Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Ja forstod aldrig BP som inden han kom til OB stod som en Okosun type. Mellemvare.
    Den første der nævner Daniel Høegh

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Niels Thorborg er sikkert bedste venner med Lars Seier, det skulle ikke undre mig en skid.

      ​​​​
      Hvad prøver du at sige ?

      FCK spiller med om at komme i CL gruppespil og køber spillere for tocifrede beløb... hvad gør vi ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Fesen pibekoncert
        haha ja tænkte det samme - selv pibekoncerten var fesen...

        Comment


          Synes nu ikke man bare kan skyde skylden på Thorborg, eller forlange han bare smider flere penge i klubben (end han allerede har gjort) I en by som Odense med Fyn som opland, burde man kunne drive en fornuftig fodboldforretning - uden for meget hjælp udefra.

          Der er andre klubber i ligaen som har færre penge at gøre med, og som set over de sidste 10 år har klaret det bedre - vi forvalter det bare helt utrolig dårligt.

          Comment


            Selv hvis vi rykker ned så fikser det jo ikke at man skulle sikkert fuld ud intentionelt har forsøgt at køre den her klub i gruset, fordi man godt ved hvad potentialet er. Korrupte r.....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Nu får vi nok den nedrykning, som klubben har brug for, for at finde sig selv igen. Vi har spildt 10 år på ingenting. En nedrykning kan forhåbentligt få OB til at indse realiteterne. Vi ses i 1. Div
              Problemet er at jeg ikke umiddelbart tror vi kommer op igen !

              Comment


                Vi ligner Esbjerg, bare med flere penge og ikke rykket ned, endnu.

                Comment


                  Jesus, en ynk at se på. Vi ser nogenlunde ud, så længe et svagt spillende FCM-hold lader os have bolden og spille den lidt frem og tilbage. Men lige så snart der kommer 5 mikrogram pres på vores spillere, så smider de bolden væk og løber hovedløst rundt. Der er 0 organisation, 0 sammenhæng, 0 boldomgang og 0 tempo, hvis vi bliver presset bare den allermindste smule. Det er nok den ringeste start spillemæssigt, jeg har set fra et OB-hold. Det kunne så endda være positivt at få en røvfuld, hvis det førte til forandring/reaktion, men det tror man jo heller ikke en gang på. Har den følelse, at hvis det her hold var en hund, så var der ikke andet at gøre end at tage den til dyrlægen og få sprøjten. De spiller som et hold, der allerede er rykket ned.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                    Jeg har det egentlig forfærdeligt med at sige det her. Men hvis Thorborg ikke vil investere i OB og ikke sælge, så må vi få råbt ham op. En lille hetz måske? Lige nu leger han med mange tusinde menneskers følelser.
                    Jeg synes der må vises utilfredshed, forslag?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Synes nu ikke man bare kan skyde skylden på Thorborg, eller forlange han bare smider flere penge i klubben (end han allerede har gjort) I en by som Odense med Fyn som opland, burde man kunne drive en fornuftig fodboldforretning - uden for meget hjælp udefra.

                      Der er andre klubber i ligaen som har færre penge at gøre med, og som set over de sidste 10 år har klaret det bedre - vi forvalter det bare helt utrolig dårligt.
                      Niels vil jo ikke dele, andre gider ikke bruge penge uden indflydelse.

                      Comment


                        Kæmpe opgave Bjørn har foran sig.. altså waow...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                          Vi ligner Esbjerg, bare med flere penge og ikke rykket ned, endnu.
                          Hybela er ansat på mandag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Synes nu ikke man bare kan skyde skylden på Thorborg, eller forlange han bare smider flere penge i klubben (end han allerede har gjort) I en by som Odense med Fyn som opland, burde man kunne drive en fornuftig fodboldforretning - uden for meget hjælp udefra.

                            Der er andre klubber i ligaen som har færre penge at gøre med, og som set over de sidste 10 år har klaret det bedre - vi forvalter det bare helt utrolig dårligt.
                            Jeg er helt enig... Altså jeg forstår godt hvis man mener han har taget forkerte beslutninger/ansat forkerte folk eller folk i forkerte dispositioner...

                            Men jeg er ikke enig når folk siger han ikke investerer i OB, for det gør han. Det er jo faktisk ham der punger ud hver gang vi bruger store beløb, lige fra ansættelsen af KN over Kadrii til Bjørn. Det er altså investeringer hvor de fleste Superliga klubber ikke kan være med.

                            Hvorfor det så 9 ud af 10 gange går helt galt, det er jo så en anden sag...... hvor jeg dog ikke ser Thorborg som værende uden skyld.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Synes nu ikke man bare kan skyde skylden på Thorborg, eller forlange han bare smider flere penge i klubben (end han allerede har gjort) I en by som Odense med Fyn som opland, burde man kunne drive en fornuftig fodboldforretning - uden for meget hjælp udefra.

                              Der er andre klubber i ligaen som har færre penge at gøre med, og som set over de sidste 10 år har klaret det bedre - vi forvalter det bare helt utrolig dårligt.
                              Jo men han har jo sat sig på sportsudvalget og spillet irl football manager i flere år.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Hybela er ansat på mandag
                                Måske han kan stå for noget vildskab. Lyder interessant

                                Comment

                                Working...
                                X