Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    for nemt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
      for nemt
      Kl er bare ringe.

      Comment


        KL koster igen. Bernat tøver igen.

        Hvordan kan Østrøm være dårligere?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Sjov Stig siger det er bevist valg at give os plads på,kanterne. Jo det siger jo noget om vores backs og indlæg
          Og han har ret. Vores indlæg er ad h..... til

          Comment


            suk

            var planen ikke at vi med et forstærket forsvar skulle komme i top 6?

            - nu har vi igen igen lukket min. 2 kasser ind - hvordan går det lige med den plan Bjørn?

            Comment


              Tror hellere jeg må holde mig fra tastaturet

              Comment


                3 kampe og foreløbig 6 mål imod. Det bliver ikke til mange point hvis det fortsætter.
                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                Comment


                  Igen elendigt forsvarspil og hvorfor kommer HC ikke helt ud af målet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    suk

                    var planen ikke at vi med et forstærket forsvar skulle komme i top 6?

                    - nu har vi igen igen lukket min. 2 kasser ind - hvordan går det lige med den plan Bjørn?
                    BP er marginalt bedre end kl. men ingen af dem er jo top 6 Spillere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                      Igen elendigt forsvarspil og hvorfor kommer HC ikke helt ud af målet.
                      Efter skovtur sidst og i dag. Det sætter sig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                        Og han har ret. Vores indlæg er ad h..... til
                        Det er vel bare en definition på vores spil.

                        Comment


                          Jeg har nu allerede kort inde i sæsonen accepteret at OB rykker ned

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                            Igen elendigt forsvarspil og hvorfor kommer HC ikke helt ud af målet.
                            Man må bare konstatere at Bernat og KL gør hinanden meget dårlige. Forskellen er bare at Bernat er ung og KL skulle styrer forsvaret, det bliver han aldrig god nok til.

                            Comment


                              Fuckin amatører
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Dobbelt suk, hvem spillede 120 minutter for to dage siden

                                Comment

                                Working...
                                X