blomstrer når de forlader OB. Hvis man kunne forklare hvorfor, så tror jeg det er nøglen. Man har prøvet med andre spillere, anden træner, forbedre træningsfaciliteter, mv. Ingen forbedring.

      Vedr. Bo H så tror jeg heller ikke han kan løfte OB ud af det morads vi er i.
      Dårlig kultur. Det er helt tydeligt.

      Det kan intet trænerskifte ændre på. Det tager år og mange gode mennesker at opbygge en god kultur.

      Sært nok synes der netop at være en god kultur ved akademiet.

      Comment


        Kulturen i OB er syg og det ikke kan ændres uden en person med langsigtede visioner for klubben får fuldstændig fri proces til projektet gennem et årelangt forløb. Og det vil kræve at NT slipper tøjlerne fuldstændig og lader andre om beslutningerne for klubben.

        Jeg føler stadig BW er den rette type til sådan en opgave. Og jeg frygter alligevel han ender med ryggen mod muren når han indser at NT dybest gør hvad der passer ham med klubben, uagtet hvad BW eller andre synes. Og det er formelt set hans ret. Så efter hånden peger pilen så meget på NT, som hovedansvarlig for den syge kultur i klubben. Han er den eneste med et kontinuerligt tilhørsforhold og har været inde over alle store beslutninger for og om klubben gennem hele hans lange ejerskab. Det er det mest fundamentale problem, at klubben har den ejer.

        Comment


          Boooom. BW afviser ikke at hente en ny målmand og spillestilen skal op til revidering

          https://fyens.dk/artikel/ob-s-fodbol...til-diskussion

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Boooom. BW afviser ikke at hente en ny målmand og spillestilen skal op til revidering

            https://fyens.dk/artikel/ob-s-fodbol...til-diskussion
            Er der én, der kan gengive hovedpointerne?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Er der én, der kan gengive hovedpointerne?
              *vi er måske ikke så gode på bolden som vi troede vi var

              *vi bløder. Vi er en syg patient

              *alle sten skal vendes i denne uge

              *skader gør det svært

              *vi overvejer ny målmand

              *Vi skal trække i håndbremsen. Den rejse vi er på nu skal ikke fortsætte


              Han er hudløs ærlig
              Last edited by fmprOB; 30-07-2022, 15:29.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                *vi er måske så gode på bolden som vi troede vi var

                *vi bløder. Vi er en syg patient

                *alle sten skal vendes i denne uge

                *skader gør det svært

                *vi overvejer ny målmand

                *Vi skal trække i håndbremsen. Den rejse vi er på nu skal ikke fortsætte


                Han er hudløs ærlig
                "alle sten skal vendes i denne uge"

                Det er jo som at høre Magdalena Andersson tale om kriminalitetsbekæmpelse.

                "Vi er måske så gode på bolden som vi troede vi var?"

                Jeg antager at der mangler et ikke.

                Tverskov, Jebali, Breum, Bashkim, Frø og så ser det ud til at Nouck også er, er gode på bolden.

                Vi mangler centralt spillere der er gode på bolden.

                ​​​​​

                ​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  "alle sten skal vendes i denne uge"

                  Det er jo som at høre Magdalena Andersson tale om kriminalitetsbekæmpelse.

                  "Vi er måske så gode på bolden som vi troede vi var?"

                  Jeg antager at der mangler et ikke.

                  Tverskov, Jebali, Breum, Bashkim, Frø og så ser det ud til at Nouck også er, er gode på bolden.

                  Vi mangler centralt spillere der er gode på bolden.

                  ​​​​​

                  ​​​​​
                  Jo.. Der mangler et “ikke”

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    *vi er måske ikke så gode på bolden som vi troede vi var

                    *vi bløder. Vi er en syg patient

                    *alle sten skal vendes i denne uge

                    *skader gør det svært

                    *vi overvejer ny målmand

                    *Vi skal trække i håndbremsen. Den rejse vi er på nu skal ikke fortsætte


                    Han er hudløs ærlig
                    Kunne Sten Grytebust ikke være et godt bud som ekstra keeper i et års tid?.
                    Tænker også Alm bliver overvejet kraftigt og med ledige folk som Bo Henriksen, David Nielsen og Glen R. ledige på markedet er der da muligheder nok. Her vil jeg klart stemme for Bo H. hvis det er den løsning de går med.
                    Tror dog Alm får chancen for i samarbejde med resten af trænerteamet at justere på spillestilen så den forhåbentlig passer bedre til vores situation (trup, skader, bundholdsfokus, nedrykningsspøgelse osv.).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Kunne Sten Grytebust ikke være et godt bud som ekstra keeper i et års tid?.
                      Tænker også Alm bliver overvejet kraftigt og med ledige folk som Bo Henriksen, David Nielsen og Glen R. ledige på markedet er der da muligheder nok. Her vil jeg klart stemme for Bo H. hvis det er den løsning de går med.
                      Tror dog Alm får chancen for i samarbejde med resten af trænerteamet at justere på spillestilen så den forhåbentlig passer bedre til vores situation (trup, skader, bundholdsfokus, nedrykningsspøgelse osv.).
                      Venligst stop al den snak om BH. Han duer IKKE hos os…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvis vi ansætter Bo, er er vi 100% lykkedes med st gå fra FCK-Light til Horsens-Look-alike
                        Udover at det er en del år siden vi kunne kalde os FCK light, så er Horsens look a like vel et skridt op fra hvor vi er nu ….

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Venligst stop al den snak om BH. Han duer IKKE hos os…
                          Hvis der absolut skulle være én af dem, så ville David Nielsen være det eneste rigtige valg. Men det rigtige er dog at finde en helt anden udefra gennem en grundig scouting. Har længe gerne ville se en tysker eller brite på posten.. en ny Bruce Rioch

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Hvis der absolut skulle være én af dem, så ville David Nielsen være det eneste rigtige valg. Men det rigtige er dog at finde en helt anden udefra gennem en grundig scouting. Har længe gerne ville se en tysker eller brite på posten.. en ny Bruce Rioch
                            Ved godt det gik lidt galt til sidst i Aarhus. Men for dælen hvor kunne jeg godt se ham ved roret. Han praktiserede jo også samme spillestil som vores akademi, kigger de unges vej og accepterer at mange beslutninger er en klub beslutning.
                            Stort ja tak til DN

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ved godt det gik lidt galt til sidst i Aarhus. Men for dælen hvor kunne jeg godt se ham ved roret. Han praktiserede jo også samme spillestil som vores akademi, kigger de unges vej og accepterer at mange beslutninger er en klub beslutning.
                              Stort ja tak til DN
                              DN "fejlede" vel kun efter SIB kom til og ville styre AGF som tidligere Liverpool legende ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                DN "fejlede" vel kun efter SIB kom til og ville styre AGF som tidligere Liverpool legende ?
                                Ja der gik det galt. Tror helt klart han ville sige ja til OB. Men det skal være inden længe. Tænker der er mange muligheder for ham

                                Comment

                                Working...
                                X