Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Synes nu ikke man bare kan skyde skylden på Thorborg, eller forlange han bare smider flere penge i klubben (end han allerede har gjort) I en by som Odense med Fyn som opland, burde man kunne drive en fornuftig fodboldforretning - uden for meget hjælp udefra.

    Der er andre klubber i ligaen som har færre penge at gøre med, og som set over de sidste 10 år har klaret det bedre - vi forvalter det bare helt utrolig dårligt.
    Jo, det kan man rent faktisk. Du har et af landets største potentialer. Det forvalter du på den der måde. Så må han sælge til nogen mennesker der er en lille smule mere ambitiøse, nogen mennesker der vil frem i verden. Ikke det der bras.

    Du er endt i top 6 engang på 10 år, hvis ikke du kan finde ud af at tage det seriøst så er det fordi du er pisse inkompetent, tror du leasy fik lov til at køre på den måde?
    ​​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

      Jeg synes der må vises utilfredshed, forslag?
      Som en start store plakater mod AGF og evt i Ådalen. Hvor utilfredsheden bliver tydelig og halv personlig. Det er jo tydeligt hvor problemerne starter.

      Men lad os nu se om ikke der sker noget i løbet af igen.

      Comment


        Tverskov siger det fint “Fyn er fint men OB er til grin”

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Jeg er helt enig... Altså jeg forstår godt hvis man mener han har taget forkerte beslutninger/ansat forkerte folk eller folk i forkerte dispositioner...

          Men jeg er ikke enig når folk siger han ikke investerer i OB, for det gør han. Det er jo faktisk ham der punger ud hver gang vi bruger store beløb, lige fra ansættelsen af KN over Kadrii til Bjørn. Det er altså investeringer hvor de fleste Superliga klubber ikke kan være med.

          Hvorfor det så 9 ud af 10 gange går helt galt, det er jo så en anden sag...... hvor jeg dog ikke ser Thorborg som værende uden skyld.
          Han er en elendig klubejer. Den her klub er blevet markant dårligere under hans ejerskab, den slags tænkning kan mennesker som Thorborg godt forholde sig til. Det er nemlig bundlinjen. Jeg vil faktisk gå så vidt at sige at OB er så dårligt drevet at man har gjort det med vilje, for så inkompetent er der ikke mennesker der er, ikke hvis de ejer milliardvirksomheder.

          ​​​​​​
          ​​​​​​
          Last edited by Striwetforlivet!; 29-07-2022, 20:13.

          Comment


            Jeg synes vi trods alt skal huske at et halvt hold er skadet. Men Larsen og Bernat er ikke gode nok. Og så må Tverskov tilbage i centerforsvaret.
            Men er alligevel meget tvivlende overfor Alm alligevel.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jo, det kan man rent faktisk. Du har et af landets største potentialer. Det forvalter du på den der måde. Så må han sælge til nogen mennesker der er en lille smule mere ambitiøse, nogen mennesker der vil frem i verden. Ikke det der bras.

              Du er endt i top 6 engang på 10 år, hvis ikke du kan finde ud af at tage det seriøst så er det fordi du er pisse inkompetent, tror du leasy fik lov til at køre på den måde?
              ​​​​​​

              fuldstændigt enig det her falder i sidste ende tilbage på NT & hans sportsudvalg…..hvor jeg tænker Bl.a Thomas Christensen sidder, manden der brugte 14 måneder på at scoute Poul Hansen….need i say more….
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Klar besked fra RMN: vi sidder ned og tier til holdet forlader banen om at komme i gang igen når de er væk!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Jeg synes vi trods alt skal huske at et halvt hold er skadet. Men Larsen og Bernat er ikke gode nok. Og så må Tverskov tilbage i centerforsvaret.
                  Men er alligevel meget tvivlende overfor Alm alligevel.
                  Jo Ivan er ofte skadet. Jebali er savnet, men ellers er det jo ikke kanoner der er ude, ,men Max og Sabbi pynter i bredden.

                  Comment


                    Wow. Bare wow.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Han er en elendig klubejer. Den her klub er blevet markant dårligere under hans ejerskab, den slags tænkning kan mennesker som Thorborg godt forholde sig til. Det er nemlig bundlinjen. Jeg vil faktisk gå så vidt at sige at OB er så dårligt drevet at man har gjort det med vilje, for så inkompetent er der ikke mennesker der er, ikke hvis de milliardvirksomheder.

                      ​​​​​​
                      ​​​​​​
                      Ikke uenig.... og konstellationen med det sportslige udvalg er hæslig.
                      Min "anke" går på snakken om han ikke investerer.

                      ... Men jeg tænker også, at der kunne investeres nok så mange penge, det ville stadig ikke fungere.
                      ​​​​​​
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Vi har en målmand som har alt alt for svingende præstationer og et rystende lavt bundniveau. Vi har også superligaens ringeste forsvar og en midtbane med manglende kvalitet og for mange af de samme typer læg dertil et middelmådigt angreb.


                        Når man så tilmed, er ramt af mange skader. Hvorfor kører man så videre med det samme system!? ISÆR efter at både i træningskampene samt de 2 første kampe har givet et hav af chancer væk.

                        Mod Nordsjælland ser vi, hvor hurtigt overspillet vi er, især med det nuværende system og allerede i træningskampene mod ringere hold.

                        I første halvleg mod Randers fik de også et hav af chancer, der er jo en grund til hvorfor HC røg på rundens hold. Det var ikke "kun" i den sidste del af 2 halvleg imod Randers, at vi gav en masse chancer væk.

                        Hvorfor holder Alm så fast i samme system og hvorfor får andre ikke chancen, efter den indsats som vi har set fra flere spillere?

                        Derfor råber det til himlen, at man ikke skifter system og/eller giver nogle nye chancen. Grubbe og Kante f-eks!?

                        Har Alm m.fl. mon overhovedet genset kampene, det virker ikke sådan. Læg der til, at Alm i dagens kamp lægger Mucolli på fløjen og Sander på 10eren, selvom Mucolli ikke er fløjspiller.

                        Derudover skiftede Alm alt for sent ud i Randers kampen, selvom flere var trætte og han havde 2 flere udskiftninger.

                        Man er nød til, at have en plan B som minimum og enten har Alm det ikke eller også er han dumstædig.

                        Ovenstående gør, at jeg har mistet tiltroen til Alm. Alm raus og skift til 5-4-1 eller 4-51. Vi skal have styr på defensiven før noget andet!
                        Last edited by Mwape; 29-07-2022, 20:22.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                          Jeg synes vi trods alt skal huske at et halvt hold er skadet. Men Larsen og Bernat er ikke gode nok. Og så må Tverskov tilbage i centerforsvaret.
                          Men er alligevel meget tvivlende overfor Alm alligevel.
                          Tverskov er fin inde centralt, du kan kigge på den kolos det løber rundt inde ved siden af ham og ikke kunne komme til at spille så centralt i banen på et 1. Divisionshold. Han er forhelvede en targetspiller og en dårlig en af slagsen, hvis manden kunne spille fodbold med den der fysik så spillede han jo i Serie A.

                          Vi skal have Mihajlo tilbage og så skal der hentes en ordentlig spiller ind til at ligge ved siden af Tverskov, det er jo for helvede ikke engang svært.

                          Men mest af alt så skal vi rykke ned for man fortjener ikke at spille i landets bedste række når man både organisatorisk og holdmæssigt er så elendige. Det er simpelthen respektløs over for 1 divisionsklubben der ikke består af ren inkompetence.
                          Last edited by Striwetforlivet!; 29-07-2022, 20:21.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Tverskov er fin inde centralt, du kan kigge på den kolos det løber rundt inde ved siden af ham og ikke kunne komme til at spille så centralt i banen på et 1. Divisionshold. Han er forhelvede en targetspiller og en dårlig en af slagsen, hvis manden kunne spille fodbold med den der fysik så spillede han jo i Serie A.

                            Vi skal have Mihajlo tilbage og så skal der hentes en ordentlig spiller ind til at ligge ved siden af Tverskov, det er jo for helvede ikke engang svært.
                            En god angriber ville også pynte gevaldigt

                            Comment


                              Jeg tror ikke det er fundamentalt nok at fyre Alm eller købe to nye spillere. Det kan være nødvendigt for at overleve i ligaen, men ikke tilstrækkeligt til at løfte klubben ud af det egentlig problem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Jesus, en ynk at se på. Vi ser nogenlunde ud, så længe et svagt spillende FCM-hold lader os have bolden og spille den lidt frem og tilbage. Men lige så snart der kommer 5 mikrogram pres på vores spillere, så smider de bolden væk og løber hovedløst rundt. Der er 0 organisation, 0 sammenhæng, 0 boldomgang og 0 tempo, hvis vi bliver presset bare den allermindste smule. Det er nok den ringeste start spillemæssigt, jeg har set fra et OB-hold. Det kunne så endda være positivt at få en røvfuld, hvis det førte til forandring/reaktion, men det tror man jo heller ikke en gang på. Har den følelse, at hvis det her hold var en hund, så var der ikke andet at gøre end at tage den til dyrlægen og få sprøjten. De spiller som et hold, der allerede er rykket ned.
                                Såre præcist. Jeg er aldeles apatisk omkring klubben.

                                Man kan smide Alm på porten, og det er nok nødvendigt, ikke mindst for symbolikken, for det her går bare ikke mere, men vil en ny træner give fornyet håb?

                                Nej - ikke ved mig. Jeg tror i ramme alvor, at vi rykker ned. Det er jo vanvid.

                                Comment

                                Working...
                                X