Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Tverskov er fin inde centralt, du kan kigge på den kolos det løber rundt inde ved siden af ham og ikke kunne komme til at spille så centralt i banen på et 1. Divisionshold. Han er forhelvede en targetspiller og en dårlig en af slagsen, hvis manden kunne spille fodbold med den der fysik så spillede han jo i Serie A.

    Vi skal have Mihajlo tilbage og så skal der hentes en ordentlig spiller ind til at ligge ved siden af Tverskov, det er jo for helvede ikke engang svært.

    Men mest af alt så skal vi rykke ned for man fortjener ikke at spille i landets bedste række når man både organisatorisk og holdmæssigt er så elendige. Det er simpelthen respektløs over for 1 divisionsklubben der ikke består af ren inkompetence.
    Lige nu skal Tver tilbage. Bjørn og Kasper er ikke gode nok. Tver kan måske lukke hullet dertil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
      Jeg tror ikke det er fundamentalt nok at fyre Alm eller købe to nye spillere. Det kan være nødvendigt for at overleve i ligaen, men ikke tilstrækkeligt til at løfte klubben ud af det egentlig problem.
      Nej, men en del af løsningen er, at få en træner som har min. en plan B og som ikke stædigt holder fast i samme system samt spillere, når det gang på gang ikke virker og giver modstanderne et hav af chancer væk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Lige nu skal Tver tilbage. Bjørn og Kasper er ikke gode nok. Tver kan måske lukke hullet dertil.
        Men hvem skal så spille midtbane??

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          En god angriber ville også pynte gevaldigt
          der er mange positioner der ville have godt af en opgradering - OBs problem er jo bare; hvem har lyst til at komme til Odense? Vi er ikke ligefrem et hold på vej frem hvor der er spændende udsigter til topkampe og medaljespil ej heller europa. Det sejler og har gjort det længe.

          Så det eneste vi kan lokke med er penge - der skal mere i lønningsposen, men virker på ingen måde til man er villig til det.

          Så håber man tager konsekvensen af det - dropper den der håbløse snak om at vi kan komme i top 6 og istedet begynder at spille de unge markant mere. Få nu østrøm ind - han kan da ikke være ringere end KL. Ham der kom ind på midten - mere spilletid til ham, Breum og horneman og hvem ellers de har af spændende folk. Så koster det en tur i 1 division - men der ender vi jo alligevel som det går nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Nej, men en del af løsningen er, at få en træner som har min. en plan B og som ikke stædigt holder fast i samme system samt spillere, når det gang på gang ikke virker og giver modstanderne et hav af chancer væk.
            Du har helt ret i din betragtning. Men jeg græder lidt ved tanken om at det langt fra er klubbens største problem lige nu du udpeger.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Men hvem skal så spille midtbane??
              Jo intet problem med den super top 6 trup vi har til rådighed.
              skrev det før, tænk at man skal sige Kløve havde været en god trupspiller.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Fesen pibekoncert
                Apati? Chok? Men jeg ville da gerne have haft en større pibekoncert

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  der er mange positioner der ville have godt af en opgradering - OBs problem er jo bare; hvem har lyst til at komme til Odense? Vi er ikke ligefrem et hold på vej frem hvor der er spændende udsigter til topkampe og medaljespil ej heller europa. Det sejler og har gjort det længe.

                  Så det eneste vi kan lokke med er penge - der skal mere i lønningsposen, men virker på ingen måde til man er villig til det.

                  Så håber man tager konsekvensen af det - dropper den der håbløse snak om at vi kan komme i top 6 og istedet begynder at spille de unge markant mere. Få nu østrøm ind - han kan da ikke være ringere end KL. Ham der kom ind på midten - mere spilletid til ham, Breum og horneman og hvem ellers de har af spændende folk. Så koster det en tur i 1 division - men der ender vi jo alligevel som det går nu.
                  Det koster vildt mange penge og vi kan sidde fast. Der er undtagelsen med VFF og SIF.
                  fint med de unge hvis de gamle så var på A niveau. Vi har 2 A niveau spillere og en der var det for 3/år siden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                    Du har helt ret i din betragtning. Men jeg græder lidt ved tanken om at det langt fra er klubbens største problem lige nu du udpeger.
                    Før de sidste 2 kampe ville jeg give dig ret. Men se på Alms taktiske træk, det er samme taktik samme spillere, som har leveret elendigt og givet hav af chancer væk og til Randers. Dette til trods kører han videre med det samme system og imod et af superligaens tophold. Det siger sig selv, at de er mere effektive end et Randers hold. Det første der skal til, er at have en træner som har en plan B og gerne C og D. Men Alm har kun en plan a og den skal vi kører efter, selvom vi giver 20plus chancer væk. Hvis vi i en periode køre 4-5-1 eller 5-4-1, så er der en større chance for, at vi kan få lukket forsvaret.

                    Det gør vi ikke ved, at hænge fast i det samme system som ikke virker nu, i hvert fald med alle de spillere som er skadet. Jeg siger ikke det løser alle problemer langt fra. Men at have et system og 1 plan er et dødfødt projekt og mangle på taktisk forståelse og ever hos vores nuværende træner. Det er jo åbenlyst for enhver, at det ikke fungere overhovedet det nuværende system. Så hvorfor fastholde det?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Lige nu skal Tver tilbage. Bjørn og Kasper er ikke gode nok. Tver kan måske lukke hullet dertil.
                      Nej, så må BW hente det ind det skal til for at indfri klubbens i forvejen, alt for lave ambitioner, faktisk direkte pinlige, ambitioner. De skal tage sig sammen, og det gevaldigt.

                      Det er et fint system det fungerer på U-19, det er BW og NTs problem hvis de ikke har truppen, jeg støtter Alm i det der. Om vi så rykker ned så støtter jeg Alm i det der.

                      ​​​​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Nej, så må BW hente det ind det skal til for at indfri klubbens i forvejen, alt for lave ambitioner, faktisk direkte pinlige, ambitioner. De skal tage sig sammen, og det gevaldigt.

                        Det er et fint system det fungerer på U-19, det er BW og NTs problem hvis de ikke har truppen, jeg støtter Alm i det der. Om vi så rykker ned så støtter jeg Alm i det der.

                        ​​​​​​
                        Mig bekendt spiller U-19 ikke 4-2-3-1. Det er en ren Alm-ting.

                        Fodbold er jo ikke raketvidenskab. Hvis man har prøvet et system i over ét år, og det aldrig har fungeret, så kommer det jo ikke på magisk vis til lige pludseligt at knopskyde og blive genialt.

                        Så må man gøre det mere simpelt og reelt spille for at overleve.

                        Men det vil Alm ikke, og hans projekt kommer desværre ikke til at blive en succes. Jeg kan rigtig godt lide Alm, og trænerfyringer løser sjældent noget, og det kommer det heller ikke til i OB, men man er jo nødt til at gøre noget.

                        Det her går ikke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Mig bekendt spiller U-19 ikke 4-2-3-1. Det er en ren Alm-ting.

                          Fodbold er jo ikke raketvidenskab. Hvis man har prøvet et system i over ét år, og det aldrig har fungeret, så kommer det jo ikke på magisk vis til lige pludseligt at knopskyde og blive genialt.

                          Så må man gøre det mere simpelt og reelt spille for at overleve.

                          Men det vil Alm ikke, og hans projekt kommer desværre ikke til at blive en succes. Jeg kan rigtig godt lide Alm, og trænerfyringer løser sjældent noget, og det kommer det heller ikke til i OB, men man er jo nødt til at gøre noget.

                          Det her går ikke.
                          Nej vi skal ikke spille for at overleve, for så er det bedre at dø og give pladsen til nogen der gerne vil være med.

                          Ja, man skal gøre noget, man skal finde et ud af at have et budget der gør at man rent faktisk kan konkurrere i ligaen.

                          Med Thorborgs inkompetence i forhold til at drive en fodboldvirksomhed, så er det nok på tide at få nogle nye investorer ind.

                          Der er ikke en træner eller et system der kunne få det her hold til at blive konkurrencedygtigt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Før de sidste 2 kampe ville jeg give dig ret. Men se på Alms taktiske træk, det er samme taktik samme spillere, som har leveret elendigt og givet hav af chancer væk og til Randers. Dette til trods kører han videre med det samme system og imod et af superligaens tophold. Det siger sig selv, at de er mere effektive end et Randers hold. Det første der skal til, er at have en træner som har en plan B og gerne C og D. Men Alm har kun en plan a og den skal vi kører efter, selvom vi giver 20plus chancer væk. Hvis vi i en periode køre 4-5-1 eller 5-4-1, så er der en større chance for, at vi kan få lukket forsvaret.

                            Det gør vi ikke ved, at hænge fast i det samme system som ikke virker nu, i hvert fald med alle de spillere som er skadet. Jeg siger ikke det løser alle problemer langt fra. Men at have et system og 1 plan er et dødfødt projekt og mangle på taktisk forståelse og ever hos vores nuværende træner. Det er jo åbenlyst for enhver, at det ikke fungere overhovedet det nuværende system. Så hvorfor fastholde det?
                            Jamen helt klart, det er hovedrystende. Det peger mere og mere på Alm for hver kamp hans eneste system fejler. Hvilket indtil videre er en skræmmende statistik. Men vi måler ham på at OB skal komme i top 6 hvilket er komplet urealistisk. Alm skal være god nok til at holde OB fri af nedrykning, for vi har vitterligt ikke truppen til mere end det. Det er trist men også efterhånden ved at være åbenlyst.
                            Vi har set ret mange trænere være gennem ret mange systemer med OB, desværre uden nævneværdig succes. Trænere som før og efter OB har haft god succes med deres taktiske dispositioner hos andre hold de har trænet. Det peger for mig at se ind i et fundamentalt problem, som hvis det blev løst, nok ville gøre at Alms manglende taktiske dybde ville fylde mindre.

                            Jeg mener at alle ambitioner om top 6 skal skydes langt væk og så skal OB erkende indefra at vi skal kæmpe om overlevelse i ligaen, hvis ikke der tilføres betydelige investeringer i truppen med det samme. Meld åbent ud at top 6 ambitionen er droppet og nu skal OB primært bruge kræfterne på at overleve i ligaen. Det ville klæde dem langt mere end det her shitshow.

                            Comment


                              Det er nu 3. kamp i streg at vi fuldstændig taber småkagerne efter pausen. Hvad fanden foregår der til træning siden vi ikke kan holde til 90 minutter?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Mig bekendt spiller U-19 ikke 4-2-3-1. Det er en ren Alm-ting.

                                Fodbold er jo ikke raketvidenskab. Hvis man har prøvet et system i over ét år, og det aldrig har fungeret, så kommer det jo ikke på magisk vis til lige pludseligt at knopskyde og blive genialt.

                                Så må man gøre det mere simpelt og reelt spille for at overleve.

                                Men det vil Alm ikke, og hans projekt kommer desværre ikke til at blive en succes. Jeg kan rigtig godt lide Alm, og trænerfyringer løser sjældent noget, og det kommer det heller ikke til i OB, men man er jo nødt til at gøre noget.

                                Det her går ikke.
                                Mener at systemet står i strategien fordi det er det system det er nemmest at sælge spillere fra.
                                Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                                lykke, ulykke de gange på rad,
                                medgang og modgang hinanden tilråbe,
                                solskin og skyer de følges og ad.
                                Jorderigs guld
                                er prægtig muld,
                                Himlen er ene af salighed fuld.
                                - Kingo, 1681

                                Comment

                                Working...
                                X