Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi har snakket med Charly Horneman om hans mål ovre i Lyngby i går, og hvordan han ser sin rolle på holdet lige nu.

    Horneman: Målet mod Lyngby var vigtigt for mig - OBstruktion​​

    Comment


      Håber han får chancen noget mere, der sker altid noget med ham på banen, selvom han kan være lidt uortodoks

      Comment


        Hvor er Tonny Hermansen virkelig herlig og fantastisk i En gang Odense altid Odense. Kan ikke lade være med at smile når han interviewes. I øvrigt 3 glimrende afsnit.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
          Hvor er Tonny Hermansen virkelig herlig og fantastisk i En gang Odense altid Odense. Kan ikke lade være med at smile når han interviewes. I øvrigt 3 glimrende afsnit.
          Han minder mig om Viggo Jensen!

          Jeg synes i øvrigt, det er pisse fedt at se, at BW er med akademiet på tur.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
            Hvor er Tonny Hermansen virkelig herlig og fantastisk i En gang Odense altid Odense. Kan ikke lade være med at smile når han interviewes. I øvrigt 3 glimrende afsnit.
            Enig mht Tonny Hermansen. Han er ekstremt vigtig for klubben og heldigvis har OB gjort deres til at holde på ham i mange år fremover.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Jeg har set praktisk talt alke kampe i slutspillet. Vurderet ud fra de kampe, kan FCK, FCN, Viborg og AGF spille i et tempo og med et pres, som OB er milevidt fra at matche over en sæson.
              Derudover mener jeg at FCM naturligvis også er bedre end OB.
              Så er der en plads tilbage i top 6, som BIF, RFC og OB skal spille om. Evt også AaB afhængigt af hvad de nye ejere gør.
              På baggrund af den analyse, mener jeg at det er usandsynligt at OB kan spille sig i top 6 de næste 3 sæsoner.
              Det vil i hvert fald kræve at BW signer nogle (3) spillere af væsentligt højere kvalitet end de nuværende. Er det realistisk på et vindue - jeg tvivler.
              Set over en sæson har FCK, FCN, Viborg og AGF været ganske ordinære. Jeg kan godt nok finde mange tamme kampe fra slutspillet også i mesterskabsspillet, og prøv en gang at se på ligaens ringe pointsnit. Bevares, vi har været endnu mere ringe, men pt. har superligaen et “topniveau” hvor det ikke kræver urimeligt meget at kunne gøre sig gældende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Set over en sæson har FCK, FCN, Viborg og AGF været ganske ordinære. Jeg kan godt nok finde mange tamme kampe fra slutspillet også i mesterskabsspillet, og prøv en gang at se på ligaens ringe pointsnit. Bevares, vi har været endnu mere ringe, men pt. har superligaen et “topniveau” hvor det ikke kræver urimeligt meget at kunne gøre sig gældende.
                Så må man konkludere, at det er endnu mere skræmmende at OB er så langt bagud i en så middelmådig superliga. Det gør det vel bare endnu mere bekymrende.
                Jeg er dog uenig. Når jeg ser AGF og VFF spille, som vi burde være på niveau med, udviser de så meget mere vindervilje og fight end OB, at det kommer til at virke som om, at alt for mange spillere er fejlcasted i OB. Der er for meget hyggebold over det. Siger BW ikke også, at hele klubben virkede som om den var i somemrferie-mode, da man mødte op efter sommerpausen.
                Hvis min tolkning er rigtig, skal BW jo hente et utal af spillere ind med den rette indstilling og kvalitet. Det mener jeg er urealistisk at gøre på et vindue. Derfor mit bud på, at holdet tidligst er klar om 3 vinduer. Men vi tager den op igen i løbet af de næste tre sæsoner.....

                Comment


                  Træningen i morgen og torsdag er på stadion. Er disse træninger åbne og og så fald: hvor går man ind henne?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Træningen i morgen og torsdag er på stadion. Er disse træninger åbne og og så fald: hvor går man ind henne?
                    Ja de er åbne. Du går ind på siden af VIP op mod hovedindgangen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja de er åbne. Du går ind på siden af VIP op mod hovedindgangen
                      Tusind tak!

                      Comment


                        FCN med kæmpe underskud

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llionunderskud

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Den klubs økonomi er mega mystisk: deres spillere er 14 i gennemsnit, og de burde dermed have en af ligaens laveste budgetter. Men de bruger en hel del på scouting, akademi osv. Men SÅ meget, at de har 45 mio i underskud, når de ikke lige sælger spillere til over 100 mio??

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                            Den klubs økonomi er mega mystisk: deres spillere er 14 i gennemsnit, og de burde dermed have en af ligaens laveste budgetter. Men de bruger en hel del på scouting, akademi osv. Men SÅ meget, at de har 45 mio i underskud, når de ikke lige sælger spillere til over 100 mio??
                            Det må være er enormt beløb de bruger på akademierne, men det giver dog ret ofte afkast, lige om lidt sælger de spillere for 150 mill, og så popper de næste talenter og store salg op. Indtil videre har det jo vist sig at kunne rende rundt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                              Den klubs økonomi er mega mystisk: deres spillere er 14 i gennemsnit, og de burde dermed have en af ligaens laveste budgetter. Men de bruger en hel del på scouting, akademi osv. Men SÅ meget, at de har 45 mio i underskud, når de ikke lige sælger spillere til over 100 mio??
                              Det er jo 60 mill på driften. Og de har vel solgt spillere i 2022. Så det ligner at de skal sælge for ca 150 mill hvert år for at det løber rundt. Eller skaffe dem hvis de spiller europa

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                                Den klubs økonomi er mega mystisk: deres spillere er 14 i gennemsnit, og de burde dermed have en af ligaens laveste budgetter. Men de bruger en hel del på scouting, akademi osv. Men SÅ meget, at de har 45 mio i underskud, når de ikke lige sælger spillere til over 100 mio??
                                Tror heller ikke alle deres lejede spillere er billige i drift, Bidstrup, Marcondes m.fl. Mon ikke også Davidsen og Essien er godt lønnet.

                                Comment

                                Working...
                                X