Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Straffe til Silkeborg. Så ender den nok 3-3 - igen.

    Comment


      Jeg har sjældent oplevet noget lignende. Noget sf en afslutning - Suppen er sgu fed.

      Jeg har nok ytret min ligegyldighed med 7-pladsen, men nu hvor ‘finalen’ er inde for rækkevidde, så kan jeg da godt mærke, at det rykker lidt!

      Comment


        Lige nu har vi gode chancer for at spille de internationale kampe. FCM plejer at være ringe på hjemmebane. Tror dog det bliver svært at vinde kampen mod ja ved jo endnu ikke hvem. Og hvis vi vinder den bliver det et helt nyt hold der skal kæmpe de internationale kampe. Det kan gøre os mere attraktivt i jagten på gode spillere. Men kræver meget af trænerstab at få et fungerende hold i gang tidligt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
          Lige nu har vi gode chancer for at spille de internationale kampe. FCM plejer at være ringe på hjemmebane. Tror dog det bliver svært at vinde kampen mod ja ved jo endnu ikke hvem. Og hvis vi vinder den bliver det et helt nyt hold der skal kæmpe de internationale kampe. Det kan gøre os mere attraktivt i jagten på gode spillere. Men kræver meget af trænerstab at få et fungerende hold i gang tidligt.
          Nu skal man lige slå FCM først og så er det p.t. AGF på 4. pladsen og det har man ligesom prøvet før ..

          Men er det bare mig eller er der mange straffespark (dømte og underkendte) i både egne og andres kampe der er gået OB’s vej for at man kunne få en finale i Herning?

          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...lkeborg-og-fcm

          Men FCM har ALT at tabe i den kamp .. total katastrofe for dem hvis ikke de får den playoff så de månhave nerver på ..
          Last edited by Plum; 29-05-2023, 15:01.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            SÅDAN. Jeg vil til Herning på lørdag. Men hvordan?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              SÅDAN. Jeg vil til Herning på lørdag. Men hvordan?
              www.rejseplanen.dk

              Comment


                Ligner at FCMs billetsalg er gået ned

                Comment


                  Så ligger det til os selv at afgøre det….desværre kan jeg ikke være på stadion…sidder i et fly på vej til Japan på lørdag….måske man skulle hilse på Jebali og høre om et skifte tilbage, nu når vi skal ud og spille europæisk bold, ligger i kortene

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Kører med De Stribede. Og har købt stadionbillet.

                    Comment


                      Trist at Aab ryger ned. Men der er da nogle spillere både der og i Lyngby vi bør prøve at få fat i.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                        Trist at Aab ryger ned. Men der er da nogle spillere både der og i Lyngby vi bør prøve at få fat i.
                        Skal vi ikke lige have skudt bjørnen først? (Ikke vores Bjørn dog)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Skal vi ikke lige have skudt bjørnen først? (Ikke vores Bjørn dog)
                          Uanset resultatet mod FCM bør man da se om der er spillere der kan styrke holdet ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Uanset resultatet mod FCM bør man da se om der er spillere der kan styrke holdet ..
                            Mon ikke han hentyder til, at en af AaB og Lyngby stadig kan overleve?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Uanset resultatet mod FCM bør man da se om der er spillere der kan styrke holdet ..
                              Vil håbe man kigger udenfor andedammen !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                                Trist at Aab ryger ned. Men der er da nogle spillere både der og i Lyngby vi bør prøve at få fat i.
                                Med uafgjort i sidste kamp mod Lyngby, vil Horsens 100% sikkert rykke ned pga dårligere målscore , så de vil kaste alt frem for at jagte sejren. Det bliver en vild afslutning. Håber AaB og Horsens rykker ned, men alt kan ske.
                                Vi skal bare gå all in på sejren i Herning.
                                Last edited by OleKBH; 29-05-2023, 16:34.

                                Comment

                                Working...
                                X