Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Aab fyrer Hamrén, ren galehus beslutning, dog en jeg også ville træffe, fyringen og ansættelses forløbet af Lars Friis og ansættelsen af Hamrén, er direkte bizart. Jeg tror de virkelig mangler Poul Erik Andreasen til at holde styr på det i nordens Paris.
    ja lidt en skam for os at de ikke lige holdt fast i ham 5-6 runder endnu.

    - for hvad sker der nu? kommer der et bounce som følge af en ny træner? Så kan det da lige passe vi lægger ud mod dem når slutspillet starter...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      ja lidt en skam for os at de ikke lige holdt fast i ham 5-6 runder endnu.

      - for hvad sker der nu? kommer der et bounce som følge af en ny træner? Så kan det da lige passe vi lægger ud mod dem når slutspillet starter...
      Det rykker ned. Det er alt for kaotisk det der foregår og de er royalt på røven også. De sidder med tunge kontrakter til aldrende spillere som Thelander og Helenius.

      Jeg synes virkelig det ser skidt ud for AaB.
      ​​​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        ja lidt en skam for os at de ikke lige holdt fast i ham 5-6 runder endnu.

        - for hvad sker der nu? kommer der et bounce som følge af en ny træner? Så kan det da lige passe vi lægger ud mod dem når slutspillet starter...
        Hvis AaB kommer igang, og vinder 7 kampe i taberslutspillet , så skal vi blot vinde 3 kampe for at ende over dem. Jeg anser det som usandsynligt at vi ikke skulle vinde de 3 kampe.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Apropos Aab. Så har Mediano en udsendelse om Aab og fyringen af Hamrén som kan anbefales, værd at lytte til også som OB fan, man må bare sige at OB har truffet bedre valg: https://www.mediano.nu/oversigt/2023...g-til-ragnarok

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            0-2 FCN var vel ikke ligefrem overraskende
            2-2 RFC samme
            1-5 FCM var skidt
            1-2 AGF var skidt
            2-0 BIF var heller ikke uventet
            1-0 ACH skulle også gerne være der
            1-2 SIF var vel lidt overraskende
            1-2 VIF det var skidt men VIF stærke i år
            2-1 FCK ja tak
            0-2 LBK ja tak
            1-1 AAB nok heller ikke uventet
            1-1 SIF nok heller ikke uventet
            0-0 VIF øv
            3-1 LBK
            1-2 FCM der var overraskelsen
            1-1 BIF øv
            3-3 ACH det var skidt
            0-0 RFC ikke godt nok ..
            4-2 FCN igen
            7-0 FCK ingen kommentarer
            2-1 AAB ja tak ..
            1-0 AGF ..

            Altså … samlet set er der jo ikke noget overraskende i det her ..

            FCN = to nederlag
            FCK = lille overraskelse med sejr hjemme men klø ude
            VIF = Nederlag og uafgjort

            AGF = to nederlag
            RFC = to uafgjorte
            BIF = nederlag og uafgjort

            SIF = sejr og uafgjort
            FCM = nederlag og sejr

            ACH = sejr og forsmædeligt uafgjort
            LBK = to sejre
            AAB = uafgjort og sejr

            har vel fået de point man kunne regne med .. sejr og FCK og FCM holder OB i top6 drømmen men uafgjort mod ACH efter at være foran og ingen gejst mod RFC i første runde dræber det ..


            Der er heller ikke et eneste medie som har nogen nævneværdig dækning af “nyheden” om at OB glippede top 6, hvilket også er et udtryk for at ingen i omverdenen anser os for et top 6 hold.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Hvis AaB kommer igang, og vinder 7 kampe i taberslutspillet , så skal vi blot vinde 3 kampe for at ende over dem. Jeg anser det som usandsynligt at vi ikke skulle vinde de 3 kampe.
              jeg er helt enig - det virker bestemt usandsynligt

              - nu er det så ikke nok kun at ende over AAB men enig i pointen

              jeg får bare nervøse ticks når det kommer til nedrykningspil og vi har bare set OB tidligere har været alt for gode til at ende i de der dårlige stimer. Og så er det jo bare ikke helt uvæsenligt hvornår de sejre kommer.
              Vinder vi de første 3 kampe så er der ingen ko på isen og alt er godt.

              - omvendt bliver det først de sidste runder at vi lige hiver røven over vandskorpen så kan vi gå få nogle grimme kampe at se ind i. Lige nu ligger vi med Horsens som buffer - det er dem Lyngby og AAB sigter efter, men et par gode runder af horsens samt en dårlig OB start så er al den negative fokus pludselig på os.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                jeg er helt enig - det virker bestemt usandsynligt

                - nu er det så ikke nok kun at ende over AAB men enig i pointen

                jeg får bare nervøse ticks når det kommer til nedrykningspil og vi har bare set OB tidligere har været alt for gode til at ende i de der dårlige stimer. Og så er det jo bare ikke helt uvæsenligt hvornår de sejre kommer.
                Vinder vi de første 3 kampe så er der ingen ko på isen og alt er godt.

                - omvendt bliver det først de sidste runder at vi lige hiver røven over vandskorpen så kan vi gå få nogle grimme kampe at se ind i. Lige nu ligger vi med Horsens som buffer - det er dem Lyngby og AAB sigter efter, men et par gode runder af horsens samt en dårlig OB start så er al den negative fokus pludselig på os.
                Der et selvfølgelig intet som er sikkert, men jeg er og har aldrig været nervøs for nedrykning, heller ikke engang da vi måtte hente Ove P for at redde os.
                Jeg ser frem til taberslutspillet med samme spænding som trænings og sommerkampe mod samarbejdsklubberne. Det er ikke fandens sexet, og det er sjældent vi kan bruge resultaterne til noget. Hvis vi vinder nogle kampe skal vi høre, og læse en helvedes masse rosenrødt gejl fra OB om hvor godt det ser ud op til kampe med noget på spil igen, og de kampe plejer at vise at vi stadig ikke har flyttet os.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Lorte pis kampstidpunkter! Kun en hhemnebabekamp søndags. Alt i alt seks gange fredag/mandag. Det kunne ikke blive meger værre for mig. Man føler sig virkelig straffet for at være fan af et grå-mus-hold.
                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/..._EZUcep5w&s=19
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    OB - FCM 31/3 kl 19.00
                    vi ligger hårdt fra land. Håber holdet har fundet motivationen i pausen.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Slettet. Jeg så forkert
                      Last edited by Kaspernon; 21-03-2023, 16:58.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Lorte pis kampstidpunkter! Kun en hhemnebabekamp søndags. Alt i alt seks gange fredag/mandag. Det kunne ikke blive meger værre for mig. Man føler sig virkelig straffet for at være fan af et grå-mus-hold.
                        https://twitter.com/Odense_Boldklub/..._EZUcep5w&s=19
                        Ja vi er desværre blevet ret ligegyldige og det eneste der kan ændre lidt på det denne sæson er hvis AaB eller Lyngby kommet i gang og bringer os i nedrykningsfare.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Lorte pis kampstidpunkter! Kun en hhemnebabekamp søndags. Alt i alt seks gange fredag/mandag. Det kunne ikke blive meger værre for mig. Man føler sig virkelig straffet for at være fan af et grå-mus-hold.
                          https://twitter.com/Odense_Boldklub/..._EZUcep5w&s=19
                          Det er især synd for dig. Men er jo reklamekronernes logik, når topspillet har toporioritet for kanalerne.

                          Comment


                            Jo jo, rønnebærrene er da sure, men hvor er den her turneringsform dog dødsyg. De samme hold igen og igen, top freaking 6 som et eller andet magisk.

                            16 hold, en kamp ude og hjemme, done. Nej, alle hold vil ikke have niveau, so be it.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Jo jo, rønnebærrene er da sure, men hvor er den her turneringsform dog dødsyg. De samme hold igen og igen, top freaking 6 som et eller andet magisk.

                              16 hold, en kamp ude og hjemme, done. Nej, alle hold vil ikke have niveau, so be it.
                              Måske samme hold igen og igen men man kan jo se indad og kigge på hvorfor et hold som RFC er der og VIF for den sags skyld ..
                              Når nu FCM glipper hvorfor er det så ikke OB der har taget pladsen ..
                              Og havde OB nu vundet mod AGF så var man kommet med og det havde nok ikke været så slemt ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Måske samme hold igen og igen men man kan jo se indad og kigge på hvorfor et hold som RFC er der og VIF for den sags skyld ..
                                Når nu FCM glipper hvorfor er det så ikke OB der har taget pladsen ..
                                Og havde OB nu vundet mod AGF så var man kommet med og det havde nok ikke været så slemt ..
                                At man lige er med i den bedre halvdel en gang gør ikke denne Anders And struktur god eller spændende. Det er en søgt spænding som er skabt for at sælge flere reklamer intet andet.

                                Comment

                                Working...
                                X