Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi spillede ja en o.k. første halvleg, ikke prangende, ikke dårlig, lidt mellemvare, men o.k..
    Men hvorfor kan vi falde tilsammen igen i anden halvleg på den måde? Fatter det ikke.
    HC: aaaahrghh, der smerter, hvad skal man gøre der? Über hård ramt, uden tiltro og selvtillid, tror vel også mere på de egne beslutninger, løber ud, tøver, vil ud igen og giver så et mål væk. Verdens hele ulykke i øjnene derefter, det kunne man tydeligt se. Men at være ramt i hensigt af selvtilliden er nu det værste hvad kan ske for en målmand. Hvad er det bedste nu: at give (endnu) mere snor eller en pause på bænken om at genstarte sig? Er vel mere der sidstnævnte hvad hjælper ham og os.
    Nico: o.k. i første halvleg, men hvor var du i anden?
    Kasper: ordentlig første halvleg, god placering og hovedstødspil i første halvleg, gik i opløsning i anden.
    Paulsen: er bare skuffert,placeringsfejl, ingen udstråling, blød mellemvare i bedste fald Skjelvik: suk
    Tverskov: alt for mange fejlafleveringer
    Okosun: kæmper .... men ikke mere
    Sander: prøvede det til mindst til sidst også da vi var bagud 1:5
    Frø: en scoring, ellers for lidt - igen
    Charly: meget aktiv, mangler ofte nok det sidste men eneste lyspunkt for mig i dag.
    Bashkim: den gamle Bashkim er tilbage, den fra før kampen i Randers. Var ikke rigtig med i kampen.
    Breum: kom ind med god energi men virkede med tiden mere og mere hæmmet
    Mucolli: indleder 1:4 med en for kort tilbage aflevering til Okosun, ellers usynligt
    King, Kjerrumgaard og Ejdum: måtte løbe lidt på banen da kampen for længst var afgjort. Beklager lidt for Ejdum: sikker ikke den debutkamp man ønsker sig...
    RMN: vi var god i gang, eneste i OB som var på niveau i dag. Rigtig god reaktion at synge og hoppe med ryggen til banen og holdet til sidst og at sidde ned, tie og nægte at hylde holdet efter slutfløjt men at komme i gang efter holdet havde forladt banen. Er stolt der på fanscenen udover den absolut uacceptabel aktion at kaste øl efter en familie med drenge ned på banen da de ikke tiede med men ville gerne have autograf fra spillere. Hvem ellers det var: skam dig, din taber.taber!






    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Vi spillede ja en o.k. første halvleg, ikke prangende, ikke dårlig, lidt mellemvare, men o.k..
      Men hvorfor kan vi falde tilsammen igen i anden halvleg på den måde? Fatter det ikke.
      HC: aaaahrghh, der smerter, hvad skal man gøre der? Über hård ramt, uden tiltro og selvtillid, tror vel også mere på de egne beslutninger, løber ud, tøver, vil ud igen og giver så et mål væk. Verdens hele ulykke i øjnene derefter, det kunne man tydeligt se. Men at være ramt i hensigt af selvtilliden er nu det værste hvad kan ske for en målmand. Hvad er det bedste nu: at give (endnu) mere snor eller en pause på bænken om at genstarte sig? Er vel mere der sidstnævnte hvad hjælper ham og os.
      Nico: o.k. i første halvleg, men hvor var du i anden?
      Kasper: ordentlig første halvleg, god placering og hovedstødspil i første halvleg, gik i opløsning i anden.
      Paulsen: er bare skuffert,placeringsfejl, ingen udstråling, blød mellemvare i bedste fald Skjelvik: suk
      Tverskov: alt for mange fejlafleveringer
      Okosun: kæmper .... men ikke mere
      Sander: prøvede det til mindst til sidst også da vi var bagud 1:5
      Frø: en scoring, ellers for lidt - igen
      Charly: meget aktiv, mangler ofte nok det sidste men eneste lyspunkt for mig i dag.
      Bashkim: den gamle Bashkim er tilbage, den fra før kampen i Randers. Var ikke rigtig med i kampen.
      Breum: kom ind med god energi men virkede med tiden mere og mere hæmmet
      Mucolli: indleder 1:4 med en for kort tilbage aflevering til Okosun, ellers usynligt
      King, Kjerrumgaard og Ejdum: måtte løbe lidt på banen da kampen for længst var afgjort. Beklager lidt for Ejdum: sikker ikke den debutkamp man ønsker sig...
      RMN: vi var god i gang, eneste i OB som var på niveau i dag. Rigtig god reaktion at synge og hoppe med ryggen til banen og holdet til sidst og at sidde ned, tie og nægte at hylde holdet efter slutfløjt men at komme i gang efter holdet havde forladt banen. Er stolt der på fanscenen udover den absolut uacceptabel aktion at kaste øl efter en familie med drenge ned på banen da de ikke tiede med men ville gerne have autograf fra spillere. Hvem ellers det var: skam dig, din taber.taber!





      Til dels enig i første halvleg, jeg synes måske nu her at vi egentlig spiller en godkendt første, vi er vel foran med 1 hvis ikke HC kokser og det er mod et hold der er bedre end os. Jeg nægter at tale om 2.

      Og der fører mig videre til det næste og det er at vi er nød til at have en anden målmand ind, jeg er vild med HC og vil gerne have at han lykkedes, men som det er nu så smadrer vi ham hvis vi lader ham stå. Jeg håber at man kan få ham ud og spille en sæson på et lavere niveau og han så kan komme tilbage og tage målet, men der skal noget andet ind.

      Centralt bliver vi også nød til at have en ind, selvom vi har Mihajlo ude så mangler vi en inde centralt fordi det funker ikke med Kasper Larsen, jeg tror ikke engang som 3 valg. Det smerter mig også at skrive, men det er sådan det er.

      Vi skal have en og helst to ind til den centrale midt, en til at ligge inde ved siden af Tverskov og en der kan sikre at vi har bredden i truppen.

      Fordi det er kvaliteten der, der gør at vores spil ikke fungerer. Det der skal ind skal være af ret højt niveau.

      Vi skal ikke gå væk fra vores system, vi har hentet Alm ind vidende at han spiller det system han gør, vi skal bakke vores egne valg op ved at hente de spillere der skal til for at indfrie, vores egne, i forvejen, pinligt lave ambitioner, som vi har indfriet én gang på 10 (!) år. Jeg vil ikke se på det der, så går vi den ene vej og så går vi en anden vej, der kommer intet godt ud af det.
      ​​​
      Last edited by Striwetforlivet!; 30-07-2022, 00:17.

      Comment


        Jeg orker ikke engang at lave en nedtaktstråd, da det er åbenlyst, hvad der er sket. Holdet er slet ikke blevet forstærket i vinduet - tværtimod. Kløve og JJT ville sgu pynte på dette hold, og dem har man givet væk. Målmand, forsvar, midtbane, angreb. Alle kæder mangler kvalitet, Og så er jeg fløjtende ligeglad med unge spillere, der i øvrigt ikke er særligt talentfulde i OB. Jeg ved egentlig ikke hvad man har gang i. Skrive kontrakt med alle mulige lottokuponer, og så håbe på at en af dem går hjem, så man kan skrabe penge ud til sig selv? Pengene fra Oliver C. er i hvertfald forsvundet ud af budgettet.

        Fuck ledelsen

        Comment


          Jeg savner Magne Sturød og Timmi Johansen.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg orker ikke engang at lave en nedtaktstråd, da det er åbenlyst, hvad der er sket. Holdet er slet ikke blevet forstærket i vinduet - tværtimod. Kløve og JJT ville sgu pynte på dette hold, og dem har man givet væk. Målmand, forsvar, midtbane, angreb. Alle kæder mangler kvalitet, Og så er jeg fløjtende ligeglad med unge spillere, der i øvrigt ikke er særligt talentfulde i OB. Jeg ved egentlig ikke hvad man har gang i. Skrive kontrakt med alle mulige lottokuponer, og så håbe på at en af dem går hjem, så man kan skrabe penge ud til sig selv? Pengene fra Oliver C. er i hvertfald forsvundet ud af budgettet.

            Fuck ledelsen
            Jeg har også tænkt på hvor OC pengene er blevet af, jeg tænker at de ligger klar til at investere i truppen det ville ihvertfald være en start.

            Jeg savner godt nok JJ. De unge spillere er jeg glad for at se og det skal også være en del af OB, det er kvaliteten på flere nøglepositioner der er alt for lav i forhold til hvad den skal være.
            ​​​​​​
            ​​​​​Jeg kigger på OBs ledelse og tænker at det er fuldt ud intentionelt at man har valgt at køre klubben i gruset, så er der en storklub mindre at bekymre sig om.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg har også tænkt på hvor OC pengene er blevet af, jeg tænker at de ligger klar til at investere i truppen det ville ihvertfald være en start.

              Jeg savner godt nok JJ. De unge spillere er jeg glad for at se og det skal også være en del af OB, det er kvaliteten på flere nøglepositioner der er alt for lav i forhold til hvad den skal være.
              ​​​​​​
              ​​​​​Jeg kigger på OBs ledelse og tænker at det er fuldt ud intentionelt at man har valgt at køre klubben i gruset, så er der en storklub mindre at bekymre sig om.
              Det skriger i hvertfald til himlen, at truppen er så forfærdeligt sammensat. Vi kan stort set alle se det, og har snakket om det længe. Så ja, enten er ledelsen knald hamrende inkompetent, ellers er det med vilje, at man kører klubben i sænk. Jeg vil gætte på at man har trukket pengene fra OC ud, laver underskud i fodboldafdeling, og trækker lortet fra. Ledelsen er nogle slyngler og banditter

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                Det skriger i hvertfald til himlen, at truppen er så forfærdeligt sammensat. Vi kan stort set alle se det, og har snakket om det længe. Så ja, enten er ledelsen knald hamrende inkompetent, ellers er det med vilje, at man kører klubben i sænk. Jeg vil gætte på at man har trukket pengene fra OC ud, laver underskud i fodboldafdeling, og trækker lortet fra. Ledelsen er nogle slyngler og banditter
                Det er lige præcis det, jeg har bare meget svært ved at tro på, at man kan være så inkompetent.

                ​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Vi spillede ja en o.k. første halvleg, ikke prangende, ikke dårlig, lidt mellemvare, men o.k..
                  Men hvorfor kan vi falde tilsammen igen i anden halvleg på den måde? Fatter det ikke
                  .
                  HC: aaaahrghh, der smerter, hvad skal man gøre der? Über hård ramt, uden tiltro og selvtillid, tror vel også mere på de egne beslutninger, løber ud, tøver, vil ud igen og giver så et mål væk. Verdens hele ulykke i øjnene derefter, det kunne man tydeligt se. Men at være ramt i hensigt af selvtilliden er nu det værste hvad kan ske for en målmand. Hvad er det bedste nu: at give (endnu) mere snor eller en pause på bænken om at genstarte sig? Er vel mere der sidstnævnte hvad hjælper ham og os.
                  Nico: o.k. i første halvleg, men hvor var du i anden?
                  Kasper: ordentlig første halvleg, god placering og hovedstødspil i første halvleg, gik i opløsning i anden.
                  Paulsen: er bare skuffert,placeringsfejl, ingen udstråling, blød mellemvare i bedste fald Skjelvik: suk
                  Tverskov: alt for mange fejlafleveringer
                  Okosun: kæmper .... men ikke mere
                  Sander: prøvede det til mindst til sidst også da vi var bagud 1:5
                  Frø: en scoring, ellers for lidt - igen
                  Charly: meget aktiv, mangler ofte nok det sidste men eneste lyspunkt for mig i dag.
                  Bashkim: den gamle Bashkim er tilbage, den fra før kampen i Randers. Var ikke rigtig med i kampen.
                  Breum: kom ind med god energi men virkede med tiden mere og mere hæmmet
                  Mucolli: indleder 1:4 med en for kort tilbage aflevering til Okosun, ellers usynligt
                  King, Kjerrumgaard og Ejdum: måtte løbe lidt på banen da kampen for længst var afgjort. Beklager lidt for Ejdum: sikker ikke den debutkamp man ønsker sig...
                  RMN: vi var god i gang, eneste i OB som var på niveau i dag. Rigtig god reaktion at synge og hoppe med ryggen til banen og holdet til sidst og at sidde ned, tie og nægte at hylde holdet efter slutfløjt men at komme i gang efter holdet havde forladt banen. Er stolt der på fanscenen udover den absolut uacceptabel aktion at kaste øl efter en familie med drenge ned på banen da de ikke tiede med men ville gerne have autograf fra spillere. Hvem ellers det var: skam dig, din taber.taber!
                  Det kendetegner vel bare et kriseramt hold. Vi laver først en stor fejl, kæmper os tilbage i 1. halveg og er jo også det bedste hold på banen i begyndelsen af 2. Halveg. 10 sekunder før Isaksen scorer til 2-1 løber Kadrii et rigtig godt dybdeløb, hvor Sander spiller den for sent og starter kontraen så vi kommer bagud igen. Herfra knækket vi, fordi vi mister troen på os selv. Troen på sig selv fordufter i hele holdet når vi laver så frygteligt mange fejl især defensivt. Det sætter sig i holdet, for i virkeligheden er vi jo helt på lige fod med både Randers og fcm i mere end en halveg. Vi spiller ikke prangende fodbold, men vi er helt med og får lavet mål. Det er bare tydeligt der også er en frygt og usikkerhed i holdet, hver gang vi fanges i selv de mindste omstillinger. Vi er så ustruktureret i vores tilbageløb uden blik for, hvor vores rum og mand. Den usikkerhed tror jeg ikke på Alm får rodet bod på. Han står blot og ser sofistikeret ned på miseren på bænken. Det er hans stil og fred være med det, men som vi sejler rundt lige nu, hvor ingen tager ansvaret inde på banen, så har vi brug for en indpisker på sidelinjen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Jesus, en ynk at se på. Vi ser nogenlunde ud, så længe et svagt spillende FCM-hold lader os have bolden og spille den lidt frem og tilbage. Men lige så snart der kommer 5 mikrogram pres på vores spillere, så smider de bolden væk og løber hovedløst rundt. Der er 0 organisation, 0 sammenhæng, 0 boldomgang og 0 tempo, hvis vi bliver presset bare den allermindste smule. Det er nok den ringeste start spillemæssigt, jeg har set fra et OB-hold. Det kunne så endda være positivt at få en røvfuld, hvis det førte til forandring/reaktion, men det tror man jo heller ikke en gang på. Har den følelse, at hvis det her hold var en hund, så var der ikke andet at gøre end at tage den til dyrlægen og få sprøjten. De spiller som et hold, der allerede er rykket ned.
                    Meget enig. Jeg har tidligere set kampene fra toppen af tribunen, men er flyttet ned på græsniveau. Herfra ses det tydeligt, hvor usikre stort set alle spillere er, med langsom boldomgang. Dette hold kommer aldrig til at spille den form for fodbold, som strategien, og AA, foreskriver.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ja, alt, alt for mange ord. Der var ja kun behov for otte bogstaver: U N D S K Y L D
                      Enig, vores anfører burde i interviewet efter kampen blot sige undskyld til fans

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Til dels enig i første halvleg, jeg synes måske nu her at vi egentlig spiller en godkendt første, vi er vel foran med 1 hvis ikke HC kokser og det er mod et hold der er bedre end os. Jeg nægter at tale om 2.

                        Og der fører mig videre til det næste og det er at vi er nød til at have en anden målmand ind, jeg er vild med HC og vil gerne have at han lykkedes, men som det er nu så smadrer vi ham hvis vi lader ham stå. Jeg håber at man kan få ham ud og spille en sæson på et lavere niveau og han så kan komme tilbage og tage målet, men der skal noget andet ind.

                        Centralt bliver vi også nød til at have en ind, selvom vi har Mihajlo ude så mangler vi en inde centralt fordi det funker ikke med Kasper Larsen, jeg tror ikke engang som 3 valg. Det smerter mig også at skrive, men det er sådan det er.

                        Vi skal have en og helst to ind til den centrale midt, en til at ligge inde ved siden af Tverskov og en der kan sikre at vi har bredden i truppen.

                        Fordi det er kvaliteten der, der gør at vores spil ikke fungerer. Det der skal ind skal være af ret højt niveau.

                        Vi skal ikke gå væk fra vores system, vi har hentet Alm ind vidende at han spiller det system han gør, vi skal bakke vores egne valg op ved at hente de spillere der skal til for at indfrie, vores egne, i forvejen, pinligt lave ambitioner, som vi har indfriet én gang på 10 (!) år. Jeg vil ikke se på det der, så går vi den ene vej og så går vi en anden vej, der kommer intet godt ud af det.
                        ​​​
                        Om at godkende første halvleg skabte vi ikke nok chancer. Der så fint ud til vi nærmede os deres felt men så manglede der skarphed og den sidste konsekvens i offensiven.
                        Og det går ikke kun om kvaliteten men også om indstilling. Der ja er hold er vi alt for villig at acceptere. Faktisk var Sander den eneste som kæmpede med lidt ild i øjnene at forbedre resultatet til mindst til sidst.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Nu har jeg sovet på det.


                          Det kroniske:

                          Der er utallige ting i vejen med OB. Klubben er dårligt ledet og mangler kultur. Kultur er det vigtigste i en fodboldklub. Langt vigtigere end lettere tilfældige strategier.

                          Vi har altså med en grundlæggende kronisk syg patient at gøre, og det fikser man ikke på hverken én eller to sæsoner.


                          Det akutte:

                          Det, der foregår her og nu, fungerer ikke. Holdet fremtræder apatisk. Og man er nødt til at handle.

                          Alm skal væk. Den gik ikke. Kæmpe øv - virkelig. Jeg synes, FH skal have chancen sæsonen ud. Forudsat han er pragmatisk nok. Målet er at undgå nedrykning.

                          Alt det der top-6-fis skal helt revideres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            What a f""" surprice

                            https://fyens.dk/artikel/fynsk-rigma...illiard%C3%A6r

                            Altid det samme

                            https://m.youtube.com/watch?v=J-AhorBvLbU

                            Og nu gider jeg ikke skrive mere før jeg er faldet ned.
                            ​​​​​​
                            Hotellet blev da købt sidste sommer

                            Comment


                              Inden for de næste par runder kan vi hurtigt blive isoleret i bunden selv om sæsonen er ung... har svært ved at se andre hold, som i øjeblikket er dårligere end os

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Inden for de næste par runder kan vi hurtigt blive isoleret i bunden selv om sæsonen er ung... har svært ved at se andre hold, som i øjeblikket er dårligere end os
                                Ja, altså Horsens som bør være en sikker nedrykningskandidat, har 6 point, og bl.a. vundet mod FCK.OB ER p.t. det dårligste hold i ligaen, og derfor nedrykningskandidat nummer 1

                                Comment

                                Working...
                                X