Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg så ham tidligere på ugen i Ådalen mener jeg. Og han var da på stadion igår
    Fair nok.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Fair nok.
      Og så har vi jo Fiffi på pinden dernede også hvis der sker noget. Men man kan jo ikke lave noget for penge der ikke er der eller er små.
      Vi står i lort til knæene

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Jeg vil så mene, at Drachmann netop havde rygrad og spillede på den, synes jeg, bedst fungerende centrale midtbane, vi har haft de sidste 11 år. Hans problem var de evindelige skader.

        Som vi har set ud i 6 kampe nu (jeg tager træningskampene med) har været en total defensiv falliterklæring. Vi snakker 3 mål per kamp lukket ind. Sådan så vi, trods alt, ikke ud under JM og med Drachmann på holdet, vil jeg mene.

        Det værste ved det her er, at Alm sandsynligvis bruger den samme taktiske opstilling næste gang og ender bare med at rykke rundt på de samme middelmådige brikker i stedet for at sadle helt og aldeles om.

        Det bliver Skjelvik og Kasper Larsen i center forsvar næste gang. Okosun og Tverskov som to, øh, "defensive bolværker" der aldrig kommer med i feltet. Det bliver Bashkim som enlig angriber i ordets skrappeste forstand. Det bliver Mickelson og Joel King. Det bliver Svendsen og muligvis Mucolli og Breum som nye indslag.

        Intet reelt forsøg på at vende udviklingen. Bare mere af det samme, som enhver idiot kan se ikke fungerer.

        Frøkjær vil, naturligvis, ikke pege enkelte holdkammerater ud, og siger i et interview at de forsvarer sammen som et hold. Hvilket, i sig selv, er ganske morsomt, når indtrykket egentligt er, at de slet ikke forsvarer sammen som et hold.

        Men jeg vil godt påpege enkeltspillerne, igår der begik fejlene, for det er de samme som begik dem i sidste sæson: Bernat, Kasper Larsen, Skjelvik, Mickelson, Okosun. Sammen med rystende usikre Tverskov og Paulsen. Skræmte. Ansvarsfraliggende. Forvirrede. Apatiske. Bernat og Skjelvik ved det første mål. Mickelson ved det andet mål, der simpelthen bare stopper op og lader sin mand løbe i dybden, hvorefter han peger fingre af Kasper Larsen. Skjelvik og venstre forsvarsside, der simpelthen efterlader ligaens bedste venstre fod med masser af plads til at svinge øksen.

        Okosun der lader sig fange oppe midt på banen ved det fjerde mål, hvorefter Kasper Larsen giver et stilstudie i hvordan man på én og samme tid hverken dækker af for skud eller afleveringer i dybden. Hvem i himlens navn har lært ham at forsvare på dén måde?

        Og slutteligt hele det bakkende forsvar der lader spillere nærmest spadsere ind mod vores felt så de har tid til at vælge et sted at sætte den ind.

        Og det vil blot gentage sig når/hvis vi stiller med de samme spillere og så forvente man får et andet resultat.

        Vi kan sagtens ende med at få endnu en snitter mod AGF.

        Fordi de samme spillere får ikke lige pludseligt et stabilt niveau. Nej. De skal udskiftes. Og sendes bort.

        Hvis ikke ud fra et rent sportsligt synspunkt, så ud fra det synspunkt at man nu hellere vil se de urutinerede begå fejl end at se de "rutinerede" kage rundt som om de aldrig har dækket op på højere niveau end serie 1.

        MvH ChrisOB
        Drachmann var et skvat, og også ude og pive over at vi fans havde for høje forventninger.
        Det var ikke uden grund at vi fik flere point uden ham end med ham i start 11’eren i hans tid i OB.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Og så har vi jo Fiffi på pinden dernede også hvis der sker noget. Men man kan jo ikke lave noget for penge der ikke er der eller er små.
          Vi står i lort til knæene
          Og det er dét der er min pointe, folk skyder efter Alm, fordi han så skulle rykke en central spiller 10 meter frem i banen eller at han skal spille med en trebackkæde, det kommer ikke til at redde den her klub.

          Der skal investorer til og hvis ikke der kommer det, så er det kun et spørgsmål om tid før vi ikke spiller superliga længere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
            Jeg må indrømme at jeg synes vi som fans skal stille større krav til eventuel ny træner, end de andre klubbers aflagte trænere. Bliver helt træt af at tænke på David, Bo eller Glen i OB. Nej tak.

            Jeg så egentlig hellere at såfremt Alm skal ud, så gør man et seriøst rekrutteringsforsøg og afdækker markedet for den helt rette kandidat. Og så lad Hjortebjerg være overgangsløsning indtil den rette er fundet. Han har pro licens og vil helt sikkert fungere lige så godt som nogen af ligaens gamle travere. Vi har af mange omgange set at trænere der har haft succes i andre SL klubber ikke kan overføre det til OB.
            Hvad det ikke netop det vi gjorde med Allan fra Aalborg ? ? ?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Og det er dét der er min pointe, folk skyder efter Alm, fordi han så skulle rykke en central spiller 10 meter frem i banen eller at han skal spille med en trebackkæde, det kommer ikke til at redde den her klub.

              Der skal investorer til og hvis ikke der kommer det, så er det kun et spørgsmål om tid før vi ikke spiller superliga længere.
              Meget enig. Men kan ikke se at nogen skulle have den lyst så længe Thorborg og OSE er involveret

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Fair nok.
                Hvor han bestemt så skummel ud, da han talte med AA efter kampen !

                Som jeg skrev i en anden tråd lignede han en gangsterboss, som gav en håndlanger en sidste chance...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Meget enig. Men kan ikke se at nogen skulle have den lyst så længe Thorborg og OSE er involveret
                  Men så må det væk og så må der ryddes op.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Men så må det væk og så må der ryddes op.
                    Bestemt en mulighed. Men hvem siger at alternativet er bedre? Kan godt være at det er. Men det er ikke sikkert jo

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Bestemt en mulighed. Men hvem siger at alternativet er bedre? Kan godt være at det er. Men det er ikke sikkert jo
                      Taget de sidste 10 år i betragtning kan det så blive værre? Jeg har svært ved at se at man ikke, med fuldt overlæg, har drevet den her klub så elendigt. Så inkompetente er der jo ikke nogen mennesker der er.

                      ​​​​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Taget de sidste 10 år i betragtning kan det så blive værre? Jeg har svært ved at se at man ikke, med fuldt overlæg, har drevet den her klub så elendigt. Så inkompetente er der jo ikke nogen mennesker der er.

                        ​​​​​​
                        Tror sagtens det kan blive værre. Måske også bedre. Men det er hypotetisk da Thorborg vil sidde på magten i mange år under lign vilkår IMO

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Hvad det ikke netop det vi gjorde med Allan fra Aalborg ? ? ?
                          Jo, men vi ved Hemme ikke havde evnerne tilsat gøre det. At Allan så åbenbart heller ikke havde det i AaB og alligevel blev sat på opgaven???
                          Allan valgte ikke Alm, han kom med kandidater.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Tror sagtens det kan blive værre. Måske også bedre. Men det er hypotetisk da Thorborg vil sidde på magten i mange år under lign vilkår IMO
                            Jeg tror godt nok godt at det kan blive bedre. Det er spørgsmålet hvad man så gør? Hvis bare de andre Odense klubber lå højere i rækkerne, så kunne man måske der få noget fodbold til byen, men det er jo også mega smertefuldt fordi det er jo OB man helst vil have tilbage igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                              Jeg må indrømme at jeg synes vi som fans skal stille større krav til eventuel ny træner, end de andre klubbers aflagte trænere. Bliver helt træt af at tænke på David, Bo eller Glen i OB. Nej tak.

                              Jeg så egentlig hellere at såfremt Alm skal ud, så gør man et seriøst rekrutteringsforsøg og afdækker markedet for den helt rette kandidat. Og så lad Hjortebjerg være overgangsløsning indtil den rette er fundet. Han har pro licens og vil helt sikkert fungere lige så godt som nogen af ligaens gamle travere. Vi har af mange omgange set at trænere der har haft succes i andre SL klubber ikke kan overføre det til OB.
                              Tror du har ret. De nye øjne på klubber var nødvendigt.
                              men BW må have købt ind på top 6, salg for 10 mio, og budgettet!
                              det tåbelige fra NT er at han vil øge budgettet når resultaterne er bedre. Det er en selvmodsigelse. Selvfølge kan man ramme en stolpe ind sæson, men sandsynligheden for at stammen på dette hold kan bringe os i Europa er under 5%.

                              Der er en og kun en vej og det er at bruge penge på bedre spillere. Grubbe, Nico, King, BP kommer ikke til at flytte klubben. Mindst 2 af dem skulle være profiler i Ligaen for at det rykker noget. Er bange for at det eneste der rykker er os og det er ned.


                              jeg havde store forventninger til BW, men får han ikke penge, så slutter han snart og NT ansætter en tilfældig mand som afløser. Vigtigste funktion bliver at kunne klappe Niels på skulderen og kommunikerer i intetheden.

                              Comment


                                Nogen ide om værdisætningen af et salg af den professionelle afdeling ?

                                Grund og bygninger i Ådalen er vel dyrere end truppen....

                                Comment

                                Working...
                                X