Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det her Alm projekt er alt for ambitiøst. Vi kan ikke spille så offensivt med så lille budget. Det er heller ikke Alms skyld alene, mere dem der ansatte ham. I min verden er vi der hvor vi trak nødbremsen sidst og ansatte Ove P.
    Nu hedder redningen så Bo eller David….

    De kan til gengæld snildt redde os med denne trup. Kasper og Bjørn er væsentligt bedre når de ikke har 40 meter hjem til målet.

    Vi spiller heller ikke med rigtig OB dna, vi har altid sat en ære i et godt forsvar, det her er jo, ja noget helt andet.

    Comment


      Jeg kan ikke lade være med at tænke på om Bernat virkelig er så håbløs eller om han får en dårlig træning af målmandstræneren. Er han ikke ret ny?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Det her Alm projekt er alt for ambitiøst. Vi kan ikke spille så offensivt med så lille budget. Det er heller ikke Alms skyld alene, mere dem der ansatte ham. I min verden er vi der hvor vi trak nødbremsen sidst og ansatte Ove P.
        Nu hedder redningen så Bo eller David….

        De kan til gengæld snildt redde os med denne trup. Kasper og Bjørn er væsentligt bedre når de ikke har 40 meter hjem til målet.

        Vi spiller heller ikke med rigtig OB dna, vi har altid sat en ære i et godt forsvar, det her er jo, ja noget helt andet.

        Jeg ved godt, at det bestemt ikke vil være et populært valg, men mangler vi ikke en som Glen R i den her situation ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Nu har jeg sovet på det.


          Det kroniske:

          Der er utallige ting i vejen med OB. Klubben er dårligt ledet og mangler kultur. Kultur er det vigtigste i en fodboldklub. Langt vigtigere end lettere tilfældige strategier.

          Vi har altså med en grundlæggende kronisk syg patient at gøre, og det fikser man ikke på hverken én eller to sæsoner.


          Det akutte:

          Det, der foregår her og nu, fungerer ikke. Holdet fremtræder apatisk. Og man er nødt til at handle.

          Alm skal væk. Den gik ikke. Kæmpe øv - virkelig. Jeg synes, FH skal have chancen sæsonen ud. Forudsat han er pragmatisk nok. Målet er at undgå nedrykning.

          Alt det der top-6-fis skal helt revideres.
          Kender ikke nok til Frank Hjortebjerg til at være enig i at lade ham tage over.
          Men jeg ville gerne vide hvad fantasterne i ledelsen har stillet ham i udsigt ved ansættelsen. I SFÅ nævnte FH at han ved tidligere henvendelser fra OB havde sagt nej tak. Men efter at have hørt om de nye planer var han overbevist.

          Ja BW kan i hvert fald tale og virker overbevisende. Følg det gerne op med handling.
          Last edited by Fergi; 30-07-2022, 08:46.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Jeg kan ikke lade være med at tænke på om Bernat virkelig er så håbløs eller om han får en dårlig træning af målmandstræneren. Er han ikke ret ny?
            Jeg tror bestemt ikke Bernat er håbløs. Han viser også rigtig mange gode ting. Jeg tror det er manglen på rutinen der gør, at han ofte træffer den forkerte beslutning. F.eks. i går træffer han indledningsvist det rigtige valg, da han vælger at gå i mod Dreyer. Han ender dog med at tvivle i det afgørende øjeblik, og det ender med en scoring. Og det synes jeg er meget beskrivende for HC. For febrilsk og tvivlende. Det tror jeg kunne løse sig med noget mere erfaring og rutine at læne sig op ad (måske en lejeaftalen). Han blev jo først også sent omskolet til målmand

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Det her Alm projekt er alt for ambitiøst. Vi kan ikke spille så offensivt med så lille budget. Det er heller ikke Alms skyld alene, mere dem der ansatte ham. I min verden er vi der hvor vi trak nødbremsen sidst og ansatte Ove P.
              Nu hedder redningen så Bo eller David….

              De kan til gengæld snildt redde os med denne trup. Kasper og Bjørn er væsentligt bedre når de ikke har 40 meter hjem til målet.

              Vi spiller heller ikke med rigtig OB dna, vi har altid sat en ære i et godt forsvar, det her er jo, ja noget helt andet.
              Jep. Alm har haft sin tid. Og den er dumpet, også selv om han ikke har de rigtige spillere.
              Og jeg mangler også et OB, i klassisk stil, med et stærkt forsvar, og en fysisk spillestil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                Meget enig. Jeg har tidligere set kampene fra toppen af tribunen, men er flyttet ned på græsniveau. Herfra ses det tydeligt, hvor usikre stort set alle spillere er, med langsom boldomgang. Dette hold kommer aldrig til at spille den form for fodbold, som strategien, og AA, foreskriver.
                På Mediano har Azad Corlu, som er u17 træner i Lyngby, flere gange været inde på at han altid kan se et tydeligt udtryk taktisk og udtryksmæssigt på de forskellige OB ungdomshold og det eneste hold i OB som adskiller sig markant fra dette er superligaholdet. Tænker det burde give mening at superligaholdet også trak mere i den retning som åbenlyst fungere ret godt på akademiet. Der i ihvertfald noget ved vores nuværende trup og taktik som ikke fungerer og bortset fra et par lyspunkter sidste sæson, så har der jo klart været overvægt i skuffelser i den tid Alm har været cheftræner.
                Samtidig er det åbenlyst at det ikke kun er cheftræneren der er problemet i OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Det her Alm projekt er alt for ambitiøst. Vi kan ikke spille så offensivt med så lille budget. Det er heller ikke Alms skyld alene, mere dem der ansatte ham. I min verden er vi der hvor vi trak nødbremsen sidst og ansatte Ove P.
                  Nu hedder redningen så Bo eller David….

                  De kan til gengæld snildt redde os med denne trup. Kasper og Bjørn er væsentligt bedre når de ikke har 40 meter hjem til målet.

                  Vi spiller heller ikke med rigtig OB dna, vi har altid sat en ære i et godt forsvar, det her er jo, ja noget helt andet.
                  Alm er i hvert fald ikke den rigtige i OB!!!! der skal altså en finger på pulsen, han er så langt ved siden af på alle måder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Kender ikke nok til Frank Hjortebjerg til at være enig i at lade ham tage over.
                    Men jeg ville gerne vide hvad fantasterne i ledelsen har stillet ham i udsigt ved ansættelsen. I SFÅ nævnte FH at han ved tidligere henvendelser fra OB havde sagt nej tak. Men efter at have hørt om de nye planer var han overbevist.

                    Ja BW kan i hvert fald tale og virker overbevisende. Følg det gerne op med handling.
                    Frank Hjortebjerg betegnes i fodboldkredse som et stort trænertalent, potentielt cheftræner på taktisk niveau som Kasper Hjulmand. Jeg er ret sikker på at man i ledelsen ser ham som Cheftræner i OB på sigt, spørgsmålet er bare om det er lidt for tidligt endnu, det må tiden vise.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Alm er i hvert fald ikke den rigtige i OB!!!! der skal altså en finger på pulsen, han er så langt ved siden af på alle måder.
                      Det er negligence set Han er. Michelsen formåede efter dårlige kampe at redde et eller andet hjem og ændre ting der skabte lidt struktur og point. Alm har nu spillet 3 superligakampe, hvor vi ikke har fortjent et point. Før det spillede vi tre træningskampe, hvor målene også peb ind. Vores sidste superligakamp i sidste sæson tabte vi i Vejle, hvor vi også fik blackout de sidste 20 min. Det er mange kampe i træk, hvor vi ikke bare er et, men to eller tre niveauer under superligastandard. Derfra er der så yderligere et par niveauer til at blive top 6-hold. Hvis det ikke skal koste jobbet, så taler det bare ind i de ambitioner vi italesætter er varm luft i canal grande. Ud med ham. Find en afløser der kan redde os igennem sæsonen og brug så for Guds skyld en helvedes masse ressourcer på at optimere holdet ift. strategien, så vores næste langsigtede trænersigning kan starte på et bæredygtigt fundament. Det er utaknemmeligt at være træner i OB. Det taler sit tydelige sprog igennem de seneste 11-12 år

                      Comment


                        At Kasper Larsen er en hund i et spil kegler er ikke nogen nyhed. Han var ringe da han var her sidst, hvor han heller ikke fik hjælp af målmanden. Nu har vi så HC Koval og KL til at lukke af. Hvem sagde deja vu?
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det er negligence set Han er. Michelsen formåede efter dårlige kampe at redde et eller andet hjem og ændre ting der skabte lidt struktur og point. Alm har nu spillet 3 superligakampe, hvor vi ikke har fortjent et point. Før det spillede vi tre træningskampe, hvor målene også peb ind. Vores sidste superligakamp i sidste sæson tabte vi i Vejle, hvor vi også fik blackout de sidste 20 min. Det er mange kampe i træk, hvor vi ikke bare er et, men to eller tre niveauer under superligastandard. Derfra er der så yderligere et par niveauer til at blive top 6-hold. Hvis det ikke skal koste jobbet, så taler det bare ind i de ambitioner vi italesætter er varm luft i canal grande. Ud med ham. Find en afløser der kan redde os igennem sæsonen og brug så for Guds skyld en helvedes masse ressourcer på at optimere holdet ift. strategien, så vores næste langsigtede trænersigning kan starte på et bæredygtigt fundament. Det er utaknemmeligt at være træner i OB. Det taler sit tydelige sprog igennem de seneste 11-12 år
                          Hvis Hjortebjerg er så stort et træner talent som folk påstår, så bare lad ham tage over. Også behold ham langsigtet selv hvis vi skulle rykke ned.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                            Frank Hjortebjerg betegnes i fodboldkredse som et stort trænertalent, potentielt cheftræner på taktisk niveau som Kasper Hjulmand. Jeg er ret sikker på at man i ledelsen ser ham som Cheftræner i OB på sigt, spørgsmålet er bare om det er lidt for tidligt endnu, det må tiden vise.
                            Er for då vidt ligegyldigt om vi tager Ole OB , eller Pep ind som træner. Så længe man ikke investerer i spillere som kan bære holdet og løfte niveauet.
                            Vi kører videre i samme rille som nu på 12 år ikke har bragt os videre.
                            Man køber en enkelt spiller som engang har vist et fint niveau. KEP, Drachmann, AK og nu BP. Ganske habile spillere, men fælles for dem er at de kun var/er på det jævne og ikke har niveau til at løfte holdet, selvfølgelig også fordi de kommer ind på et hold som slet ikke hænger sammen, eller har den rette grundsubstans.
                            Vi har ikke på noget tidspunkt haft en solid grundstamme op gennem kæderne.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Frank Hjortebjerg betegnes i fodboldkredse som et stort trænertalent, potentielt cheftræner på taktisk niveau som Kasper Hjulmand. Jeg er ret sikker på at man i ledelsen ser ham som Cheftræner i OB på sigt, spørgsmålet er bare om det er lidt for tidligt endnu, det må tiden vise.
                              Ja han har et godt ry, dog ingen erfaring som cheftræner og kun 34 år. Det sidste synes jeg dog ikke er en hindring. Kunne Tonny Hermansen være lidt mere ind over førsteholdet?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                At Kasper Larsen er en hund i et spil kegler er ikke nogen nyhed. Han var ringe da han var her sidst, hvor han heller ikke fik hjælp af målmanden. Nu har vi så HC Koval og KL til at lukke af. Hvem sagde deja vu?
                                Drachmann var/er en jævn spiller uden rygrad.
                                Tverskov er en habil spiller på den centrale midt, og han har ikke niveau til at kompensere for at vi kan lade Okosun være i start 11’eren. Ari Skulason var en fin vb, men en ringe cm. Du har ret, vi kører i rene gentagelser, uden at tage ved lære.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X