Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Nej, så må BW hente det ind det skal til for at indfri klubbens i forvejen, alt for lave ambitioner, faktisk direkte pinlige, ambitioner. De skal tage sig sammen, og det gevaldigt.

    Det er et fint system det fungerer på U-19, det er BW og NTs problem hvis de ikke har truppen, jeg støtter Alm i det der. Om vi så rykker ned så støtter jeg Alm i det der.

    ​​​​​​
    Klubbens ambitioner fejler ikke noget. Det er mere udførelsen, der fejler voldsomt. Spillerrekruteringen underminerer troværdigheden, og når de eneste spillere med bare lidt kvalitet så bliver skadede, så får man, hvad man har betalt for. Poul Hansen, Jesper Hansen, Michael Hemmingsen; Westrøm skal rydde op efter 3 eklatante fejlslutninger. Det bliver tæt på umuligt. Det bliver dette hold, denne trup der skal gøre det.

    Og det er dét, der er travestien. Ikke at man gerne vil dit og gerne vil dat. Ambitionsniveauet skal tilpasses det man har, og nu handler det om overlevelse. Lidt tidligt at konstatere dette. Men indtil resultaterne og udtrykket viser noget andet, så er det dér, vi er.

    Det betyder genopfindelse. Muligvis med en anden træner. Vi har ikke spillerne til at spille højt anlagt pasningsspil eller højt pres. Og måske heller ikke at spille primitivt.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Problemet er at jeg ikke umiddelbart tror vi kommer op igen !
      Men hvorfor skal vi også det, hvis holdet ikke er til det? Jeg vil hellere spille på et niveau hvor den nuværende trup kan være med. Det her er jo uværdigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Klubbens ambitioner fejler ikke noget. Det er mere udførelsen, der fejler voldsomt. Spillerrekruteringen underminerer troværdigheden, og når de eneste spillere med bare lidt kvalitet så bliver skadede, så får man, hvad man har betalt for. Poul Hansen, Jesper Hansen, Michael Hemmingsen; Westrøm skal rydde op efter 3 eklatante fejlslutninger. Det bliver tæt på umuligt. Det bliver dette hold, denne trup der skal gøre det.

        Og det er dét, der er travestien. Ikke at man gerne vil dit og gerne vil dat. Ambitionsniveauet skal tilpasses det man har, og nu handler det om overlevelse. Lidt tidligt at konstatere dette. Men indtil resultaterne og udtrykket viser noget andet, så er det dér, vi er.

        Det betyder genopfindelse. Muligvis med en anden træner. Vi har ikke spillerne til at spille højt anlagt pasningsspil eller højt pres. Og måske heller ikke at spille primitivt.

        MvH ChrisOB
        Klubbens ambitioner er direkte pinlige.

        Nej det gør det ikke.

        Det dét betyder er at man skal hente kvaliteten ind til at gøre det, hvis Thorborg ikke vil betale det dét koster at drive en fodboldklub eller ikke er kompetent nok til at lede en fodboldklub, så må han finde nogen der er. Længere er den ikke. Jeg kunne ikke være med ligeglad med om vi rykker ned.

        ​​​​
        Last edited by Striwetforlivet!; 29-07-2022, 21:00.

        Comment


          Alm har fra starten sagt at han ikke ville have hverken indflydelse eller en liste med specifikke spillere han kunne tænke sig vi købte, men han ville gøre sig selv en stor tjeneste, hvis han krævede at vi hentede spillere der passer til hans filosofi. Det går jo ikke at vi vil spille den op bagfra, når flere spillere i vores midterakse er decideret dårlige på bolden.
          JJ ryger, så vi vælger at rykke Tverskov frem, hvilket efterlader et kæmpe hul i vores midterforsvar, som vi vælger at udfylde med en udpræget duelspiller i Paulsen. Og Okosun er ikke nogen god boldspiller, det har han aldrig været, og det bliver han aldrig. Indse det nu!
          Det er tragikomisk at se os spille den ud, med Kasper Larsen, Paulsen og Okosun. De magter det simpelthen ikke.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Men hvorfor skal vi også det, hvis holdet ikke er til det? Jeg vil hellere spille på et niveau hvor den nuværende trup kan være med. Det her er jo uværdigt.
            Så løser det vel også stadion problemet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

              Jamen helt klart, det er hovedrystende. Det peger mere og mere på Alm for hver kamp hans eneste system fejler. Hvilket indtil videre er en skræmmende statistik. Men vi måler ham på at OB skal komme i top 6 hvilket er komplet urealistisk. Alm skal være god nok til at holde OB fri af nedrykning, for vi har vitterligt ikke truppen til mere end det. Det er trist men også efterhånden ved at være åbenlyst.
              Vi har set ret mange trænere være gennem ret mange systemer med OB, desværre uden nævneværdig succes. Trænere som før og efter OB har haft god succes med deres taktiske dispositioner hos andre hold de har trænet. Det peger for mig at se ind i et fundamentalt problem, som hvis det blev løst, nok ville gøre at Alms manglende taktiske dybde ville fylde mindre.

              Jeg mener at alle ambitioner om top 6 skal skydes langt væk og så skal OB erkende indefra at vi skal kæmpe om overlevelse i ligaen, hvis ikke der tilføres betydelige investeringer i truppen med det samme. Meld åbent ud at top 6 ambitionen er droppet og nu skal OB primært bruge kræfterne på at overleve i ligaen. Det ville klæde dem langt mere end det her shitshow.
              Det jeg helt enig i. Men vi overlever ikke med Alm, for lige meget hvordan formen er på de enkelte spillere eller holdet som helhed, så kan eller vil han åbenlyst ikke ændre system eller prøve en anden spiller f.eks. Grubbe eller Kanté.

              Vi kan ikke have en træner, som kun kan/vil køre det samme system på trods af det ikke virker. Så beder man om, at rykke ned.

              Især når vi har den trup, vi nu engang har. Jeg har ikke tiltro til hans taktiske evener eller indsigt i vores dybtliggende problemer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                Det gjorde han den dag han gjorde JJT til anfører.
                Syntes du Tver er meget bedre?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Syntes du Tver er meget bedre?
                  Hverken JJ eller Tverskov er dårlige fodboldspillere, men de spiller/spillede på et hold der i dén grad mangler kvalitet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Syntes du Tver er meget bedre?
                    Indtil videre nej. Men han for ikke meget hjælp. Til gengæld kan jeg godt lide Tverskovs rolige facon på banen og i interviews. Han råbte faktisk også ret meget af KL/Michelson mod FCN, sad tæt ved banen og kunne tydeligt hører ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Hverken JJ eller Tverskov er dårlige fodboldspillere, men de spiller/spillede på et hold der i dén grad mangler kvalitet.

                      Enig. Det er en meget dårligt sammensat trup. Men Alm gør mange spillere dårligere end de er.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                        Det jeg helt enig i. Men vi overlever ikke med Alm, for lige meget hvordan formen er på de enkelte spillere eller holdet som helhed, så kan eller vil han åbenlyst ikke ændre system eller prøve en anden spiller f.eks. Grubbe eller Kanté.

                        Vi kan ikke have en træner, som kun kan/vil køre det samme system på trods af det ikke virker. Så beder man om, at rykke ned.

                        Især når vi har den trup, vi nu engang har. Jeg har ikke tiltro til hans taktiske evener eller indsigt i vores dybtliggende problemer.
                        Jeg hører dig helt klart. Men hvem kan gøre det bedre med det spillermateriale? Der er ikke et dårligere forsvar i ligaen, med den opstilling vi har i dag.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Jeg er helt enig... Altså jeg forstår godt hvis man mener han har taget forkerte beslutninger/ansat forkerte folk eller folk i forkerte dispositioner...

                          Men jeg er ikke enig når folk siger han ikke investerer i OB, for det gør han. Det er jo faktisk ham der punger ud hver gang vi bruger store beløb, lige fra ansættelsen af KN over Kadrii til Bjørn. Det er altså investeringer hvor de fleste Superliga klubber ikke kan være med.

                          Hvorfor det så 9 ud af 10 gange går helt galt, det er jo så en anden sag...... hvor jeg dog ikke ser Thorborg som værende uden skyld.
                          Uanset hvem du køber dig til som chauffør, så vinder man ikke Le Mans i en Berlingo.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Jeg forstår ikke at Alm så stædigt har holdt/holder fast i den 4-2-1-3 opstilling. OB er det eneste hold i Superligaen i den opstilling, og hvis man tjekker top 20 hold i verden, så ser man ingen bruge denne formation - Det er simpelthen utroligt dårligt træner arbejde. Alm og systemet hænger sammen, og derfor er det tid til en ny træner. Bernat er en historie i sig selv, og har igennem den seneste tid overbevist mig om, at han aldrig bliver en stabil Superliga målmand. Typen af fejl er så ukarakteristisk og minder vel mest om Koval på hans skæve dage.

                            Alm ud - Ny træner ind
                            Ny keeper ind, Bernat på bænken.
                            Ny 6'er ind, Tver måske tilbage i midterforsvaret.
                            Skaderne tilbage hurtigst, tak.

                            Forza OB!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg


                              Enig. Det er en meget dårligt sammensat trup. Men Alm gør mange spillere dårligere end de er.
                              Nej det gør han ikke, han spiller folk der hvor det er nødvendigt. Hvad skal han gøre?

                              Spille Ejdum Okosun på midten?

                              Ændre systemet? Det giver ham ikke bedre spillere og skubber kun problemet lidt længere frem.

                              Og dét problem er at OB er underfinansieret, først og fremmest, sekundært at det i de sidste 10 år har været drevet af mennesker der, hvis det de har bedrevet her, står til troende, ikke kunne drive en slikbutik, uden at gå på røven.

                              Jeg vil ikke have det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Wow. Bare wow.

                                MvH ChrisOB
                                Ja sikke en fødselsdagsgave

                                Comment

                                Working...
                                X