Hvor sidder man bare og bliver oprigtigt ked af det, når man er så glad for sin klub, når man ser på det der. Jeg kommer i hvert fald ikke på stadion før vinden vender.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-FCM
Collapse
X
-
Det er anden gang jeg forlader stadion i den her sæson, Og det var i selskab med de andre NØ drenge jeg nægter at se på det der.
I min bog lander aben hos BW vi bliver kørt ud på røv og albuer af et hold der rigtigt nok er bedre end os, så meget bedre er de heller ikke.
Rend mig i r...
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægJeg tror faktisk vi har en god chance for at vinde, da flere FCM spillere nok er lidt slidte og de er nødt til rotere, hvis de ikke skal smadres på tirsdag i Portugal.
Er dog bange for, at vi sætter Sisto og Isaksen i gang igen, som begge ellers har lignet "fluer i en flaske" uden slutprodukt på det sidste. Lidt som vores egen Sabbi !
Hvis vi bare kan få de to til at drible i det uendelige er vores chancer for point væsentligt forøget.
Udfordringen er bare, hvor vores mål skal komme fra
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægDet er anden gang jeg forlader stadion i den her sæson, Og det var i selskab med de andre NØ drenge jeg nægter at se på det der.
I min bog lander aben hos BW vi bliver kørt ud på røv og albuer af et hold der rigtigt nok er bedre end os, så meget bedre er de heller ikke.
Rend mig i r...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægHvor sidder man bare og bliver oprigtigt ked af det, når man er så glad for sin klub, når man ser på det der. Jeg kommer i hvert fald ikke på stadion før vinden vender.
der må ryge rigtigt mange fribilletter ud siden der bliver ved med at komme mange folk på stadionDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 1
Comment
Comment