Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvor sidder man bare og bliver oprigtigt ked af det, når man er så glad for sin klub, når man ser på det der. Jeg kommer i hvert fald ikke på stadion før vinden vender.

    Comment


      For helvede, kom nu i gang, Bjørn Wesstrøm!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Det er anden gang jeg forlader stadion i den her sæson, Og det var i selskab med de andre NØ drenge jeg nægter at se på det der.

        I min bog lander aben hos BW vi bliver kørt ud på røv og albuer af et hold der rigtigt nok er bedre end os, så meget bedre er de heller ikke.

        Rend mig i r...
        ​​​​


        Comment


          Hold kæft hvor er det nemt for dem!

          Comment


            Jeg havde aldrig troet, at jeg ville være glad ved tanken om, at jeg ikke kan komme på stadion indtil foråret. Det føles som kætteri, men ja sådan landet ligger

            Comment


              kan Alm overleve det her

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

                er det året vi skal i første division...
                ja - hvis ikke ledelsen erkender faren - og reagerer markant....der skal hentes en del kvalitet og sikkert også en ny træner. Fortsætter man med den her opsætning så tænker jeg klart 1 division

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Jeg tror faktisk vi har en god chance for at vinde, da flere FCM spillere nok er lidt slidte og de er nødt til rotere, hvis de ikke skal smadres på tirsdag i Portugal.

                  Er dog bange for, at vi sætter Sisto og Isaksen i gang igen, som begge ellers har lignet "fluer i en flaske" uden slutprodukt på det sidste. Lidt som vores egen Sabbi !

                  Hvis vi bare kan få de to til at drible i det uendelige er vores chancer for point væsentligt forøget.

                  Udfordringen er bare, hvor vores mål skal komme fra
                  Beklager min forudsigelse

                  Comment


                    Nu må Thorborg simpelthen op med læderet . Det kan ikke passe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Det er anden gang jeg forlader stadion i den her sæson, Og det var i selskab med de andre NØ drenge jeg nægter at se på det der.

                      I min bog lander aben hos BW vi bliver kørt ud på røv og albuer af et hold der rigtigt nok er bedre end os, så meget bedre er de heller ikke.

                      Rend mig i r...
                      ​​​​

                      Tjae, jeg bliver. Forventer en enorm buh-koncert ...

                      ​​​​​
                      ​​

                      Comment


                        5-1

                        Thorborg og Westrøm. Det er op til jer, vil i spiller fodbold i 1. Division eller i Superligaen?

                        det her er jo også holdet der siger “vi er ikke bag Alm”

                        Comment


                          Det her skal have konsekvenser!

                          De bliver fuldstændig ydmyget, af et historisk ringe og tandløst FCM hold.

                          Fy for helved

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Hvor sidder man bare og bliver oprigtigt ked af det, når man er så glad for sin klub, når man ser på det der. Jeg kommer i hvert fald ikke på stadion før vinden vender.
                            Det er længe siden jeg stoppede med det....
                            der må ryge rigtigt mange fribilletter ud siden der bliver ved med at komme mange folk på stadion
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af memoryhof Se indlæg

                              tjae, jeg bliver. Forventer en enorm buh-koncert ...

                              ​​​​​
                              ​​
                              fandeme nej!

                              Comment


                                Tænker at vi det kræver en tur i 1 division for at OB vågner fra denne tornerosesøvn

                                Comment

                                Working...
                                X